Kokeillaanpas täyttää tälläistä, kun tässä jännän äärellä ollaan. En ole varma ovulaation tarkasta ajasta, joten merkkaan kp:na päivät. Minulla on todella epäsäännölliset kuukautiset tulee kp 22-33 yleensä.
kp 7: tallettelua
kp 11: Vv paksua ja tahmeaa ja paikat todella kosteana, josta mies myös huomautti tallettelun lomassa. Himot päällä myös ja seksi tuntui liiankin hyvältä.
Kp 12: Aivan hirvittävän huimaava olo ja vatsa sekaisin, ripuliksi meni ja meinas myös pyrjo lentää en tiedä voivatko olla oviksen oireita moiset. Himoilut illalla taas maximissa, mutta mies ei paikalla.
Kp 13: Rinnat tuli kipeeksi, ihan normaalia oviksen tai oviksen jälkeistä oireilua. Talleteltiin taas, himot on kyllä vieläkin hieman päällä.
Kp 15: Tallettelua
Kp 16-19: Rinnat kipeet ja herkät
kp 21: Etovaa pahoinvoivaa oloa ilmassa.
Kp 22: Rinnat todella kipeät ja turvoksissa. Ihan hemmetin kylmä.. Maha on myös turvoksissa. Nälättää. En voi oikein hyvin muutenkaan, öklöttää. Unettomuutta ollut myös. Hermot on kireällä ja olen aikas ärsyyntynyt. Nämä ihan normaaleja oireita jo paljon ennen kuukautisia minulla, paitsi kylmän tunteminen.
kp 23: Siivoushulluus iski, oli pakko laittaa olkkariin uusi järjestys. En ole oikein saanut nukuttua, mutta oli myös täysikuu yöllä, joten voi johtua siitä. Valkkaria tulee paljon ja se on suht paksua. Hajuherkistymää tullut. Mieheni huppari oli keittiön tuolilla ja haistoin mieheni tuoksun siitä vaikka olin itse 1,5metrin päässä
kp 24: Apua, ihan kamala kiimaisuus iskenyt ja orgasmit tulee järkyttävällä voimalla. täääh?
Ihan kuin olis ovikset päällä
Valkkaria paljon ja on tahmeaa. Väsyttää, on melkoisia mielihaluja herkkujen suhteen. Hapankorppuja ja suolakurkkuja, nam. Vatsassa nippailee ja jonkinlaista ihme kramppia kans. Turvottaa, pierettää. On taas myös vilu. Valkovuoto tuoksuu voimakkaalle (tämmöstä ei ole ollut aiemmin). Kauppa reisulla tuntui siltä, että sytyn palamaan sisältä, semmoinen kuumoittava olo.
kp 25: Tissit on iiiihan hirveen kipeet ja turvoksissa, mainitsin miehelle asiasta ja hän kysäisi josko olisin raskaana. No en tiiä, normaalisti minulla on ennen kuukautisia tisut kipeet, ehkä nyt tällä hetkellä ovat normaalia kipeemmät jotenkin. Nälättää vähän koko ajan. Aamulla tosin ei maistunut muut kuin sipsit
kp 26: Tissit tuntuu siltä, että ne räjähtää pian
Naama punoittaa, ajattelin että kuvitteolen sen oireen ja oli pakko ottaa valokuva itsestä. No kyllähän ne posket helottaa ihan kunnolla, ja olisko jotenkin muutenkin turvoksissa.
Ihme juilimista mahassa silloin tällöin. JÄRKKY HIMOT TAAS, ja orkut semmosia että tuntuu että maailma räjähtää
Jotenkin muutenkin oudon kosteana ja valkkari tuoksuu voimakkaasti.
kp 27: Tissit räjähtääääää..... Mittasin aamulla lämmön, kun jotenkin outo olo. 37,1c. Naama punoittaa ja hikoilu/kuumotus kohtauksia. Voi olla kyllä menkkaoireita moiset. Mukava olo muuten, se on outoa koska yleensä ennen menkkoja olen aivan hiton kärttynen. Mahassa taas jotain repiviä kipuja kun liikun, ei mitään järkyttävän oloisia, mutta huomaa aina välillä. Vatsa on turvoksissa. Hmm, sitä testiä tässä mietin, että koskakohan kannattaisi tehdä, tissikivut ollut semmosia, että ihan pikkuruinen epäilys ilmassa, en tosiaan vielä kyllä lähde innostumaan... No odotan AINAKIN keskiviikkoon, ellen jopa perjantaihin saakka eli teen kp 29-31, mutta katsotaan vähän oireiden mukaan. Illaksi tissikivut katosivat. Tilalle tuli sellainen närästys kohtaus, että en ikinä ole ennen moista kokenut.
Kp. 28: Aamulla nännit arkana, öklöttää ja jotenkin kärttynen/surullinen olo. Joka on aika normaalia ennen menkkoja. Jotenkin aika varma fiilis että pian ne alkaa. Aamulämpö 37.1. Menkkamaista jomotusta. VÄSY. Ja sieltähän ne menkat taas tuli!