***Piinaviikon 44 jatkot***

Voi Rouva Pikkumyy: Siis minä en osaa sanoa nyt mitään, niin iloinen olen puolestasi, ihan sanaton. Onneksi olkoon!!!!!!
Mahtava juttu!

Amalia81: Nyt vuorostaan sulle peukut pystyyn, että plussaisit.

Minulla on vähän edelleenkin kelju, harmitusolo. Ja se johtuu siitä, että iski todellinen pelko. Mitä jos minun juttuni on tosissaan ohi, noin vain yks´kaks, hups... Jos ei voi enää edes jännätä tai odottaa raskautta.
On ihana, että on edes yksi lapsi, mutta silti tuntuu karmealle pudota pois "hedelmällisen naiseuden" olotilasta...(olipa tyhmästi muotoiltu, mutta en keksinyt muutakaan sanamuotoa :D )
En ole oikeasti osannut vielä asennoitua moiseen. Sorry, tämä kuullostaa varmaan typerältä itsesääliltä, mutta en todellakaan tiedä, osaanko asennoitua oikealla tavalla asiaan, jos saan tietää, että en koskaan voi enää saada lasta, koska rakkulat on totaalisesti finito...
Toisin sanoen en hyväksy sitä, että olen tullut kultaiseen keski-ikään.

Toivottavasti en nyt masenna tällä vuodatuksella teitä muita, kunhan "mummo" täällä hörisee... :/

Onnea Rouva Pikkumyylle ekaksi rouvas-"tittelistä" ja het perään plussasta!Voih,olet varmasti onnesi kukkuloilla! :hug: :heart: :flower:

Mulla jo uus kierto meneillään,taitaa olla kp 4/16-29 tai 3,en muista..
On tässä viimeaikoina ollut niin stressaavaa ja olen todella uupunut..en jaksa kertakaikkiaan mitään.Töissä vaan pakko olla,vaikka itkua niellen ja hammasta purren..Mitään ihmeempiä ei ole sattunut,mutta ahdistaa ja masentaa silti,kova väsymys joka ei nukkumalla häviä.Väsyttää nytkin,viime yönä n.2h unta..en saanut äsken nukutuksi edes,väsyttää niin kamalasti..

Mä taidan nyt lopullisetsi ja tällä kertaa tosissani kertoa,että poistun..Jään odottomaan itsekseni ihmettä tapahtuvaksi.En jaksa enää jännätä,ei ole mitään jännäämistä..Ja kaikki pettymykset ovat nostaneet nyt sen fiiliksen,että haluanko edes lasta,kun sitä ei edes näytä tulevankaan..

Tätä jään pohtimaan ja toivottelen teille muille onnea ja tsemppiä tulevaan!

Varovaisesti edelleen suhtaudun asiaan, kun aina vaara, että ei pieni ihme pysy kiinni! *toivomme kovasti, että olisi paljon voimia, pienen elämän jatkua pieneksi vauvaksi!? :heart: :heart: :saint:

Täällä jännäilemme: minä , mies , minun tytär, miehen tytär ja serkkuni kannustajani 5 lapsen äiti, muut eivät vielä tiedä mitään, paitsi te! :heart:

Kun sain häälahjan työpaikaltani , se oli aika osuvasti piilotettu kaarimaljaan;=)))), töissä eivät tiedä mistään mitään!..Kun en saanutkaan kaarimaljaa myös, kysyin, enkö saa sitä, saan kuulemma jos alkaa aamupahoinvoinnit, ihan leikillään puhuivat, kun eiväthän he usko, että tämä rouva vielä tässä iässä vauvasta haaveilee;=))))

Kaikille jännääjille, toivon plussia , kunnon vahvoja vauvaplussia!
:heart: ++++++++++++++++++++++ :flower: :saint:

Hiljaa kuiskaan varovaiset onnittelu myylle! :heart: Kyllä ihan sydän heitti voltin, kun luin ihanat uutisesi! :hug: Paljon tarrasukkia matkaan mahdolliselle salamatkustajalle!

Nyt en ehdi muuta viestellä, olin yliopistolla 11h tänään :kieh: ja vielä teen töitä kotona! Palailen tänne taas huomenna! :)

iltasia!
tulin just töistä ja pakko oli vielä tulla kurkkaamaan päivän tapahtumat
:heart: täällä jännäillään kans vielä kovasti, huomenna kp 28/28-30 ja kovasti tekisi mieli huomen aamusella tehä testi, viime kierrossa kun testasin myös kp28 ja nega oli ja pari tuntia sen jälkeen alko menkat.. jos vaan tahdonvoima riittää niin taijan vartoa ylihuomiseen eli perjantaihin, on tää niiin vaikeeta tää vika viikon odotus! mut mut, päivä kerrallaan :LOL:

karpalo67, oletkos menossa tsekkauttaan tuntemuksiasi ja pelkojasi lääkäriin? en kyllä usko että olet vielä jäämässä hedelmällisen naiseuden olotilasta, kyllä sinulla varmasti on vielä ainakin kymmenen vuotta hyvää "peliaikaa" :LOL: kerrohan kuulumisiasi jos jotain selviää tai joululahja ilmoittaisi tällä alkaneella kierrollasi tulemisestaan, kovasti kovasti plussatuulia teijän perheeseen :heart: :heart: :heart:

Kiitoksia edelleen varovaisista Onnen toivotuksista! :heart: :hug:
Varovaisesti mennään eteenpäin.. :saint: , yöllä heräsin 3n aikaan, nälkään? Join lasin kaakaota ja takas nukkumaan, nyt heräsin huonoon oloon , aivan kuin en olisi syönyt pitkään, pitkään aikaan mitään, sellainen olo. No nyt on puuro kattilassa porisemassa.

Kauheaa, kun pantalaimonilla pitkät opiskelupvt, itse menen 4:ksi tunninksi tänään kaupunginsairaalaan luennoille ja mietin jo etukäteen kuinka jaksan niiiiin kauan istua;=)))), pitää ottaa joku hedelmä, jos alkaa vaikka nälkä kesken kaiken;=)

Rouva sumppikselle myös ihanaa odotuksen jatkoa, kyllähän se olisi ihana törmätä tuolla odottajien puolella! :heart:

Plussantäyteistä ihanaa päivää jokaiselle! :hug: :heart: :flower:

Heipparallaa-rouva pikkumyy- :heart: :wave:

Uudessa yrityksessä: :flower:

Hanni...................22/26-32.........yk2.....1.haaveissa
Rouva Pikkumyy...25/30..............yk5.....1.yhteinen, Lounais-Suomi
Bayan Fare...........26/30-32........yk11...1. haaveissa
meri-77................26/28-30.........yk27...2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81..............28/28-30.........yk5....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva...27/28-33.........yk5....6. haaveissa
Annuli81...............31/28-35........yk8.....1. haaveissa
Hathor..................31/28-31........yk3.....1. haaveissa, Pk-seutu
Zora.....................36/27..............yk2.....1. haaveissa
Pantalaimon.........59/29..............yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet:
:flower:

nanna81............3/26-33....yk13.........1. haaveissa, Lappi
Karpalo67..........4/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........5/27-32....yk4...........1. haaveissa
April....................6/27.........yk7..........1. haaveissa
Emppu80............7/25-30....yk3..........2. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel................11/26........yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Tinttara84 .........5/16-29.....yk8..........1. haaveissa, Savo

Plussanneet:
:flower:

Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2......2. haaveissa, Etelä-Suomi

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

heissan! :heart:
maltoin vielä aamupisulla jättää testin keittiön kaappiin vaiks polttelu oli kova :LOL: tänään siis kp 28 ja kovasti kovasti kovasti toivon että olo jatkuisi samanmoisena ilman tädin tuloa! eilen olin pitkässä iltavuorossa ja päänsärky oli kova, eilen oli myös ajoittain pahanolon tunnetta, ei hirveän voimakasta mutta sen verran että vähän tartti nieleskellä rauhallisesti.. en tiiä, ehkä sitä taas ylitarkkailee ja kaikki tuntuu tukevan raskautunutta olotilaa.. :$
nooh, tämä ja huominen päivä varmaan kertovat paljon, tuleeko täti vai ei.. nyt taas iltaan töihin!

hyvän mielen pulvereita ja plussaviivoja ilmoille!!!! :heart:

Töpötupsukorva
Joulun laittelua täällä..En oo muistanut juuri koko vauva juttua...Hm...No parempi, etten ala ressaamaankaan, kun oon just toipunu kauheesta flunssasta :snotty: :snotty: . Osa porukkaa oli mahataudissakin+oksentivat... :snotty: ..
Menkkoja odotellessa(eipä paljoo peittoa heiluteltu)

Täällä edelleen koitetaan käsin ja hampain pysyä plussajunan kyyissä! :heart:
kp 28 lopuillaan eikä tätiä näkynyt :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
huomenna pitkä aamuvuoro töissä, olen päättäny että jos huominen vielä menee ilman tädin tuloa niin sit annan ittelleni luvan testata heti la-aamuna, olkoon mun ensimmäinen joululuukun avaus kun saan kurkata mitä testi sanoo :LOL:

Ihanaa pvää kaikille ja onnea raskaustestejen tekoon, jos joku tekee! :heart:

Sunnuntaina Virallinen raskaustesti päiväni, tuleeko joku silloin kanssani testaamaan?

Onnea, Onnea , iloa tuhannen kiloa jokaiselle!

Rakkaudella -rouva pikkumyy- :heart: :wave:

Tää oli niin suloinen: :heart:

Töpötupsukorva
Mä veikkaan, että meillä menee vuosi yritystä kevyesti täyteen ja sitten "joudun" viim. gynelle.
Kauhee pessimisti täällä :headwall: :D ..
Mutta kysellääs vähän onko sakki jo ostanu lahjoja??
Mitäs meinaatte siipoillenne ostaa??
:heart:

Minähän se meinaan sunnuntaina testata. Veikkaan kyllä pettymystä, mutta saapa nähä...

Me käytiin yhessä ostamassa yhteiset joululahjat tässä yks päivä. Ostettiin Wii. :D Sekä mulle epilaattori (hui uskallankohan sitä ees kokeilla :D ). Enempiä ei täsä sitte ostellakaan, suklaata tietty vähäsen. Ja miehelle voisin katella kylpytakkia. Ja villasukatki ois tuossa työn alla.

ONNEA ONNEA ROUVA PIKKUMYY NYT SITTEN OIKEIN KOHINALLA JA TOHINALLA :heart: :heart: :heart: Hieno plussahan se siellä jo komeili, sunnuntaina varmasti sitten oikein tummanpunainen sellainen! Nyt saatkin sitten liittyä sinne odottajien puolelle rouva sumppiksen ja muiden kanssa, toivottavasti me muut tullaan täältä pian perässä!! :heart:

Mulla oli tänään aamulla herätessä menkkamaista jomotusta ja olin jo ihan varma että ihan just alan valuun.. olin sitten pitkän päivän töissä ja koko ajan tunnustelin tädin tuloa, mut ei sit vaan vielä saapunu vaan päätti antaa mun vielä toivoa :saint: huomen aamulla ajattelin apteekin oman testin tehhä ja kattoa mitäs se on olostani mieltä, mies vaan sanoo että "kannattaako sitä nyt vielä tehä." jänskättää sitäkin niin :D

joululahjoja mennään osteleen vasta viikon päästä vkloppuna, miehelle oon ajatellu ostaa uuden partakoneen kun vanhansa on jo sen verran ei-terässä!

töpötupsukorva, tää positiivari toivoo sille pessimistille kovasti plussahiukkasia vällyjen väliin ja pitää sormet ja varpaat ristissä että siellä saataisiin ihania joulu-uutisia :D :heart: :heart:

Uudessa yrityksessä: :flower:

Hanni...................23/26-32.........yk2.....1.haaveissa
Bayan Fare...........27/30-32........yk11...1. haaveissa
meri-77................27/28-30.........yk27...2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81..............29/28-30.........yk5....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva...28/28-33.........yk5....6. haaveissa
Annuli81...............32/28-35........yk8.....1. haaveissa
Hathor..................32/28-31........yk3.....1. haaveissa, Pk-seutu
Zora.....................37/27..............yk2.....1. haaveissa
Pantalaimon.........60/29..............yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet: :flower:

nanna81............4/26-33....yk13.........1. haaveissa, Lappi