***Piinaviikon 44 jatkot***

Tervetuloa mukaan, Eeva77!!

Tässä menee meikäläinen ja pitää kiinni lujasti junan kyydistä!!!

Edelleen viime yönä huono olo, aamulla ei niinkään. Mutta odotan kiltisti sinne perjantaihin :saint:

Pantalaimon: Kiva kuulla taas sinustakin...
Mites Hathor ja muut jännääjät?

Mukavaa viikonalkua ja jännittävää piinailuviikkoa!!! ++++++++++++

No höh!!!!! :eek: Nyt mulla rupes just äsken tuhruttamaan ja on vasta kp24 :headwall: :headwall: Mitäs tää nyt sitten on...voi p...kele!!!
Ei mulla nyt koskaan ole neljää päivää liian aikaseen kuukautiset alkaneet. Taitaa olla meikäläisen "värkki" ihan sekasin, voi itku :'(
Se siitä sitten....

Voihan viulu, kävin äsken netissä lukemassa vaihdevuosien alkujuttuja. Sen mukaan mulla voisi olla nyt Perimanopaussi, joka edeltää varsinaista menopaussia. Kuukautiskierto heittelee yhtäkkiä, unettomuutta jne...ihan ku mulla :LOL:
Ei v...u, ei voi olla totta, ei SAA olla totta. Minä haluan vielä lapsen :'(
No, äsken huomasin, että vuotaa ihan verta jo. Menkkojen piti alkaa vasta perjantaina... :headwall:

Plussatuulia kuitenkin teille muille, minun pitänee kohta siirtyä "mummo-osastoon"... :x

Meikäläinen ei sitten saanut sunnuntaina ihanaa yllätys synttärilahjaa vaan menkathan ne sieltä tulla tupsahti. Muuten oli ihana päivä, sain avomieheltä lahjakortin rakennekynsiin synttärilahjaksi ja käytiin syömässä :heart:
Eli mulla on kp 2/27-30... Harmi Karpalo sinuakin kun tipuit myös :hug:

Karpalo - Mullakin oli elämäni lyhyin kierto ikinä tämä viimeinen ja siis vaan 25 päivää... Ja mulla ei ainakaan toivottavasti ole vielä vaihdevuodet tulossa kun ikääkin vasta 28v :LOL: Lohduttaudun tässä ajatuksella, että meille ehkä suotaisiin joululahjaksi plussa, sillä seuraava testaus ajoittuu mukavasti jouluun :heart: Eikös sullakin?

Ehkäpä se aurinko taas joskus paistaa tänne risukasaankin... Lauantaina oli kyllä niiiiiiin kova morkkis ettei aikoihin ole ollutkaan... Nyt alkaa jo hieman helpottaa ja joulua todella odotetaan monestakin syystä! Sitä ennen pitää vaan "toimia"! Tilasinkin tänään ovistikkuja ja aattelin kokeilla niillä bongaamista.

Eeva77 - tervetuloa mukaan!

Zora - Mikäs siellä on tilanne?

:hug: Kaikille tippuneille ja kovasti plussa onnea muille!!

Maanantai 26.11.2007

Uudessa yrityksessä:

Hanni...................19/26-32...yk2.......1.haaveissa
Rouva Pikkumyy.....22/30.....yk5.....1.yhteinen, Lounais-Suomi
Bayan Fare..........23/30-32...yk11......1. haaveissa
meri-77.............23/28-30...yk27........2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81.............24/28-30...yk4.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..24/28-33...yk6.........1. haaveissa
Tinttara84 ..........26/16-29....yk7........1. haaveissa, Savo
nanna81.............26/27-33....yk12......1. haaveissa
Annuli81.............28/28-35....yk8..........1. haaveissa
Hathor...............28/28-31....yk3...........1. haaveissa, Pk-seutu
Zora...................33/27.........yk2...........1. haaveissa
Pantalaimon........56/29-?....yk3......1. haaveissa, Lounais-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet:

Karpalo67...........1/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........2/27-32....yk4...........1. haaveissa
April....................3/27.........yk7..........1. haaveissa
Emppu80.............3/25-30....yk3......2. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel..................8/26....yk7......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussanneet:

Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi

Tervetuloa eeva jännäilemään kanssamme! :heart: :D

Kipusi saattaa olla kiinnittymiskipua. Toivotaan , että olisi sitä! :heart:

Pahoittelut tädin yllättämille! :hug: Karpalo, et sie vielä mummotautia saa, elä pelkää, myy täällä sinua lohduttelee! :hug: :heart:

Oma napa lämpö aamulla 36,7 ja nyt illalla 37, migreeni iski päivällä ja pahoinvointi, kesken työpvn, kotona nukuin 2,5 tuntia päästessäni töistä. Rinnat kipeät sisältäpäin , olo on kyllä aika outo! :headwall: :saint: ..Tein sitten ovulaatiotestin "huvikseni" ja siihen tuli 2 viivaa, kontrolliviiva oli paksumpi, mutta väriä myös toisessa viivassa.....ja nyt mielikuvitukseni laukkaa, koskakohan plussa voisi näkyä raskaustestissä jos sellainen häälahja meille suotaisiin. Olen kyllä aika sekaisin ajatuksissani;=)))9

Paljon plussia tälle viikolle toivon sydämestäni jokaiselle!
:heart: ++++++++++++++++++++++++++++++++ :flower: :whistle:

-Pikkumyy Rouva- :heart: :wave:

Lievä päänsärky seuranani taas heräsin, ja illalla olin merisairas sängyssäni, hassua, että sängyssäkin voipi huimata :headwall: , pientä huonovointisuutta siis heti aamusta. No seuraillaan tilannetta :heart: :saint:

Plussatuulia paljon pinoomme! :heart:

Rouva Myy: Sinun olosihan kuullostaa todella lupaavalle!!! =)

Niin, ON: Mulla alko menkat 10-vuotiaana, joten voi täysin olla mahdollista, että täpinki loppuu jo nyt nelikymppisenä :kieh:
Mutta toivon totisesti, että kierto muuten vaan heittelee, voihan nuo taudit ja laihdutuskin vaikuttaa asiaan. Tipuin kyllä ihan oikeasti nyt, sillä yöllä ei täti meinannut pysyä aisoissa, tunnin välein vaihdoin täyden siteen...huh, vähän aneeminen olo.

Mutta plussatuulia puhaltelen teille muille+++++
Tuntuu, että Pikkumyy taitaa meidät kohta jättää tänne...mutta aivan ihana asiahan se olisi, mahtava häälahja. Pidän peukut ja ukkovarpaat pystyssä sulle Rouva Myy+++++++++++ :flower:

Voi hitsi Karpalo! :hug: Tyhmä täti! :kieh: Voi tosiaan olla, että laihdutus vaikuttaa kiertoon ja jos yleiskunto on päässyt laskemaan tautien myötä, niin sekin voi olla syynä.

myyllä on tosi lupaavia oireita. =) Sydämestäni toivon, että saatte ihanimman häälahjan! :heart:

ON: Jospa nyt uskaltaisin toivoa, että täti olisi vihdoin tullut kylään. Runsaampaa vuotoa on tullut jo melkein vuorokauden putkeen. Älkää silti vielä muuttako kp:tä, en uskalla mennä vannomaan. En vaan millään haluaisi pettyä taas. :ashamed: Niin monta kertaa olen jo luullut, että nyt se punainen paholainen tuli!

On muuten aika nurinkurinen tilanne mulla teihin verrattuna! Mä odotan sitä pahinta vihollista kuin kuuta nousevaa ja te toivotte, että se ei tulisi. :LOL: No, saatte lähettää sen tänne kaikkine vaivoinensa!! Minä otan sen riemumielellä vastaan! :D

Tiistai 27.11.2007

Uudessa yrityksessä:

Hanni...................20/26-32...yk2.......1.haaveissa
Rouva Pikkumyy.....23/30.....yk5.....1.yhteinen, Lounais-Suomi
Bayan Fare..........24/30-32...yk11......1. haaveissa
meri-77.............24/28-30...yk27........2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81.............25/28-30...yk4.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..25/28-33...yk6.........1. haaveissa
Tinttara84 ..........27/16-29....yk7........1. haaveissa, Savo
Annuli81.............29/28-35....yk8..........1. haaveissa
Hathor...............29/28-31....yk3...........1. haaveissa, Pk-seutu
Zora...................34/27.........yk2...........1. haaveissa
Pantalaimon........57/29-?....yk3......1. haaveissa, Lounais-Suomi

nanna81.............1/26-33....yk13......1. haaveissa, Lappi
Karpalo67...........2/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........3/27-32....yk4...........1. haaveissa
April....................4/27.........yk7..........1. haaveissa
Emppu80.............4/25-30....yk3......2. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel..................9/26....yk7......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussanneet:

Noomi.......................yk2......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi

Kiva, että karpalokin sieltä on taas noussut! :hug: :heart: . Vähän joskus menkkojen loppuminen on myös suvussa kuuluva piirre, äitini oli yli 50 v kun loppuivat ja hänen äitinsä taas kuoli jo 36v nuorimman lapsen sektion jälkeisiin komplikaatioihin . 5 sisarusta heillä ja tämä nuorin ainoa poika.

Minulla lämpöä 37,1 ja en tosiaan tiedä kuinka paljon tuo Lugesteron tekee raskausoireita, mutta ei se varmaan viivoja tee ovistesteihin sentään? :headwall: :heart: koko ajan on viivat vahvistuneet, tänä aamuna näytin jo miehellekkin ja punainen viivahan siinä oli. Koska mie uskaltaisin raskaustestiä tehä?...Ja entä jos plussaa olisi tarkoittaisiko silti, että menkat voisivat alkaa silloin kuin pitää..sitten harmittaisi kun olisi iloinnut liian aikaisin. Mutta oireita tosiaan on , päänsärkyä, huonovointisuutta, hajuherkkyyttä, kahvia en ole voinut juoda laisinkaan, hajukin tekee pahaa, ei kai luge hajuaistia sentään tehosta?
Anteeksi omanapaisuuteni! :ashamed:

Onnea, onnea tuhannesti kaikille, jotta saisimme ihania vaaviplussia! :heart: +++++++++++++++++++++++ :heart:

Rakkudella-rouva pikkumyy- :heart: :wave:

Ps minulla on vähän tälläinen olo, kun jännittää :D

Moikka taas!

Ja kovasti :hug: :hug: tippuneille, se on kyllä niin mielettömän kurja tunne kun täti saapuu.. täältä lähetellään kovasti voimia ja hyvää mieltä! mukavaa kuulla että sinäkin karpalo67 olet jo paremmalla mielellä, nyt vain pukille kovasti toivomuksia joululahjan suhteen.. ;)
täällä elellään kp 26 ja jännittää aivan mielettömästi! aina kun tuntuu valkkaria tulevan housuihin oon paniikissa ja pelkään että täti tuli.. mulla yleensä täti enteilee tuloaan pari päivää aiemmin, rinnat tulee aroiksi ja alavatsassa tuntuu mekkakipuja silloin tällöin. nyt mulla on ollu kuusi, neljä ja kaksi päivää sitten sekä eilen menkkamaista jomotusta alamahassa ihan muutaman minuutin ajan päivässä, rinnat ei lainkaan arat ja muuten ihan ok olo. nyt huomaan toivovani et noi menkkamaiset kivut oiskin kohdunkasvamis/mukautumiskipua ja ettei rinnat vaan nyt tänään tai huomenna tulis kipeiksi.. niin voisi tässä vielä toivoa parasta.. :)
mulle on muuten näköjään kehittynyt riippuvuus tänne, pitkin päivää aina mielessä että koskahan sitä taas pääsis tänne.. :LOL:

oikein paljon plussaisia uutisia tänne ja seuraavaan kiertoon siirtyneille paljon onnea joulun tienoille :heart:

Rouva Pikkumyy, komia kananen viestissäsi, ihan kuin olisin peiliin kattonu.. :LOL:

Tämä tytsy taitaa olla tuommonen aina, mukavaa kun on kohtalontovereita :wave:

JA siitä testaamisesta, eikös se ole jotenkin niin että kymmenen päivä hedelmöittymisen jälkeen voi hyvinkin saada jo positiivisen tuloksen! Täällä jännitellään mukana!!

Tein uhkarohkean teon, tein tänä aamuna raskaustestin, niiden hassujen ovulaatiotestien vahvistumisen kannustamina...
ja 2 viivaa tuli, toinen aivan haalea, mutta 2 kuitenkin on..Nyt on vaikka, mitä pelkoja-ajatuksia-tunteita-jännitystä entistä enemmän..jos siellä olisi/on pieni ihmeemme, jaksaako pitää kiinni ja meneekö kaikki hyvin ja Onko tämä edes totta? Ihan sekaisin olen ja peloissani ja *vähän kuitenkin myös onnessani ja vähän uskon siihen, että kaikki on totta ja viiva vahvistuu su testaamisen aikaan.* Ja toivon, toivon niin paljon! :heart: :saint: :ashamed:

Voisiko joku muukin testata, ettei yksin niin jännittäisi tuo haaleus viiva, tietenkään testi ei ollut herkkä ja kp vasta 24/30

Plussaonnea ihan hirmuisen paljon meille jokaiselle jännittävälle!
:hug: :heart: ++++++++++++++++++++++++++ :heart: :flower:

Heippa ja varovaista tätä päivää kaikille! :heart: :wave: :flower:

Ps oloni jatkuu nyt vaihteeksi tälläisenä;=) :heart:

Uudessa yrityksessä:

Hanni...................21/26-32.........yk2.....1.haaveissa
Rouva Pikkumyy...24/30..............yk5.....1.yhteinen, Lounais-Suomi
Bayan Fare...........25/30-32........yk11...1. haaveissa
meri-77................25/28-30.........yk27...2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81..............27/28-30.........yk5....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva...26/28-33.........yk6....1. haaveissa
Tinttara84 ...........28/16-29.........yk7....1. haaveissa, Savo
Annuli81...............30/28-35........yk8.....1. haaveissa
Hathor..................30/28-31........yk3.....1. haaveissa, Pk-seutu
Zora.....................35/27..............yk2.....1. haaveissa
Pantalaimon.........58/29..............yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi

nanna81............2/26-33....yk13.........1. haaveissa, Lappi
Karpalo67..........3/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........4/27-32....yk4...........1. haaveissa
April....................5/27.........yk7..........1. haaveissa
Emppu80............6/25-30....yk3..........2. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel................10/26........yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussanneet:

Noomi......................yk2......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2......2. haaveissa, Etelä-Suomi

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Rouva Pikkumyy, rauhaisat Onnentoivotukset viivan johdosta :heart:
Toivotaan kovasti että viiva jatkaa vahvistumistaan seuraavaan testiin!

Täälläkin jännitellään ihan hirveesti, kp 27/28-30 menossa ja vielä ei ainakaan täti ilmoittele tulostaan, haluttais ihan hirveesti jo testata mut testejä aiemmilla kierroilla tuhlanneena ja tuloksiin pettyneenä olen päättänyt odottaa ainakin huomiseen, ehkäpä ylihuomenna jo uskaltaisin.. Muutoin olo on mukava ja tavallinen, viikon ajan ollu menkkamaisia tuntemuksia mituutin parin ajan/pvä mut ei sit enää eilen eikä tänäänkään, rinnat täysin normaalit eivätkä lainkaan kipeät kuten mulla yleensä pari päivää ennen tätiä. väsymys on ollu kovaa mut rakennetaan tosiaan taloa että väsymykselle kyllä selityksiä aina löytyy :LOL:

Yhteistyössä