Miksei lapsien saamista voi jotenkin säännöstellä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Taisin löytää yhden tuttuni täältä palstalta... Tältä henkilöltä on otettu huostaan jo yksi lapsi, sen jälkeen saanut keskenmenon ja nyt ilmeisesti kuumeilee uutta lasta! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Josefiina:
Mistä tiedät, että tuttusi kyseessä?

Satavarma en voi tietenkään olla, mutta ne sen jutut oli niin tutun oloisia, tapa jolla kirjoitti ym pikkujuttuja. Ja tietty nikki millä kirjoittaa, täysin sama kuin tällä entisellä tutullani on ollut monessa yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja KENEN pitäisi säännöstellä, itse tuttusi vai yhteiskunnan?

No ihan se ja sama, mutta toi on niin väärin että jos yksi lapsi on jo pois otettu niin sitten pitää tehdä toinen |O Miten ihmiset voi edes kuvitella tuossa tilanteessa että saisivat pitää sen toisen lapsen??

lähtökohtaisesti henkilön itse.. omien voimavarojensa ja varojensa mukaan...
ja niille jotka eivät sitä osaa itse tehdä (pukkaa lisää lapsia vaikka ei edellisistäkään huolehdi ja osa on huostaanotettuja) voisi yhteiskunta pistää jo rajoitteita

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

No ihan se ja sama, mutta toi on niin väärin että jos yksi lapsi on jo pois otettu niin sitten pitää tehdä toinen |O Miten ihmiset voi edes kuvitella tuossa tilanteessa että saisivat pitää sen toisen lapsen??

Siis mulla on ihan samat mietteet yhdestä kaverista. Ne yrittää kovasti saada lasta ja edellinenkin asuu sijoituspaikassa. Ilmeisesti lapsiparka on kierrellyt usealla perheellä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

Siis mulla on ihan samat mietteet yhdestä kaverista. Ne yrittää kovasti saada lasta ja edellinenkin asuu sijoituspaikassa. Ilmeisesti lapsiparka on kierrellyt usealla perheellä. :/

Uskomatonta! :o Jos multa otettais lapset huostaan niin en vois ikinä kuvitellakaan tekeväni enempää ainakaan ennen kuin olisin saanut takaisin lasten huoltajuuden |O

Yhteistyössä