Klivia onnea täälläkin pinossa ja tervetuloa! :flower:
ja Sela, hieno homma!
Karmilla mullakin oli ne siirron jälkeiset pari viikkoa tosi rauhaisaa oloa, en yhtään uskonut että onnistuu, mutta en stressannut siitä.
ON: tänään tuli ruskeaa pyyhkiessä. Apua!! Mulla ei ole hoidoissa vuotanut koskaan, eikä yleensäkään kuukautisiin liittyen, joten tuntuu tosi huonolta merkiltä omalla kohdalla. Yritän ajatella, että ehkä tämä liittyy alkuraskauteen, jos näin on niin kestän kyllä piinailun. Mutta on aika vahvana se 'tässäkö tämä nyt sitten oli'-olo, ja kiittän itseäni, ettei ole kertonut paljon kellekään vielä. Tiistaina kun tarkistin tikkutestillä ja viiva tuli tosi nopeasti ja vauhdilla ja eilen oli varsin paljon pahoinvointia ja uutena oireena rinnat kipeytyi kun palelin tosi paljon. Mutta äkkiäkös se sieltä...Tänään on aika tavallista oloa, ei mitään superoireita ikävä kyllä, mahaa välillä aristaa niin kuin välillä aiemminkin, muttei ole kipuja. Olen aika fatalisti ja ajattelen, että eipä sille mitään voi jos huonosti menee, mutta harmittaa että olen niin nega että olen selvästikin heti luovuttamassa, enkä muista näitä 'alkuraskauden vuoto on usein ihan normaalia' ja jos siihen ei liity kipua kyse tuskin on keskenmenosta-totuuksia. No odotellaan, vasta maanantaina ultra, jos sinne asti päästään. Olin mielestäni just saanut sellaisen melko rauhallisen ja luottavaisen nautiskeluvaihteen päälle, mutta se meni nyt kyllä vessasta alas ja vauhdilla. 6+3 mennään..
Oivikki tiedän todella miltä susta tuntuu, toivottavasti ultrassa huomenna kaikki on hyvin päin!
Riksu myös onnea ultraan!