V
vierailija
Vieras
Häh, minä kekätossari menin, silloin ku ei vielä ollut rahaa.Olet kateellinen aidolle että niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh, minä kekätossari menin, silloin ku ei vielä ollut rahaa.Olet kateellinen aidolle että niin.
Häneen liittyviä kommentteja ei edes vaivauduttu poistelemaan, eli vaaraton pökkelö oli juu.Bbnos on kuiva pökkelö. Häneen liittyvät kommentit saivat vauvalla aikonaan 2-4 peukkua, joten ei hänestä pitäviä kauheasti ollut mukana, jos vertaa vaikka Bojereen mikä sai satoja.
Ahahahaha!Ei Suomessakaan saa terveydenhuoltoa, katujengit lisääntyneet ja lisäksi työssäkäyvänä elätät sosiaalipummit hirveillä veroilla.
Opettele kirjoittamaan.Pökk
Ja kakkki ne tykkäsi Bojeresta. Fiksummilla olikin eri paritukset![]()
Jep. Työttömien tuet on vain pieni osuus.Ahahahaha!Täällä jokainen pääsee lääkäriin, katujengejä on kourallinen ja veroilla katetaan muutakin kuin työttömien eläminen.
Bojere biisi oli niin surkea, ettei voitu ees julkaistaKiva uusi kesäbiisi Kärtsällä !
Kekätossarihan täällä usein valitteli kun ei ollut varaa lääkärikäyntiin.Ahahahaha!Täällä jokainen pääsee lääkäriin, katujengejä on kourallinen ja veroilla katetaan muutakin kuin työttömien eläminen.
Kiva uusi kesäbiisi Kärtsällä !
Joko se löytyy jostain kokonaisena?Kekätossarihan täällä usein valitteli kun ei ollut varaa lääkärikäyntiin.
Enhän ole valitellut, en oo ees halunnut mennä sinne, nytten ehkä saatankin varata ajan ja kysyä tosta yhdestä verikokeen arvostani.Kekätossarihan täällä usein valitteli kun ei ollut varaa lääkärikäyntiin.
Ai kekätossari? Siellä se varmaan uudella sohvallaan istuu.Joko se löytyy jostain kokonaisena?
Joku muu sitten monta kertaa kirjoittanut täällä ettei ole varaa mennä lääkäriin.Enhän ole valitellut, en oo ees halunnut mennä sinne, nytten ehkä saatankin varata ajan ja kysyä tosta yhdestä verikokeen arvostani.
No siis oon voinut vastata noin, kun joku tyrkytti sitä lääkäriä niistä minun aiemmista rauta-arvoista ja muusta väsymyksestä ainakin joskus.Joku muu sitten monta kertaa kirjoittanut täällä ettei ole varaa mennä lääkäriin.
Mutten muista mitään useaa kertaa ainakaan että.No siis oon voinut vastata noin, kun joku tyrkytti sitä lääkäriä niistä minun aiemmista rauta-arvoista ja muusta väsymyksestä ainakin joskus.
![]()
Pieni talo preerialla sai trailerin – käynnistyy heinäkuussa
Rakastettuihin klassikkokrijoihin perustuva Pieni talo preerialla saapuu taas pieniin töllöttimiin. Kyseessä on siis uusi versio vanhoista tarinoista. Netflixissä nähtävässä sarjassa Alice Halsey esittää Laura Ingallsia, Luke Bracey on Charles Ingalls, Crosby Fitzgerald näyttelee Caroline...www.episodi.fi
Mitä hvettiä?!Olenhan Suuri Oraakkeli, mutta tää nyt on jo liikaa
Höpö höpö. Kenenkään normaalin ei tarvitse tuollaista pelätä.Sitä en kiellä että siellä ei olisi hienoja maisemia, muuten maa on kamala. Amerikassa sun voidaan pidättää mistä syystä tahansa, sinut voidaan ampua kadulle, saat terveydenhuoltoa vain jos olet töissä. Lista on loputon. Oranssi vauva on vain jäävuoren huippu.
Sinä nyt mitään tiedä.Höpö höpö. Kenenkään normaalin ei tarvitse tuollaista pelätä.
Täähän on ollut tiedossa jo yli vuoden ajan mm. Iltasanomissa on ollut juttua et sarjasta tehdään uusinta versio.![]()
Pieni talo preerialla sai trailerin – käynnistyy heinäkuussa
Rakastettuihin klassikkokrijoihin perustuva Pieni talo preerialla saapuu taas pieniin töllöttimiin. Kyseessä on siis uusi versio vanhoista tarinoista. Netflixissä nähtävässä sarjassa Alice Halsey esittää Laura Ingallsia, Luke Bracey on Charles Ingalls, Crosby Fitzgerald näyttelee Caroline...www.episodi.fi
Mitä hvettiä?!Olenhan Suuri Oraakkeli, mutta tää nyt on jo liikaa
Mummot täällä varmaan luulevat, että he ovat luoneet maapallon.Täähän on ollut tiedossa jo yli vuoden ajan mm. Iltasanomissa on ollut juttua et sarjasta tehdään uusinta versio.
Ja mistä aiheesta?Onks discordissa alkanut jo kunnon rageeminen?
No enpä ole tiennyt!Täähän on ollut tiedossa jo yli vuoden ajan mm. Iltasanomissa on ollut juttua et sarjasta tehdään uusinta versio.
Ei siellä kukaan uskalla sanoa mitään, kun aina on kuin munankuorilla kävelisi. Tottakai yhtä harmittaa.Onks discordissa alkanut jo kunnon rageeminen?
Ilmeisesti keskustelu siirtynyt siihen toiseen discordiin. Tuskin tämä yksi jaksaa yksin raivota, kun kukaan ei reagoi sen juttuihin muutenkaan.Ei siellä kukaan uskalla sanoa mitään, kun aina on kuin munankuorilla kävelisi. Tottakai yhtä harmittaa.