P
Peyote
Vieras
Oliko se Koff joka olis pannu kaikkia pärstäkuvaketjulaisia??
En mä usko, sehän ei oo varmastikaan noin paljoo lukenut kun tää kuvan tyyppi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliko se Koff joka olis pannu kaikkia pärstäkuvaketjulaisia??
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen vieras;29879007:Hieno. Isekin olen piirtänyt eläimiä. Piirsin aikaisemmin keväällä sammakon. Nyt hieman tuunasin sammakkokuvaa paremmin edellisen työn aiheeseen sopivaksi. Lisäsin sammakolle kännettavan rynkyn, jolla sammatto pääsee jahtaamaan ja tulittamaan karannutta venettä.
![]()
PS. Sammakko on ammatiltaan suutari.
Majuri tuli jotenkin mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen vieras;29879151:Osaan myös piirtää kuvan perusteella julkkiksia. Kuka 90-luvun julkkis on kuvassa?
![]()
PS. Sammakko voisi pommittaa tätä.
Joku marttiina
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen vieras;29879151:Osaan myös piirtää kuvan perusteella julkkiksia. Kuka 90-luvun julkkis on kuvassa?
![]()
PS. Sammakko voisi pommittaa tätä.
Jennifer Aniston?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen vieras;29879224:Oikein! Taisi tulla vahingissa liian priimaa...
Olen sanaton. :O Hieno!
Pyramid Head!
Ihan mitä vaan mieleen tulee, johan tuossa on yksi edelläkävijä paint piirtämisessä
Missä muuten on foorumin koneellapiirtäjä, nickiä en muista, mutta teki joskus aloituksen aiheen ehdotuksesta ja piirsi sitä mukaan?? Olisi hienoa nähdä kunnolla tehtyjä kuvia häneltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29879323:Kiitos. Ilmeisesti tökin mielummin juttuja neulalla kuin piirrän. :stick:
Mulla on ollu aina 10, paitsi yhden kerran kun vtutti yläasteella tehdä väriympyröitä ja piirtelin omianisillon oli sijainen ja varmaan sano opettajalle että mulla on joku asennevamma
Multa on kysytty että miksen rupea tatuoijaksi :O ei ei ei, en ota niin isoa vastuuta toisen ihosta ja kuvia tulee vaan kun on inspiraatiota tehdä
![]()
Onko meidän keskuudessamme narkomaani :O