K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yks kaupan setä myyjä (ei edes vanha) lähi Prisma rupee oleen vähän ärsyttävä tai silleen jotenkin kummallisen tuttavallinen, yks kerta ku kävin myöhään illalla niin uteli jotain työpaikasta, että tuutko töistä, kun käyt usein tähän aikaan (olin että ei, mökiltä tulen, osa-aika ja päivätyö on) ja sit tässä hiljattain ku kävin joskus päivällä kommentoi, että sinähän oot aikaisin tänään liikkeellä (minä vaan et tämä vaihtelee, palautin huonekaluhuopia silloin ku niitä löytyikin kotona) ja nyt eilen sitten jostain lämpimästä säästä ja lässyn lässyn, sit vielä sanoi lopuksi jotain minun vaatteista, että huomasin sun uudet vaatteet, että mitä?!
Hohhoijaa, onpa taas säälittävää sepustusta.

Onpahan taas analyysit eräällä Discordissa. TML täytyy julkaista heti jotta Joksut saisi lisää kuuntelijoita. Kiinnostus bändiin on laskenut koska ao3-lukijamäärät ovat pudonneet🤣
Hän tuntuu olevan musiikkibisneksestä ihan pihalla. Joksujen keikka myi 80% ekan päivän aikana, ei todellakaan tarkoita ettei heille enää olisi tulossa tänne keikkoja. Täällä keikkailee bändit pienemmälläkin lipunmyynnillä. Ja mitä ficceihin tulee, ne on pienen porukan juttu eikä minua ainakaan kiinnosta lukea tuollaisen ihmisen ficcejä enää, kyllä perseily netissä vaikuttaa lukijamääriin.

Hän tuntuu olevan musiikkibisneksestä ihan pihalla. Joksujen keikka myi 80% ekan päivän aikana, ei todellakaan tarkoita ettei heille enää olisi tulossa tänne keikkoja. Täällä keikkailee bändit pienemmälläkin lipunmyynnillä. Ja mitä ficceihin tulee, ne on pienen porukan juttu eikä minua ainakaan kiinnosta lukea tuollaisen ihmisen ficcejä enää, kyllä perseily netissä vaikuttaa lukijamääriin.
Johtunee siitä, kun siellä on jo koko fandom paikalla. Totta hän kerrankin puhuu siitä, että perustunut shippiin ja Käärijään heidän suosio Suomessa. Mutta ei he mitään uutta nousua saa roikkumalla samassa. Se Käärijän kuulijakunta, joka Joksuista innostuu käy jo keikoilla ja kuuntelee.

Johtunee siitä, kun siellä on jo koko fandom paikalla. Totta hän kerrankin puhuu siitä, että perustunut shippiin ja Käärijään heidän suosio Suomessa. Mutta ei he mitään uutta nousua saa roikkumalla samassa. Se Käärijän kuulijakunta, joka Joksuista innostuu käy jo keikoilla ja kuuntelee.
Minäkään en usko että TML tulee houkuttelemaan uusia faneja, varsinkin kun se vaikuttaa olevan melko huono tekele. Kyllä ne Joksujen potentiaaliset uudet fanit on jotain muuta porukkaa kuin K:n fanit.

Kasvaneet kuuntelijaluvut, uudet ihmiset fandomissa esim.
Bbnos-collab ei näy Kn kuuntelijaluvuissa, koska K on feat. Biisi ei edes näy Kärtsän biisinä Spotifyssä, vaikka päivittäisten kuuntelulukujen perusteella olisi top10 kuunnelluimman joukossa. Sama oli Lotl-collabin kanssa. En tiedä miksi näin, mutta kyllä tästä puhuttiin täälläkin aikanaan.
Miten ihmeessä kenelläkään olisi aikaa tai kykyä jäljittää mitä kautta kukin fani on Kärtsän löytänyt. Ei ole missään paikkaa, minne ilmoittaudutaan.

Bbnos-collab ei näy Kn kuuntelijaluvuissa, koska K on feat. Biisi ei edes näy Kärtsän biisinä Spotifyssä, vaikka päivittäisten kuuntelulukujen perusteella olisi top10 kuunnelluimman joukossa. Sama oli Lotl-collabin kanssa. En tiedä miksi näin, mutta kyllä tästä puhuttiin täälläkin aikanaan.
Miten ihmeessä kenelläkään olisi aikaa tai kykyä jäljittää mitä kautta kukin fani on Kärtsän löytänyt. Ei ole missään paikkaa, minne ilmoittaudutaan.
Eihän tässä sen collabin kuuntelijaluvuista ollutkaan kyse vaan siitä onko Kn omille biiseille tullut sitä kautta paljon kuuntelijoita.

Yhteistyössä