Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:Voi olla migreenin ensioireet. Ota särkylääke varmuuden vuoksi, jos ei kerkeisi tullakkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja saga79:Voi olla migreenin ensioireet. Ota särkylääke varmuuden vuoksi, jos ei kerkeisi tullakkaan
Ei mulla ole mitään migreenilääkkeitä,apteekkiin kait buranaa sitten.
Kun katson eteenpäin vasen silmä väreilee,mutta kun katson vasemmalle,ei enään mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:Mulla auttaa ihan burana tai vastaava kun alkaa noita näköhäiriöitä tulemaan. Jos en ota niin sitten on noin tunnin päästä migreeni päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Onko tietoo miten verenpaineet?
Verenpaineen heittely voipi myös tehdä näköhäiriöitä.
Kurja juttu.Minä otan aina heti särkylääkkeen kun sahalaitaa näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Kamala päänsärkyhän tästä alkoi n tunnin päästä ekoista sahalaitakuvista
Nukuin klo 14 tuonne 17...ja illalla simahdin 21 jälkeen ,nukkuen aamuun asti.
Siis ihan todella toivon jaksamisia kaikille jotka kärsivät migreenistä :flower:
Ensimmäinen kerta tämä oli minulle ja toivottavasti viimeinen,miten se olo oli todella väsynyt vaikka pääkipua ei enään ollut kun ekan kerran heräsin...
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:Kurja juttu.Minä otan aina heti särkylääkkeen kun sahalaitaa näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Kamala päänsärkyhän tästä alkoi n tunnin päästä ekoista sahalaitakuvista
Nukuin klo 14 tuonne 17...ja illalla simahdin 21 jälkeen ,nukkuen aamuun asti.
Siis ihan todella toivon jaksamisia kaikille jotka kärsivät migreenistä :flower:
Ensimmäinen kerta tämä oli minulle ja toivottavasti viimeinen,miten se olo oli todella väsynyt vaikka pääkipua ei enään ollut kun ekan kerran heräsin...
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi, migreeni on hirveä vaiva! Minä sain onneksi estolääkityksen, se on toiminut todella hyvin![]()