Piirroskuvaketju

"Jmia"
Olis ollu taas fiiliksiä koittaa piirtää meidän hääkuva, mutta näitä taiteenharrastajia on 2 pienempääkin tässä talossa niin eikös ne oo piirtäny kaikki paperit :D ei sit, en nyt olis halunnukkaan alottaa sitä..
 
[QUOTE="Jmia";29893938]Olis ollu taas fiiliksiä koittaa piirtää meidän hääkuva, mutta näitä taiteenharrastajia on 2 pienempääkin tässä talossa niin eikös ne oo piirtäny kaikki paperit :D ei sit, en nyt olis halunnukkaan alottaa sitä..[/QUOTE]

Mulla oli jemmassa aivan iskemättöminä paketti hiilikyniä ja pari lehtiötä, joissa oli myös vielä muovit päällä. Eipä ole tosiaan viimeaikoina piirusteltu, kaikkea muuta lähinnä. Tämän avauksen myötä nyt sitten avautuivat pakkaukset. :D

Mulla tytär piirtelee intohimoisesti Japani-vaikutteisia juttuja Deviant Artissa, nimimerkillä joka on tuntematon jopa mulle, en saa nähdä kaikkia piirroksiaan. ;>
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jmia
Meidän taiteilijat on vasta 3 ja 2 vuotiaita niin sitä paperia menee ihan kiitettävästi :D nyt on alle puolessa vuodessa menny 1½ riisiä kopiopaperia :) siitä on aikaa kun oon itekkään piirtänyt "oikealle" paperille :O

Hiilillä piirtäny viimeks 6 vuotta sitten :D Olis ihan kiva jos löytäisin ees mun kaikki (tai edes puolet) kunnon lyijykynistä, ainut on tällä hetkellä derwentin H kovuuden kynä, jolla oon tuon tytön kuvankin tehny :D B2 oli jossain vaiheessa vielä mutta sekin on mystisesti kadonnut :kieh:
 

Yhteistyössä