***Piinaviikon 44 jatkot***

Onnea Rouva Pikkumyy!!!! Ihana häälahja teille!!! Paljon tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikkea muuta sellaista pienelle tiuhti-viuhtille!!!!

Paljon plussia muille kanssa!!! Jänniä päiviä monella!

Omaa ).(.... Tilasin jo maanantaina ovistestejä ja ne ei oo vieläkään tulleet :headwall: Oisin jo sunnuntaina halunnu kokeilla... Tooooosi tylsää!! Ja mä kun luulin että ne tulee jo seuraavana päivänä ja oon vauhkona kytänny postia :ashamed: .... Mies kyseli joululahjatoiveita ja plussa testiin on nyt oikeesti ainoa toive...Tytölle ostetaan semmonen leikkikeittiö.Mies täytti 30v marraskuun alussa ja ostin sille uuden tietokoneen silloin ja se oli sitten samalla joululahja. Kaikki muut lahjat onkin ostamatta... No sunnuntaina lähden siskon kanssa sitten jouluostoksille.

Nyt taidan painua pehkuihin!! Ihanaa ja plussa täyteistä viikonloppua kaikille! :wave:

Ensin Emppu maksoitko jo tilaamasi testit,joissain on se ehto.Kun tilasin nämä onnentestini babyplussalta,olin maksanut, mutta eivät tulleet korvaukseksi lähettivät sitten samantien 10 ovulaatiotestiä ja 3 raskaustestiä ja menaiset lehden! :heart: , sähköpostitseotin heihin yhteyden.

Kaikille testaajille suunnattomasti Onnea! :heart: +++++++ :heart:
Ihanaa lauantaipäivää kaikille! :heart: :flower: :D

Rakkaudella-Rouva Pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti- :heart:

moiksan!

tein tänään aamulla testin, joka näytti sitten negaa. täti ei ole vielä tänään kurvannut eikä menkkajomotusta oo ollu mut ehkä mulla on vaan kierto tällä kertaa vähän pidempi, kova toivominenhan saa ihmeitä aikaan ihmisen kropassa. mulla on joskus aiemminkin venähtänyt kierto lähemmäs neljääkymmentä päivää mut yleensä on kyllä tuo 28-30.
muuten olen tänään tehnyt joulusiivousta ja koristanut kodin joulua varten, ihanan lämpöinen tunnelma nyt :) nyt taidan suunnata syömään jotain ja sitten onkin vuorossa miehen apuriksi raksalle lähtö.

Oikein paljon onnea muille vielä jännittäville ja oikein oikein paljon plussasäteitä :heart: :heart: :heart:

Rouva Pikkumyy - Tilasin kotitesti.fi:stä ja maksoin samantien verkkopankin kautta... Niillä on toimitusehdoissa, että yleensä seuraavana päivänä tulee, mutta jos ei oo varastossa ni sit kestää... Tää on niin mun tuuria :headwall:

Pitänee mennä :wave:

:hug: :heart:
Huomisaamuna varmistustestaus, minkä ilmoitan kun pääsen koneelle :heart:

Miehen tytär tuolla järjestelee ostamamme vauvan vaatteet ja kuvaa ne laitan sitten kuvagalleriaan kuvan niistä :heart: , heinä-,elo- ja syyskuussa ostimme vaatteita, sitten kun plussaa ei tullut päätin, etten osta ennenkuin varma plussa, eli jos huomenna varmistukseen tulee plussa lähdemme kauppakeskus Myllyyn. :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart: , aviomieheltä myös kiitokset! :heart:

Onnellinen rva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhtimme ilmottautuu, tein kontrollitestin apteekin Predictorilla ja olen Raskaana :heart:

Olo on niin Onnellinen! :heart: :heart: :heart:

Toivon teidän jokaisen saavan kokea tämän Onnen! :heart:

Rakkaudella Ihanaa tätä sunnuntai päivää kaikille! :heart:

Meillä onkin sitten Kauppakeskus Mylly pvä, menemme ostamaan jotain ihanaa pienellemme! :heart:

Rakkain terveisin rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:

Paljon kiitoksia AnnaMannalle! :heart: , sinun masukuvasi oli ihana kun eilen näin sen ;=) :heart: , onnea paljon raskauteesi! :heart:

Onnea vielä varmistustestin jälkeen Rouva Pikkumyylle!
Mulla kaksi negaa nyt takana ja seuraavaa kiertoa varten lähtee tilaus babyplussalle taas ovistikuista vetämään:) jatkettava vaan on...
Emppu80Otahan yhteyttä, jotta saat uudet testit sieltä kotiteststä.

Uudessa yrityksessä: :flower:

Hanni...................25/26-32.........yk2.....1.haaveissa
Bayan Fare...........29/30-32........yk11...1. haaveissa
meri-77................29/28-30.........yk27...2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81..............31/28-30........yk5.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva...30/28-33........yk5.....6. haaveissa
Annuli81...............34/28-35........yk8.....1. haaveissa
Hathor..................34/28-31........yk3.....1. haaveissa, Pk-seutu
Zora.....................39/27..............yk2.....1. haaveissa
Pantalaimon.........62/29..............yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet: :flower:

nanna81............6/26-33.....yk13.........1. haaveissa, Lappi
Karpalo67..........7/28..........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........8/27-32.....yk4...........1. haaveissa
April....................9/27..........yk7..........1. haaveissa
Emppu80............10/25-30...yk3..........2. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel................14/26.........yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Tinttara84 .........8/16-29......yk8..........1. haaveissa, Savo

Plussanneet: :flower:

Rouva Pikkumyy.......yk5......1.yhteinen, Lounais-Suomi

Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2.......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

täällä ollaan edelleen odottavalla kannalla, menkat ei oo vielä alkaneet eikä oo kyllä ollu yhtään menkkamaisia tuntemuksiakaan. eilen tein tosiaan apteekin oman raskaustestin ja näytti negaa, kävin just tilaamassa babyplussalta tarjouspakettinsa eli kolme raskaus- ja kuusi ovulaatiotestiä, nyt ollaan sit varauduttu molempiin tulevista mahdollisuuksista :LOL:
vielä toivomme kovasti että salamatkustaja olisi hypännyt kyytiin vaikkei vielä olisikaan ilmoittanut itsestään mitään :heart: :heart: toivottavasti ne testit tulis pian niin sais taas tsekattua mitäs sillä ois sanottavaa.. :whistle:
ja jos se tätsky sieltä alkaa tulemaan, niin sit ruvetaan mekin tikuttaan ja aattelin kysellä tervarista josko mekin saatais niitä teroluteja tai muuta vastaavaa valmistetta joka paksuntais kohdunlimakalvoa, mullakin kun ne on gynen luona havaittu ohuiksi ja herkiksi.
hanni, kovasti plussasäteitä teijän kotiin!! vaiks sulle testit vielä näyttäneet negaa, voi olla koska olet testaillut niin aikaiseen, huomenna ja ylihuomenna voi tod.näköisemmin alkaa näkymään :heart:
töpötupsukorva, vieläkö sua tympii menkkamaiseen tapaan vai oisko raskaushormoonien mielenailahtelua.. ;) paljon +++++++++++++++ sinnekin päin :heart:

Ja Rouva pikkumyy, oli niiiin ihanaa jännätä sun kanssas täällä kuumeisten sivuilla, oikein ihanaa raskausaikaa sinulle ja miehellesi :heart: :heart:
ja suloisen hellyyttäviä vauvavaateostoshetkisiä! oli kyllä silmänurkassa kuivaamista kun näin logosi meille tulee vauva :heart: :heart:

Kiitoksia onnitteluista edelleen ja oli niin ihanaa olla tässä pinossa, kun yhdessä jännitimme! :heart:

Suositan Babyplussan testejä, ainakin minulle / meille toivat tämän ihanan Onnen!(apuna ainakin olivat)

Ja meille tulee vauva logon sai mies päättää, hänestä se oli niin suloinen! :heart:

Pidän edelleen teille kaikille peukkuja, jotta mahdollisimman pian tulisitte perässäni tuonne odottajien puolelle "tuttuina ihmisinä" :heart:

Käyn kyllä välillä kurkkaamassa teitä! :heart:

Plussasäteitä nyt jokaiselle vielä: :heart: ++++++++++ :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:

ONNEA Rouva Pikkumyy!!

On toisaalta haikea ajatus, että et enää jännää meidän kanssamme täällä vaan "muutat" odottajiin...no, jospa me vielä tullaan perässä.
Tosin minä taidan myös jättäytyä sivuvasemmalle ja unohtaa vauvajutut. En jaksa enää........ :wave:

Uudessa yrityksessä: :flower:

Hanni...................26/26-32.........yk2.....1.haaveissa
Bayan Fare...........30/30-32........yk11...1. haaveissa
meri-77................30/28-30.........yk27...2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81..............32/28-30........yk5.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva...31/28-33........yk5.....6. haaveissa
Annuli81...............35/28-35........yk8.....1. haaveissa
Zora.....................40/27..............yk2.....1. haaveissa
Pantalaimon.........63/29..............yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet: :flower:

nanna81............7/26-33.....yk13.........1. haaveissa, Lappi
Karpalo67..........8/28..........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........9/27-32.....yk4...........1. haaveissa
April...................10/27.........yk7..........1. haaveissa
Emppu80............10/25-30...yk3..........2. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel................15/26.........yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Tinttara84 .........9/16-29......yk8..........1. haaveissa, Savo
Hathor................7/28-31......yk4.........1. haaveissa, Pk-seutu

Plussanneet: :flower:

Rouva Pikkumyy.......yk5......1.yhteinen, Lounais-Suomi

Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2.......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi

täällä edelleen odottelu jatkuu, vuotoa ei kuulu ei näy vaikka monena päivänä on alavatsassa ollu menkkajomotusta muutaman minuutin kerraallaan jo olo just sellanen että vähän jos ponnistais niin johan valuis.. rinnathan mulla ei ollu kipeytyny lainkaan kp 30 mennessä, vaik mulla yleensä eka oire tädin tulosta on n. viikkoa aiemmin alkava arkuus rinnoissa. nyt sit eilen alkovat kipeytyyn ja tänään edelleen sama homma, ei kuiten vielä niin arat ku yleensä. tilasin eilen illalla babyplussalta testejä mut ei ainakaan tänään viel näkyny, toivottavasti tulevat huomenna, niinhän ne kyllä mainostaa et päivän toimitusaika heillä ois. muuten oloni on niinkuin normaalisti, nälän tunteen olen huomannu viimesen viikon aikana kasvaneen, mulla tuntuu olevan koko ajan nälkä! no mut eipä piä miettiä liikaa näitä tuntemuksia, muuten en enää muuta teekkään :LOL:
+++++++++++++säteitä kaikille ja ilmoitelkaahan mitä kullekkin kuuluupi!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
töpötupsukorva ja hanni, kovasti plussia ++++++++++++ :heart:

No vihdoin viimein ovistestit tuli ja mukana 2 ylimäärästä ja pahoittelut viivästymisestä! Ja hetihän se piti testi tehä ja puhdas nega tuloksena :( . Nooh oikein mitään varsinaisia ovis oireita ei vielä ookaan että jatketaan tikuttelua ja oireiden bongausta :D

Amalia - toivotaan että "oireet" olisivat raskausoireita!!! Korjaisitko minulle muuten kp 10 tänään. Näköjään on lipsahtanut jossain vaiheessa päivän edelle :D

Plussa onnea kaikille!!!

Hei kaikille!
Olin 10 päivää matkoilla eikä minulla ollut tietokonetta käytettävissä.
Uusi kierto on täälläkin lähtenyt käyntiin, menkat tulivat tällä kertaa ajoissa. Onneksi, ei tarvitse turhaan piinailla. Nyt kp 7 jo menossa.
Täällä on ehtinyt tapahtua poissa ollessani.
Todella iso :hug: Rouva pikkumyylle ja paljon onnea. Tulethan kertomaan kuulumisia välillä.
Lohtu :hug: kaikille tippuneille ja plussaonnea vielä piinaileville.

Taas pääsi vierähtämään ihan luvattoman pitkä tovi, ennen kuin ehdin tänne palstailemaan... Onneksi nyt alkaa pikkuhiljaa kiireet helpottaa.

Rouva Pikkumyylle oikein superroppakaupalla onnea plussasta! :heart: Olen niin onnellinen sinun ja miehesi puolesta! Olet ollut kyllä tämän pinomme lämmin hengetär! :heart:

ON: Kävin tänään gynellä ja sain Terolut-kuurin. Nyt sitten odotellaan tätiä kahden viikon päästä. Toivottavasti tästä nyt oma hormonitoiminta saisi sellaisen sykäyksen, että heti ensi vuoden puolella se plussa tulisi. :)

Paljon plussatuulia kaikille, jotka vielä jännäävät! :whistle:

Kiitoksia vielä onnitteluista jokaiselle! :heart:
Olemme niin Onnellisia miehen kanssa, myös lapset tietävät ja toivovat, että kaikki menee hyvin! :heart: 14v miehen tytär on kai kaikkein eniten haltioissaan! :heart:

olo on aika hyvä, aamulla pientä merisairautta tunnin verran töiden alettua, ei oksennuta, mutta vähän huimaa. Iltaisin aivan mahdotonta palelua, eilen aloin nukkumaan yöunille kahden untuvapeiton alle, se kertoo jotain;=)))))))

Rinnat sisältäpäin kihelmöivät ja välillä alavatsalla tuntuu jotain outoa muljahtelua, ei kipua kuitenkaan. Eilen vielä oli sellaisia rasituskipuja, piti levätä vähän väliä, mahaan ja selkään vähän sattui.

Tänä aamuna säikähin kovasti töissä, olin menossa asiakkaan luo ja tunsin, että nyt valuu jotain, aina ekaksi pelko voi ei, ei kai menkat=? Mutta päästyäni wc:hen :Helpotus se oli vain sitä sulanutta Lugesteronia :heart:

Sähköpostitse olin yhteydessä gyneeni, jatkan vielä jonkun aikaa Lugejen laittoa. Ultra ajasta kyselin, milloin voisimme tulla, eli lähetti postia, että 7vkoa menkoista olisi suositus, silloin näkyy syke ja sikiökin. Kovasti meitä onnitteli sekä avioitumisesta, että raskautumisesta. Laittoi vielä, ettei varmaan lugesteronista johtunut raskaaksi tulo, mutta itse uskon siitä olleen apua! :heart: Niin varhaisultrapv olisi jouluaattona, mutta siis siirtyy vähän eteenpäin eli joulun jälkeen tai uudenvuoden aikoihin;=) :heart: Ajatelkaa nyt on joulukuu ja jo tässä kuussa syke näkyy, uskomatonta, ihanaa. Toivottavsti pieni ihmeemme voi hyvin ja pitää lujasti kiinni matkalla tänne maailmaan! :heart:

Käyn katsomassa teitä ja kovasti pidän teille peukkuja ja babyplussan testejä edelleen suosittelen ja ahkeraa petipuuhailua! :heart:

Rakkaudella minä ja pienen pieni Tiuhti-Viuhtimme :heart:

Emppu80, kiertopäiväsi korjattu oikeaan päivään =) täällä toivotaan juu tosi kovasti että mun tuntemukset tosiaan ois nyt niitä raskausoireita.. :heart:
sinulle kovasti onnea oviksen bongaamisessa!! :heart: :heart:
tänään päivä menny kaupoilla ja raksalla ollessa, vasta tultiin kotiin ja otin oikein "kylpyläsuihkun" kynttilöineen ja suihkuvaahtoineen - nyt olo tooosi rentoutunu :D menkkoi ei vieläkään kuulunu, mahaa on nippaillu useasti päivän kuluessa ja viluttamisen takia mittasin aamulämmön, joka oli 37 :saint: näläntunne edelleen kova ja rinnat edelleen arat. babyplussan testit ei tulleet vielä tänään, huomen mulla onkin ilta, joten keskiviikkona jos aamusella testaisin ennen aamuvuoroa.. :saint: :saint: :saint:
rauhaisaa joulunodotusaikaa sekä kovasti kovasti Onnea kaikille oviksen bongaamiseen ja/tai plussan odotukseen!! :heart: +++++ :heart:

Yhteistyössä