Peyote
En mä usko, sehän ei oo varmastikaan noin paljoo lukenut kun tää kuvan tyyppi.Oliko se Koff joka olis pannu kaikkia pärstäkuvaketjulaisia??
En mä usko, sehän ei oo varmastikaan noin paljoo lukenut kun tää kuvan tyyppi.Oliko se Koff joka olis pannu kaikkia pärstäkuvaketjulaisia??
Panisin!Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen vieras;29879007:Hieno. Isekin olen piirtänyt eläimiä. Piirsin aikaisemmin keväällä sammakon. Nyt hieman tuunasin sammakkokuvaa paremmin edellisen työn aiheeseen sopivaksi. Lisäsin sammakolle kännettavan rynkyn, jolla sammatto pääsee jahtaamaan ja tulittamaan karannutta venettä.
PS. Sammakko on ammatiltaan suutari.
Majuri tuli jotenkin mieleen
Joku marttiinaAlkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen vieras;29879151:Osaan myös piirtää kuvan perusteella julkkiksia. Kuka 90-luvun julkkis on kuvassa?
PS. Sammakko voisi pommittaa tätä.
Ei. On amerikkalainen näyttelijä. On kyllä tähti 2000-luvun puolellakin.Joku marttiina
Jennifer Aniston?Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen vieras;29879151:Osaan myös piirtää kuvan perusteella julkkiksia. Kuka 90-luvun julkkis on kuvassa?
PS. Sammakko voisi pommittaa tätä.
Oikein! Taisi tulla vahingissa liian priimaa...Jennifer Aniston?
Ei, mä oon vaan niin hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen vieras;29879224:Oikein! Taisi tulla vahingissa liian priimaa...
Pyramid Head!Vähän vanhempaa vuodelta 2007
Kiitos. Ilmeisesti tökin mielummin juttuja neulalla kuin piirrän. :stick:Olen sanaton. :O Hieno!
Yes, se on hieno mies.Pyramid Head!
Täällä minä, pitäisi herätellä ketjua taas.Ihan mitä vaan mieleen tulee, johan tuossa on yksi edelläkävijä paint piirtämisessä
Missä muuten on foorumin koneellapiirtäjä, nickiä en muista, mutta teki joskus aloituksen aiheen ehdotuksesta ja piirsi sitä mukaan?? Olisi hienoa nähdä kunnolla tehtyjä kuvia häneltä
Onko meidän keskuudessamme narkomaani :OAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29879323:Kiitos. Ilmeisesti tökin mielummin juttuja neulalla kuin piirrän. :stick:
Mä inhosin kuvista yläasteella ja lukiossa. Aina joku tarkasti määritetty aihe ja tekniikka. Jos en lintsannut niin sitten touhuilin jotain omiani ja tein työt yleensä jakson viimeisenä tuntina. Siihen oikeastaan loppui myös mun vapaa-ajan piirtelyt ja tosiaan tokaria komisti 5 Tosiaan 3 vuotta sitten taas piirtelin vähäsen, mutta se inspis loppu tosi lyhyeen kun katteli muitten ihan huikeita töitäMulla on ollu aina 10, paitsi yhden kerran kun vtutti yläasteella tehdä väriympyröitä ja piirtelin omiani sillon oli sijainen ja varmaan sano opettajalle että mulla on joku asennevamma Multa on kysytty että miksen rupea tatuoijaksi :O ei ei ei, en ota niin isoa vastuuta toisen ihosta ja kuvia tulee vaan kun on inspiraatiota tehdä
Oon koukussa siihen että materiaali taipuu mun tahtoon.Onko meidän keskuudessamme narkomaani :O