Mikä mun silmään tuli....ihme kuviota tai jotain näkyy...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se kuolemaksi ole, ehkä. Mulla on toisiaan samaa eikä mullakaan oo migreeniä eikä koske päähän. Menee parissa tunnissa ohi viimeistään. En ole kysynyt lääkäriltä mistä johtuu.
 
mulla tollanen oli ensi oire migreenistä vaikka ei päätä särkeny. ja yleensä mun migreeni on kuitenkin alkanu päänsäryllä.. nappaa yksi särkylääke varuiksi.. voi kyllä johtua myöskin verenpaineista tms..
 
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
Voi olla migreenin ensioireet. Ota särkylääke varmuuden vuoksi, jos ei kerkeisi tullakkaan

Ei mulla ole mitään migreenilääkkeitä,apteekkiin kait buranaa sitten.

Kun katson eteenpäin vasen silmä väreilee,mutta kun katson vasemmalle,ei enään mitään :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
Voi olla migreenin ensioireet. Ota särkylääke varmuuden vuoksi, jos ei kerkeisi tullakkaan

Ei mulla ole mitään migreenilääkkeitä,apteekkiin kait buranaa sitten.

Kun katson eteenpäin vasen silmä väreilee,mutta kun katson vasemmalle,ei enään mitään :o

Migreenissä näköhäiriöt ovat, vaikka silmät olisivat kiinni.
 
Migreenin auraoireita voi tulla vaikka päänsärkyä ei olisi lainkaan. Jos näköhäiriöt ilmaantuvat kovin usein, niitäkin voi lääkitä kuten migreeniä, (vaikka siis päänsärkyä ei tulisi lainkaan / aina näköhäiriön jälkeen). Näköhäiriöt voi johtua muustakin, vaikka silmänpaineesta.
 
Kamala päänsärkyhän tästä alkoi n tunnin päästä ekoista sahalaitakuvista:(

Nukuin klo 14 tuonne 17...ja illalla simahdin 21 jälkeen ,nukkuen aamuun asti.

Siis ihan todella toivon jaksamisia kaikille jotka kärsivät migreenistä :flower:

Ensimmäinen kerta tämä oli minulle ja toivottavasti viimeinen,miten se olo oli todella väsynyt vaikka pääkipua ei enään ollut kun ekan kerran heräsin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Kamala päänsärkyhän tästä alkoi n tunnin päästä ekoista sahalaitakuvista:(

Nukuin klo 14 tuonne 17...ja illalla simahdin 21 jälkeen ,nukkuen aamuun asti.

Siis ihan todella toivon jaksamisia kaikille jotka kärsivät migreenistä :flower:

Ensimmäinen kerta tämä oli minulle ja toivottavasti viimeinen,miten se olo oli todella väsynyt vaikka pääkipua ei enään ollut kun ekan kerran heräsin...
Kurja juttu.Minä otan aina heti särkylääkkeen kun sahalaitaa näkyy.
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Kamala päänsärkyhän tästä alkoi n tunnin päästä ekoista sahalaitakuvista:(

Nukuin klo 14 tuonne 17...ja illalla simahdin 21 jälkeen ,nukkuen aamuun asti.

Siis ihan todella toivon jaksamisia kaikille jotka kärsivät migreenistä :flower:

Ensimmäinen kerta tämä oli minulle ja toivottavasti viimeinen,miten se olo oli todella väsynyt vaikka pääkipua ei enään ollut kun ekan kerran heräsin...
Kurja juttu.Minä otan aina heti särkylääkkeen kun sahalaitaa näkyy.
:hug:

Minä ajattelin tulevani sokeaksi tai jotain kun alkoi yhtäkkiä silmässä värisemään ihme kuvioita..onneksi täältä patistettiin apteekkiin heti.Tiesin kyllä että migreenin oireita ovat juuri nuo kuviot ,mutten ajatellut että se minuun iskisi:/Olipas höperösti kirjoitettu,siis en ajatellut että se voi alkaa noin vaan ,koskaan mitään ollut.

Nyt tiedän että lääkettä napaan heti jos vielä kuvioita näkyy
 

Yhteistyössä