***Piinaviikon 44 jatkot***

Uudessa yrityksessä: :flower:

Hanni...................27/26-32.........yk2.....1.haaveissa
meri-77................31/28-30.........yk27...2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81..............33/28-30........yk5.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva...32/28-33........yk5.....6. haaveissa
Annuli81...............36/28-35........yk8.....1. haaveissa
Zora.....................41/27..............yk2.....1. haaveissa
Pantalaimon.........64/29..............yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet:
:flower:

nanna81............8/26-33......yk13.........1. haaveissa, Lappi
Karpalo67..........9/28...........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........10/27-32....yk4...........1. haaveissa
April...................11/27.........yk7...........1. haaveissa
Emppu80...........11/25-30....yk3...........2. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel................16/26.........yk7...........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Tinttara84 .........10/16-29....yk8..........1. haaveissa, Savo
Hathor................8/28-31.....yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu
Bayan Fare.........1/30-32.....yk12.........1. haaveissa

Plussanneet: :flower:

Rouva Pikkumyy.......yk5......1.yhteinen, Lounais-Suomi

Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi......................yk2.......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi

moiksan! mittasin taas mielenkiinnon vuoksi aamulämpöni, joka taas 37.1. on mua kyllä viluttanutkin viimeisen viikon mut saatanpa olla tulossa flunssaan kun meillä töissä puolet muksuista on räkätaudissa :LOL:
vuotoja ei vielä kuulunut, enää ei oo niinkään ollu menkkajomotusta vaan nipistelyä ja "särkyä" alamahassa. saas nähä tuleenko ne testit tänään postissa, noh, nään sit illalla kun tulen töistä! jos tänään tulevat niin huomen sit teen yhen niistä :heart: pitäis kai mullakin sit jo näkyä kun olis kp34, mullahan ei sillon kp30 testissä näkyny muuta ku puhas nega. tosin olen täällä lueskellut ettei kaikilla vaan näy plussat heti, vaan vasta parikin viikkoa menkkojen poisjäännin jälkeen ;) aika hienosti olen nyt jaksanut malttaa mieleni ja olla testailematta joka päivä, kai tuo mieheni on saanut minuun tartutettua mielen rauhaa näin joulun alla :LOL:
töpötupsukorva, mitenkäs aikaisin sulla on aiemmat raskaudet pärähtäneet plussina testiin?

ihania oloja ja hyvän mielen pulvereita kaikille :heart: :heart: :heart:
ja paljon plussatuulia jokaisen makkariin ja muuallekki !! :LOL: :heart:

bayan fare, iso :hug: ja kovasti jaksamista pettymyksen keskelle :hug: nyt sit vaan joulupyhien alla lakanat heilumaan ja päällä seisomaan :heart:
ja kiitos varovaisista toivotuksista, täällä jänskätään kyllä niiiin kovasti kun olo on ihan ensi kertaa tällainen :heart: :heart: oireita oon saanu ittelleni muinakin kiertoina mut nyt tosiaan on jotenkin ihan erilainen :heart: tekis niin mieli kysellä äipältä mites se on meijät neljä muksua plussannu aikoinaan, mut epäilen ettei taija muistaa ja en vielä halua kysyä ettei sit mahd. tuleva mummi joutuisi pettymään.. arvaas, kävin jo innoissani la-aika laskureissa laskemassa et jos meillä tosiaan olisi salamatkustaja kyyissä sen la olis 08.08.08 :LOL:

:heart: ++++++++++++++++ :heart:

töpötupsukorva, myöskään sulla ei siis viel tänään vuotoja näkyny? sitä just aattelinkin et eikös se yleensä mee samalla odottajalla samaan tahtiin nuo plussaamiset, siis et jokaisen keho reagoi sillä hcg-hormoonin tuotannolla omaan tahtiin, että sulle on varmaan aiemmista raskauksien plussaamis ajankohdista vertailukohtaa tähänkin odotukseen :heart: toivotaan nyt kovasti et vaiks negaa viel on, niin hedelmöittyminen ois sit tapahtunu hiukka myöhempään kun kiertosi heittelee :D
paljon ++++++++++++++++++ sinulle :heart: :heart:

Meikä muuten siirty täältä vkn 51 piinailijoihin... kun tipuin tuosta vk 48 poijes. Täällä ovis tekee tuloa, toivotaan että itseppäinen simppa tulisi perille asti itseppäisyyspäivänä ja tois mulle ja miehelle ihanan joululahjan eli plussan jouluaattona :D :xmas:

Amalia - Onnea testaukseen ja toivotaan, että plussa pärähtää testiin!! :heart:

Myös Töpötupsukorvalle - tsempitykset :hug:

Mites muut jännäilijät? Mikä tilanne?

Tänään ovis testissä haalea haamu = nega vielä, mutta joskos se lähipäivinä vahvistuu! Fiilikset ja toivo on korkealla!! :D

Heipat :wave:

Töpötupsukorva
Emppu, kiitos!

Menkat yhä hukassa ja valkkaria vaan pukkaa..Pupuilut kummiskin jääny 2-3 kertaan, koska olin kauheessa flunssassa..Jotenkin kiukuttaa ja oon ollu ukolle vihanen :( ..Noh, ehkä tääkin valkenee vielä.

meri-77................32/28-30.........yk27...2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva...33/28-33........yk5.....6. haaveissa
amalia81..............34/28-30........yk5.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Annuli81...............37/28-35........yk8.....1. haaveissa
Zora.....................42/27..............yk2.....1. haaveissa
Pantalaimon.........65/29..............yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet: :flower:

Bayan Fare.........2/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Hanni..................2/26-32.....yk3...........1.haaveissa
nanna81.............9/26-33.....yk13.........1. haaveissa, Lappi
Hathor................9/28-31.....yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu
Karpalo67..........10/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........11/27-32....yk4...........1. haaveissa
Tinttara84 .........11/16-29....yk8...........1. haaveissa, Savo
April...................12/27..........yk7..........1. haaveissa
Emppu80...........12/25-30....yk3...........2. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel................17/26.........yk7...........1. haaveissa, Etelä-Suomi

moiksan muruset! testit ei oo vielkään tulleet kotiin, elleivät tänään jo tuu niin teen kyllä reissun apteekkiin! täällä alkaa malttamattomuus kasvaa tuon testaamisen suhteen :saint: mensut edelleen loistaa poissaolollaan, rinnat yhä arat, aamulämmöt 37 ja eilen pukkas naamaan (leukaan+poskeen) kaks hillitöntä finniä joista en saa puristettua yhtään mitään, tällä kertaa nuo näpyt ei mua vaan haittaa, tekis melkein mieli antaa niille halitukset :LOL: jos ne tuokin meille viestiä salamatkustajasta :saint: ja tärkein juttu, eilen illalla kun sängyssä köllötellessämme juteltiin tästä odotuksen odottamisesta, niin mies sanoi ettei oo vielä halunnu sanoo mulle mitään mut hänellä oli kaks viikkoa sitten ollu tunne että nyt onnistaa, ja mähän leijun nyt siis jo taivaissa :heart: kumpa vaan en tippuis korkeelta ja kovaa.. mut tuun sit heti ilmotteleen kun testaan, tuli niin lämmin fiilis taas kun tuli tänne lueskeleen, kiitos tsempatuksista :heart: :heart: :heart:

emppu80, onnea onnistuneesta oviksen bongauksesta, nyt vaan lakanat heilumaan :LOL:
rouva pikkumyy, ihanaa ensimmäistä tutustumista uuteen tulokkaseen!! :heart:
töpötupsukorva, mielettömän suurettoman paljon plussasäteitä teillepäin :heart:
jouskari82, toivotaan kestäviä simppauimareita teijän suuntaan itteppäisyyspäivälle ja uutisiloa jouluaatolle!

ja heitetään vielä kaikille ketjulaisille jouluiset :heart: +++++++ :heart: plussatuulahdukset ilmoille!!

Töpötupsukorva
|O ..
Ostan huomenna testin ja testaan perjantaina aamulla, jos siis tarve.
Ehkä ens vuoden alussa sitten jo johonkin lääkäriin.Olen siirtänyt alati menoa, kun oon aatellu, että ei vielä niin hoppu, mutta alkaa mieltä taas vaivaamaan, kun jo alkais 7 kierto.......

Hyvää itsenäisyyspäivän aamua kaikille!!!! Niin paljon jouluhössäkkää töissä, että ei paljon kerkeä kirjoitella, olen kyllä käynyt lukemassa pari kertaa.

Amalia81: Oon seurannut sun jännäilyä ja pitänyt peukkuja ylhäällä...Tule nyt äkkiä kertomaan, mitä testi sano!!

Töpö: Plussapuhuria sulle puhaltelen täällä+++++++++

:hug: kaikille tädin riivaamille :hug:

ON: Nyt menossa kp 11 ja ihme jos ei vielä ainakin tässä kierrossa ovistella: Mies meinasi kuulemma hukkua tänä aamuna limaan :LOL: levitteli jo paperia lakanan suojaksi kesken homman...
Joten ehkä jouluaatolle saan sittenkin jotain lisäjännättävää :heart:

Pikkumyy: Varmaan odotat malttamattomana pikkuisesi näkemistä, toivon paljon tarrasukkia sulle mukaan!!!!

huomentapäivää karpalo67 ja muut muruset! testailin tänään aamulla ennen töihinlähtöä babyplussan kotitestillä ja negaa näytti edelleen, iso höh :/ oon nyt ihan ihmeissäni kun vuotoja ei vaan kuulu ja rinnat pysyy arkoina, lämmöt ylhäällä ja naama alkanut kukkimaan. meen tänään kahen jälkeen uusittaan lekurille mun reseptiä, aattelin kysyä josko voisivat ottaa samalla verikokeen, jos siinä näkyis? kovasti olen täällä lueskellut ihmeissäni et kuin meijän naisten kropat voi olla niin erilaisia kun toisilla näkyy plussa jo ennen menkkojen alkamispäivää ja toisilla kp:llä 60-70 vasta! vielä me kovasti toivotaan et muututtais myöhäiseksi plussaksi, mut nyt kai vaan täytyy jaksaa olla kärsivällinen ja ottaa molemmaiset uutiset vastaan. tuun sit uuelleen het lekurin jälkeen mitä hän tuumailee :saint:

kiitos plussaisista ajatuksista ja yhdessäjännäämisestä, kaikki napattu hyvään talteen :heart: :heart:

ja töpsykkä: ilmoittelehan sinäkin mitäs sun pitkittynyt kierto tuumailee :heart:

Kiitos karpalo tarrasukista ja kyllä sen pienen näkeminen jännittäää kyllä.
Hänellä on nyt sitten oma nimikkomukinsakin jo Tiuhti ja Viuhti muki
:D

Ja vaatekaapin juuri siivosimme valmiiksi, kun niin paljon olemme hössänneet vauvan vaatteita jo ennen raskautta ja nyt raskauden aikana lisää, viimeksi eilen! :heart:

Pienet vaatteet ovat niin suloisia, yhtään kokoa 50cm, emme ole hankkineet, kun minä en muista, kannattiko ostaa, vaavit yleensä olleet 50-51 cm syntyessään. Neuvokaa te minua keillä paremmassa muistissa nuo vastasyntyneen vaatepuoli asiat!..Kiitos jos joku viitsii valaista minua! :flower:

Toivon teille edelleen kovasti plussia! :heart: +++++++++++ :heart:

Ps tänä aamuna eka kerran yökkäsin hampaita pestessä, muutoin kaikki ok, kunhan kalan hajua ei tarvitse haistella! :D

Rakkain terveisin rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:

_____

Plussaonnea kaikikille! :heart:

meri-77................33/28-30.........yk27...2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva...34/28-33........yk5.....6. haaveissa
amalia81..............35/28-30........yk5.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Annuli81...............38/28-35........yk8.....1. haaveissa
Zora.....................43/27..............yk2.....1. haaveissa
Pantalaimon.........66/29..............yk3.....1. haaveissa, Lounais-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet: :flower:

Bayan Fare.........3/30-32.....yk12.........1. haaveissa
Hanni..................3/26-32.....yk3...........1.haaveissa
nanna81.............10/26-33.....yk13.........1. haaveissa, Lappi
Hathor................10/28-31.....yk4...........1. haaveissa, Pk-seutu
Karpalo67..........11/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Jouskari-82........12/27-32....yk4...........1. haaveissa
Tinttara84 .........12/16-29....yk8...........1. haaveissa, Savo
April...................13/27..........yk7..........1. haaveissa
Emppu80...........13/25-30....yk3...........2. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel................18/26.........yk7...........1. haaveissa, Etelä-Suomi

Heippa kaikille!

Olen pysytellyt sivussa melkein koko kierron, lähinnä muiden kiireiden takia. Mutta joka päivä olen teidän kuulumisia käynyt lukemassa =) Ja onhan täällä ollutkin säpinää ;)

RouvaMyytä kävin jo hänen sivuillaan onnittelemassa, mutta pistetään vielä tätäkin kautta: Onnea tuhannesti! :heart: :flower: :heart: Tiedän miten toivottu pikku Tiuhti-Viuhti on ja olen onnellinen teidän puolestanne!

On: meillä taitaa tämä kierto mennä ihan tjottailemiseksi, taidettiin kerran harrastella (tosin oviksen aikoihin) mutta tuntuu että kun ei ole kovalla tekemisellä natsannut, niin tuskin nytkään. Meitä on riivannut kamala flunssa-aalto, ensin mies ja sitten minä. Sängyssä on siis oltu, mutta vähän eri syistä :LOL: Oviksesta lähtien on rinnat ollu kipeät, mutta ei oo eka kierto jossa näin on. Onneksi säästin clearbluen ovistestit seuraavaan kiertoon, joten voidaan taas ajoitella oikein sitten ens kuussa!

Halit vielä pudonneille!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :hug:

Yhteistyössä