??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Lionessi
Hei,
Onkohan täällä ketään? Pakko tulla jakamaan oma plussa (?) kierto. Kierto aika tarkkaan 29 päivää ja kp 14 olin tuntevani oviksen. En tikuttanut.

Tämän jälkeen ei mitään. Ei niin mitään oireita tai jos olikin pientä mahan nippailua niin en välittänyt, koska viime kierrossa kuvittelin jos minkälaista raskausoiretta. Tissit ihan pikkasen arat, mutta se kuuluu tähän kohtaa kiertoa muutenkin. Tänään sitten malttamattomana dpo 11 testasin ja sain haamun Haalea, mutta selkeästi kuitenkin pinkkiä väriä.

Toki nyt jälkikäteen mietittynä väsyttänyt aika paljon ja oon saattanut nukkua päikkäreitäkin, mitä ei normaalisti tapahdu. Tänään aamupäivällä onkin sitten kuvottanut kaikki ja tosi etova olo. Kuvittelua??
 
Lionessi
Hei,
Onkohan täällä ketään? Pakko tulla jakamaan oma plussa (?) kierto. Kierto aika tarkkaan 29 päivää ja kp 14 olin tuntevani oviksen. En tikuttanut.

Tämän jälkeen ei mitään. Ei niin mitään oireita tai jos olikin pientä mahan nippailua niin en välittänyt, koska viime kierrossa kuvittelin jos minkälaista raskausoiretta. Tissit ihan pikkasen arat, mutta se kuuluu tähän kohtaa kiertoa muutenkin. Tänään sitten malttamattomana dpo 11 testasin ja sain haamun Haalea, mutta selkeästi kuitenkin pinkkiä väriä.

Toki nyt jälkikäteen mietittynä väsyttänyt aika paljon ja oon saattanut nukkua päikkäreitäkin, mitä ei normaalisti tapahdu. Tänään aamupäivällä onkin sitten kuvottanut kaikki ja tosi etova olo. Kuvittelua??
Tässä kuva
 
Hei,
Onkohan täällä ketään? Pakko tulla jakamaan oma plussa (?) kierto. Kierto aika tarkkaan 29 päivää ja kp 14 olin tuntevani oviksen. En tikuttanut.

Tämän jälkeen ei mitään. Ei niin mitään oireita tai jos olikin pientä mahan nippailua niin en välittänyt, koska viime kierrossa kuvittelin jos minkälaista raskausoiretta. Tissit ihan pikkasen arat, mutta se kuuluu tähän kohtaa kiertoa muutenkin. Tänään sitten malttamattomana dpo 11 testasin ja sain haamun Haalea, mutta selkeästi kuitenkin pinkkiä väriä.

Toki nyt jälkikäteen mietittynä väsyttänyt aika paljon ja oon saattanut nukkua päikkäreitäkin, mitä ei normaalisti tapahdu. Tänään aamupäivällä onkin sitten kuvottanut kaikki ja tosi etova olo. Kuvittelua??
Ainakin kuvassa näkyy kyllä haalea plussa! Mulla vielä kierto vasta (ehkä) ovulaatiovaiheessa ja ikinä en ole plussatestiä tehnyt, mutta kyllä tuo minun mielestäni näyttää ihan positiiviselta testiltä! :) Onnea!
 
vierailija
Ainakin kuvassa näkyy kyllä haalea plussa! Mulla vielä kierto vasta (ehkä) ovulaatiovaiheessa ja ikinä en ole plussatestiä tehnyt, mutta kyllä tuo minun mielestäni näyttää ihan positiiviselta testiltä! Onnea!
Kiitos :) Toki testaan vielä parin päivän päästä uudestaan, mutta esikoisesta tiedän, että myös haamu on plussa. Oli vähän tuota tämän päiväistä tummempi kun esikoisesta testasin. Toivottavasti sinullakin tärppää!
 
Kiitos Toki testaan vielä parin päivän päästä uudestaan, mutta esikoisesta tiedän, että myös haamu on plussa. Oli vähän tuota tämän päiväistä tummempi kun esikoisesta testasin. Toivottavasti sinullakin tärppää!
Toivottavasti vahvistuu ja kaikki menee hyvin! :) Päivitin tohon ylemmäs omaa kiertoani (vasta toinen kierto pillereiden lopettamisesta) ja ovulaatio kai hakee paikkaansa, saapa nähdä kuinka tällä kertaa käy. Viime kierrossa ovis tuntui selvästi ja oli siksi tikuilla niin helppo löytää, mutta tässä kierrossa ei nipistele mistään.
 
vierailija
Toivottavasti vahvistuu ja kaikki menee hyvin! Päivitin tohon ylemmäs omaa kiertoani (vasta toinen kierto pillereiden lopettamisesta) ja ovulaatio kai hakee paikkaansa, saapa nähdä kuinka tällä kertaa käy. Viime kierrossa ovis tuntui selvästi ja oli siksi tikuilla niin helppo löytää, mutta tässä kierrossa ei nipistele mistään.
Mullakin oli pillereiden lopettamisen jälkeen kierto tosi sekaisin. Ekassa luomukierrossa ovuloin niin, että kaksin kerroin sai kävellä, mutta siitä ei kuitenkaan sitten tärpännyt. Esikoisen yrityksessä meni 8 kk, mutta luulen sen johtuneen juurikin kropan sekaisin olosta ja seksin ajoittamisesta juuri ”väärään” aikaan kun en tunnistanut ovulaatiota enkä oikein ovistesteihinkään saanut/osannut tulkita plussaa.. Tärkeintä tässä hommassa varmaan on säännöllinen lempiminen ;)
 
Mullakin oli pillereiden lopettamisen jälkeen kierto tosi sekaisin. Ekassa luomukierrossa ovuloin niin, että kaksin kerroin sai kävellä, mutta siitä ei kuitenkaan sitten tärpännyt. Esikoisen yrityksessä meni 8 kk, mutta luulen sen johtuneen juurikin kropan sekaisin olosta ja seksin ajoittamisesta juuri ”väärään” aikaan kun en tunnistanut ovulaatiota enkä oikein ovistesteihinkään saanut/osannut tulkita plussaa.. Tärkeintä tässä hommassa varmaan on säännöllinen lempiminen
No just tuo sama oli mulla ekassa kierrossa! Tuntui että koko oikea munasarja oli turvoksissa ja kävelykin teki kipeää.
Ollaan miehen kanssa jo väännetty vitsiä tästä lemmiskelyn määrästä, että jos tässä oli arki ehtinyt suhteeseen hiipimään niin tällä sen ainakin on saanut karkotettua!
 
vierailija
No just tuo sama oli mulla ekassa kierrossa! Tuntui että koko oikea munasarja oli turvoksissa ja kävelykin teki kipeää.
Ollaan miehen kanssa jo väännetty vitsiä tästä lemmiskelyn määrästä, että jos tässä oli arki ehtinyt suhteeseen hiipimään niin tällä sen ainakin on saanut karkotettua!
Hahah no hyvä! :D Päivitys vielä, että tänään selkeä plussa <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Vehkis ja Earhart
Listaanpa tänne nyt pitkästä aikaa tämän kierron. Km jälkeinen kierto.

Dpo 0 Todella kovat ovis kivut.
Dpo 1-4 Hentoa munasarja jomoa, normaalia ovulaation jälkeen. Dpo 4 alkoi hento nivuskipu. Tissit vähän arat. Mutta vaan vähän.
Dpo 5 Kosteaa ja menkkajomoja sekä keltarauhas tuikintaa, hentoa päänsärkyä ja nivuskipua. Tissit kiinteät, vähän arat.
Dpo 6 Päätä juilii hentoisesti, hentoa menkkaista juilintaa, hyppäsin pissalla yöllä pari kertaa. Jano. Tissit kiinteät hyvin vähän arat.
Jännää tuikintaa kohdusta häpykumpuun.
Alaselkää juilii, ja iskias särkyä.
Dpo 7 Janottaa, väsyttää, vasemmalle tuikki tänään kovaa hetken aikaa. Menkkakipuja ja huonoa oloa sekä lievää päänsärkyä.
Illalla kovia tuikkaisu kipuja kohdun seudulla.

Dpo 8 Krapulainen olo jatkuu. Pissattaa usein, kuolaa tulee paljon :rolleyes: https://aijaa.com/5FInzC hentoinen pinkki haamulainen?
Illalla kohdussa puristava olo.

Dpo 9 Aamusta heti menkkamaista kipua mahalla ja selässä. Nivuskipuja ja kostea olo.
Usko raskauteen nolla.

Dpo 10 Lämmöt koholla, 37.2!? Alamaha juilintaa, nivuskipua, kosteeta. Päätä juilii ja janottaa, posket hehkuu. Ja haamu testiin

Dpo 11 Menkkakivut voimistuu, alaselkä kipua, päätä juilii, tuntuu et menkat alkaa ihan just. Tänää en saanut testiin niin vahvaa haamua kuin eilen :( usko pysyvään raskautumiseen nolla. Lämmöt edelleen koholla 37.0


Dpo 12-14 Päänsärkyä ja kovia menkkapolttoja, alaselässä kipua. Munasarjoja nippailee. Testit haalenee. Kemiallinen ilmeisesti. 3 erimerkkiseen oon saanut haamuja.

Dpo 15 Menkat virallisesti myöhässä. Nivuskipua, päätä vähän juilii. Alamaha kipua. Ja alaselässä kipuja. Jano ja yölliset vessareissut jäi pois pari päivää sitten. Tänää Aamupissasta tällänen.

Odottelen menkkoja alkavaksi.
Ensi kiertoon raskausvitamiinit, ubikinoni ja myo-inositoli. Aattelin myös juoda kehäkukkateetä.

Tästä alkoi vuoto dpo 17


Edit. Lisäsin pregcheckin dpo 11,ihan vaan muistiin ku poistan kuvia puhelimesta :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja Earhart
Hei, uusi piinailija liittyy joukkoon!

@Earhart ja muille plussanneille isosti onnea! <3 Miten @Titi-Love sinulle on käynyt?

Minullakin menossa keskenmenon/kohdunulkoisen (eivät osanneet varmaksi sanoa, kumpi oli kyseessä) jälkeen ensimmäinen yritys. Toiveet korkealla, vaikka tuon aiemman kokemuksen jälkeen usko tämän projektin onnistumiseen oheni. Mutta yritetään!

Dpo 1 Aamulämpö 36,31. Alaselkää juilinut orastavasti pitkin päivää. Jomottanut lievästi oikealta kohdasta, jossa kohdunulkoinen oli.
Dpo 2 Oikealta jomotellut ajoittain (ku-kohta). Aamulämpö 36,45.
Dpo 3 Limaista valkkaria joka kerta pyyhkäistessä, alkkareihin kunnon läikät.Vähän viluttanut koko päivän. Aamulämpö 36,5.
Dpo 4 Valkkaria paljon. Kohtua viilteli ja kramppasi yöllä. Oikeella koko päivän erilaisia jomotuksia. Aamulämpö 36,61.
Dpo 5 Aamulämmöt jatkaa nousuaan, nyt 36,82. Hetken aikaa sattui kohdunsuuhun.
Dpo 6 Aamulämpö 36,8. Normaali olo. Kohtua vihlonut ja krampannut välillä kovasti (edellisen ku:n seurausta). Illalla hetken jalan taitekohdasta vasemmalta jomotti kovaa.
Dpo 7 Aamulämpö 36,9. Yöllä hirveä vilu. Illasta eteenpäin äkäinen olo.
Dpo 8 Aamulämpö 36,39 (mikä pudotus!). Päivällä kramppauksia vasemmalta kohdusta. Illemmalla painetta ja polttelua vasemmalla muniksissa. Viluttaa.
Dpo 9 Aamulämpö vain 36,58 (eipä noussutkaan enää takaisin ylös). Illalla orastavia poltteluja vasemmalla alamahassa ja -selässä. Viluttaa.
Dpo 10 Aamulämpö 36,51. Todella äkäinen olo. Negatiivinen raskaustesti
Dpo 11 Aamulämpö 36,45 Negatiivinen raskaustesti. Yöllä veristä tiputtelua, menkat alkaa.

Lämmöt:
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Earhart
@Vehkis Kemialliseksi jäi, nyt menossa jo kp 7 uudessa kierrossa. Viikon-puolen toista viikon päästä ovis pitäs olla ja jos sillon muistais tulla taas pitää oireista muistiin juttuja
En ollut ennen tätä vauvaprojektia edes kuullut kemiallisesta raskaudesta. Nyt kun sellaisen tiedostaa, niin vähän pelottaa tehdä testiä, sillä toisen viivan menettäminen on ikävää. Toisaalta melko varmasti testaan heti, jos menkat on päivänkin myöhässä. Koska täytyyhän asiat selvittää.:p

Tuleekohan kemiallisesta muuten koskaan vahvaa viivaa? Vai lasketaanko kemialliseksi kaikki ennen 13. rakausviikkoa päättyneet raskaudet?

Joka tapauksessa toivotaan alkaneeseen kiertoon tsemppiä ja tarratöppösiä!
 
En ollut ennen tätä vauvaprojektia edes kuullut kemiallisesta raskaudesta. Nyt kun sellaisen tiedostaa, niin vähän pelottaa tehdä testiä, sillä toisen viivan menettäminen on ikävää. Toisaalta melko varmasti testaan heti, jos menkat on päivänkin myöhässä. Koska täytyyhän asiat selvittää.

Tuleekohan kemiallisesta muuten koskaan vahvaa viivaa? Vai lasketaanko kemialliseksi kaikki ennen 13. rakausviikkoa päättyneet raskaudet?

Joka tapauksessa toivotaan alkaneeseen kiertoon tsemppiä ja tarratöppösiä!
Kemiallisessa viivojen vahvistuminen on vähän hitaampaa..toisaalta sain yhdessä kemiallisessa digiin raskaana 2-3viikkoa. Mulle lääkäri sanoi kemiallisten olevan niitä jotka päättyy ennenkuin syke nähdään n. Viikolla 6. Meillä nähtiin syke 6+3 ja kkm todettiin viikolla 12, ja kehitys lakannut n.viikolla 7, tämän diagnoosi oli keskeytynyt keskenmeno.
Kemiallisessa menkat vaan myöhästyy, hedelmöittynyt munasolu hipaisee kohdun seinämää ja näkyy hetkellisesti positiivisena testeissä. Kunnes vuoto alkaa. Mulla on näitäkin ollut muutama, kauiten on näkynyt viikon testeissä jonka jälkeen lähtenyt viiva hiipumaan.
Normaalissa raskaudessa testien tulisi vahvistua n.2vrk välein.
Muoks. Ja haluan vielä lisätä että vaikkakin kyse olisi kemiallisesta ehtii siinäkin toiveet nousta, ja menetys sekin on❤
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja rougemoux
En ollut ennen tätä vauvaprojektia edes kuullut kemiallisesta raskaudesta. Nyt kun sellaisen tiedostaa, niin vähän pelottaa tehdä testiä, sillä toisen viivan menettäminen on ikävää. Toisaalta melko varmasti testaan heti, jos menkat on päivänkin myöhässä. Koska täytyyhän asiat selvittää.

Tuleekohan kemiallisesta muuten koskaan vahvaa viivaa? Vai lasketaanko kemialliseksi kaikki ennen 13. rakausviikkoa päättyneet raskaudet?

Joka tapauksessa toivotaan alkaneeseen kiertoon tsemppiä ja tarratöppösiä!

Itse en oo saanut kemiallisissa kovin vahvaa viivaa, mut selkeen haamun. Monesti tehnyt vielä sellasen jännän harppauksen, et viiva haalenee, sit yhtäkkiä onkin vahvempi ja sit alkaakin vuoto. Tää on käynyt kahdesti itsellä, että haaleeta hitaasti vahvistuvaa ja sitten haalenee ja yhtäkkiä on kaikista vahvin vaikka haalee yleensä sekin, ja sit katoaa täysin toinen viiva ja alkaa vuoto.

Mä itse tykkää alkaa testata ajoissa. Dpo 9-10 alotan testaan. Vaikka nää kiinnittymisyrityksetkin sitten näkyy. Mutta ennemmin että osaa varautua. En osais enää odottaa dpo 14-15 :D
Suurempi pettymys itsellä olis odottaa niin kauan ja sit tulis nega, nii se ois jäätävää. Mut tuo pikkuhiljaa tottua löhestyviin menkkoihin jos testit on negaa. Tosin rahaahan siihen kuluu, mut sofit on onneks tosi halpoja ja itsellä toiminu aina :D
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23 ja Vehkis
Itse en oo saanut kemiallisissa kovin vahvaa viivaa, mut selkeen haamun. Monesti tehnyt vielä sellasen jännän harppauksen, et viiva haalenee, sit yhtäkkiä onkin vahvempi ja sit alkaakin vuoto. Tää on käynyt kahdesti itsellä, että haaleeta hitaasti vahvistuvaa ja sitten haalenee ja yhtäkkiä on kaikista vahvin vaikka haalee yleensä sekin, ja sit katoaa täysin toinen viiva ja alkaa vuoto.

Mä itse tykkää alkaa testata ajoissa. Dpo 9-10 alotan testaan. Vaikka nää kiinnittymisyrityksetkin sitten näkyy. Mutta ennemmin että osaa varautua. En osais enää odottaa dpo 14-15
Suurempi pettymys itsellä olis odottaa niin kauan ja sit tulis nega, nii se ois jäätävää. Mut tuo pikkuhiljaa tottua löhestyviin menkkoihin jos testit on negaa. Tosin rahaahan siihen kuluu, mut sofit on onneks tosi halpoja ja itsellä toiminu aina
No aivan! Onneksi on Amazon ja halpistestit. Tai paljousalennus raskauskeijussa. Myönnän, että muutaman itsekin matkan varrella tehnyt. Kunhan tässä lämpimikseni yritän itselleni vakuutella, ettei testipuikkoja tarvitse kaivaa esille vielä moneen päivään.:LOL:

EDIT: Googlasin Sofit. Saattaa hyvinkin mennä tilaukseen. (y)
 
No aivan! Onneksi on Amazon ja halpistestit. Tai paljousalennus raskauskeijussa. Myönnän, että muutaman itsekin matkan varrella tehnyt. Kunhan tässä lämpimikseni yritän itselleni vakuutella, ettei testipuikkoja tarvitse kaivaa esille vielä moneen päivään.

EDIT: Googlasin Sofit. Saattaa hyvinkin mennä tilaukseen.

Itse tilaan yleensä aina Kotitestiltä. Sieltä saa ilmaisen toimituksen yli 10€ maksaville kirjelähetyksille. Ja sofin liuskat on sielä todihalpoja, varsinkin kun ostaa isompia eriä :)


Nyt ostin tähän kiertoon yhdestä apteekkiverkkokaupasta ilmaisella toimituksella rfsu liuskatestejä 8€lla 8kpl. Seki ihan ok hinta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Te joilla ollut kiinnittymiskipuja!
Mikä dpo ja millaista se oli?

Täälä kp 25/30-32 ja oletettavasti dpo 7. Eilen alkoi iltapäivällä sellainen menkkakipuja muistuttava kipuilu, mutta oli niin kuin olisi alamaha ja alaselkä ollut tulessa, sitten kerran tuntui kun nousin istualta niin älytön vihlaisu tai niin kuin olisi tullut yhtäkkinen kiristys munasarjojen ja kohdun tienoilla ja ei en ole tuntenut tuollaista menkkojen aikaano_O
 
@Meemuli Voi, kunpa pystyisin vastaamaan kysymykseesi! Joka tapauksessa kuulostaa erittäin lupaavalta. Mulla tuntui edellisessä kierrossa noihin aikoihin kaikenlaista tykytystä, jomotusta ja polttelua, joiden toivoin jo tarkoittavan hyvää, mutta ei tarkoittanutkaan mitään. Vaan mistäpäs noista voi tietää. Sormet ristissä, että hyvä merkki!

@Titi-Love Vannoin testaavani noita, mutta niin vaan päädyin ostamaan kaupasta läjän testejä. Tuskin nuo kuitenkaan kovin pitkään riittää, kaksi kiertoa maksimissaan.
 
Täällä ois tänään dpo9 ja kp25/24. Tilanne se, että kierukka poistettu 13.8 ja yhdet kolmen päivän menkat ollut sen jälkeen. Ei siis ole mitään keskiarvoa sanoa kierron pituudesta tässä kohtaa, tuo edellinen ja ainut oli sen 24 päivää. Tänään oletettavasti dpo9, ovista en tikutellut. Jännäilen tässä missä kohtaa uskaltaisin testata. Ehkä su tai ma aamuna. Su on sellainen ongelma, että pääsen yövuorosta ja aamupissa ei ole varsinainen oikea aamupissa, koska käynhän yölläkin vessassa töissä. Mietin voisinko testailla su nukkumisen jälkeen päivällä, siiloin virtsa olisi ollut rakossa 5-6 tuntia, mitä mieltä olette? :unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: Vehkis
Täällä ois tänään dpo9 ja kp25/24. Tilanne se, että kierukka poistettu 13.8 ja yhdet kolmen päivän menkat ollut sen jälkeen. Ei siis ole mitään keskiarvoa sanoa kierron pituudesta tässä kohtaa, tuo edellinen ja ainut oli sen 24 päivää. Tänään oletettavasti dpo9, ovista en tikutellut. Jännäilen tässä missä kohtaa uskaltaisin testata. Ehkä su tai ma aamuna. Su on sellainen ongelma, että pääsen yövuorosta ja aamupissa ei ole varsinainen oikea aamupissa, koska käynhän yölläkin vessassa töissä. Mietin voisinko testailla su nukkumisen jälkeen päivällä, siiloin virtsa olisi ollut rakossa 5-6 tuntia, mitä mieltä olette? :unsure:
Kumpi kierukka sulta poistettiin, kupari vai hormoni? Ensimmäisen poisto ei vaikuta kiertoon, mutta hormoni on sitten oma lukunsa. Tosi hyvä, jos menkat lähti heti rullaamaan!

Hyvin voit sunnuntaina testata, vaikka olisikin yövuoro. :) Pääasia, että virtsa on ehtinyt useamman tunnin olemaan rakossa eikä kauheasti ole juonut nesteitä sen aikana. Päikkäreiden jälkeen oikein hyvä.

Itsehän muuten julistin vielä kuukausi sitten, että en enää koskaan testaa ennen kuin vasta, kun menkat on monta päivää myöhässä - ja niin vain samassa kierrossa sorruin totaaliseen himotestaamiseen. :D Tässä kuussa koitan pysyä rauhallisempana.

Mutta onpa kyllä jännittävää sulla! Onko mitään oireita vielä?
 
Eeem
Kommentoin nyt myös kun pidempään jo keskustelua seuraillut! :) Oma tilanne on se, että pillerit jätetty pois kesäkuun lopussa, sen jälkeen vasta yhdet niukat kuukautiset tulleet. Tämä kierto siis venähtänyt tosi pitkäksi, nyt jo kp55.
Kp 37-39 aikoihin oli kovat vatsakrampit, kuin kuukautiset olisi alkaneet, mutta mitään vuotoa ei tullut. Oireita on ollut paljonkin erilaisia, niistä vahvimpina päänsärky, runsas valkovuoto ja väsymys. Raskaustestejä olen tehnyt pari, negatiivisia molemmat. Viimeisin tehty kp 52, olisi kai mahdollinen raskaus jo näkynyt siitä, kun viimeisimmästä yrityksestä on jo 3 viikkoa? Nyt vain odotellaan vuotoa alkavaksi...
 
Kommentoin nyt myös kun pidempään jo keskustelua seuraillut! :) Oma tilanne on se, että pillerit jätetty pois kesäkuun lopussa, sen jälkeen vasta yhdet niukat kuukautiset tulleet. Tämä kierto siis venähtänyt tosi pitkäksi, nyt jo kp55.
Kp 37-39 aikoihin oli kovat vatsakrampit, kuin kuukautiset olisi alkaneet, mutta mitään vuotoa ei tullut. Oireita on ollut paljonkin erilaisia, niistä vahvimpina päänsärky, runsas valkovuoto ja väsymys. Raskaustestejä olen tehnyt pari, negatiivisia molemmat. Viimeisin tehty kp 52, olisi kai mahdollinen raskaus jo näkynyt siitä, kun viimeisimmästä yrityksestä on jo 3 viikkoa? Nyt vain odotellaan vuotoa alkavaksi...
Toivoa on, jos ovulaatio olisi tapahtunut vasta tosi myöhässä. Voi kun saisit pian vastauksia. Tosi pitkä aika odotella ihan jo menkkojakin :/
 
Eeem
Kiitos tsempistä Vehkis! Tällä hetkellä vain toivoisin että edes vuoto alkaisi, tämä epätietoisuus on kaikkein piinaavinta! Onko muilla kokemuksia näin pitkistä kierrosta, ehkä ovulaatio jäänyt väliin? Ainoastaan ihmetyttää miksi ollut kuitenkin näitä oireita..
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Kokeillaanpas täyttää tälläistä, kun tässä jännän äärellä ollaan. En ole varma ovulaation tarkasta ajasta, joten merkkaan kp:na päivät. Minulla on todella epäsäännölliset kuukautiset tulee kp 22-33 yleensä.
kp 7: tallettelua
kp 11: Vv paksua ja tahmeaa ja paikat todella kosteana, josta mies myös huomautti tallettelun lomassa. Himot päällä myös ja seksi tuntui liiankin hyvältä.
Kp 12: Aivan hirvittävän huimaava olo ja vatsa sekaisin, ripuliksi meni ja meinas myös pyrjo lentää en tiedä voivatko olla oviksen oireita moiset. Himoilut illalla taas maximissa, mutta mies ei paikalla.
Kp 13: Rinnat tuli kipeeksi, ihan normaalia oviksen tai oviksen jälkeistä oireilua. Talleteltiin taas, himot on kyllä vieläkin hieman päällä.
Kp 15: Tallettelua
Kp 16-19: Rinnat kipeet ja herkät
kp 21: Etovaa pahoinvoivaa oloa ilmassa.
Kp 22: Rinnat todella kipeät ja turvoksissa. Ihan hemmetin kylmä.. Maha on myös turvoksissa. Nälättää. En voi oikein hyvin muutenkaan, öklöttää. Unettomuutta ollut myös. Hermot on kireällä ja olen aikas ärsyyntynyt. Nämä ihan normaaleja oireita jo paljon ennen kuukautisia minulla, paitsi kylmän tunteminen.
kp 23: Siivoushulluus iski, oli pakko laittaa olkkariin uusi järjestys. En ole oikein saanut nukuttua, mutta oli myös täysikuu yöllä, joten voi johtua siitä. Valkkaria tulee paljon ja se on suht paksua. Hajuherkistymää tullut. Mieheni huppari oli keittiön tuolilla ja haistoin mieheni tuoksun siitä vaikka olin itse 1,5metrin päässä :D
kp 24: Apua, ihan kamala kiimaisuus iskenyt ja orgasmit tulee järkyttävällä voimalla. täääh? :D Ihan kuin olis ovikset päällä :eek: Valkkaria paljon ja on tahmeaa. Väsyttää, on melkoisia mielihaluja herkkujen suhteen. Hapankorppuja ja suolakurkkuja, nam. Vatsassa nippailee ja jonkinlaista ihme kramppia kans. Turvottaa, pierettää. On taas myös vilu. Valkovuoto tuoksuu voimakkaalle (tämmöstä ei ole ollut aiemmin). Kauppa reisulla tuntui siltä, että sytyn palamaan sisältä, semmoinen kuumoittava olo.
kp 25: Tissit on iiiihan hirveen kipeet ja turvoksissa, mainitsin miehelle asiasta ja hän kysäisi josko olisin raskaana. No en tiiä, normaalisti minulla on ennen kuukautisia tisut kipeet, ehkä nyt tällä hetkellä ovat normaalia kipeemmät jotenkin. Nälättää vähän koko ajan. Aamulla tosin ei maistunut muut kuin sipsit :D
kp 26: Tissit tuntuu siltä, että ne räjähtää pian :D Naama punoittaa, ajattelin että kuvitteolen sen oireen ja oli pakko ottaa valokuva itsestä. No kyllähän ne posket helottaa ihan kunnolla, ja olisko jotenkin muutenkin turvoksissa. :eek: Ihme juilimista mahassa silloin tällöin. JÄRKKY HIMOT TAAS, ja orkut semmosia että tuntuu että maailma räjähtää :D Jotenkin muutenkin oudon kosteana ja valkkari tuoksuu voimakkaasti.
kp 27: Tissit räjähtääääää..... Mittasin aamulla lämmön, kun jotenkin outo olo. 37,1c. Naama punoittaa ja hikoilu/kuumotus kohtauksia. Voi olla kyllä menkkaoireita moiset. Mukava olo muuten, se on outoa koska yleensä ennen menkkoja olen aivan hiton kärttynen. Mahassa taas jotain repiviä kipuja kun liikun, ei mitään järkyttävän oloisia, mutta huomaa aina välillä. Vatsa on turvoksissa. Hmm, sitä testiä tässä mietin, että koskakohan kannattaisi tehdä, tissikivut ollut semmosia, että ihan pikkuruinen epäilys ilmassa, en tosiaan vielä kyllä lähde innostumaan... No odotan AINAKIN keskiviikkoon, ellen jopa perjantaihin saakka eli teen kp 29-31, mutta katsotaan vähän oireiden mukaan. Illaksi tissikivut katosivat. Tilalle tuli sellainen närästys kohtaus, että en ikinä ole ennen moista kokenut.
Kp. 28: Aamulla nännit arkana, öklöttää ja jotenkin kärttynen/surullinen olo. Joka on aika normaalia ennen menkkoja. Jotenkin aika varma fiilis että pian ne alkaa. Aamulämpö 37.1. Menkkamaista jomotusta. VÄSY. Ja sieltähän ne menkat taas tuli!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja Turbo8

Yhteistyössä