miss_piggy
Ja miehän tulin tosta kierrosta raskaaksi sitten. Päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon 24.2 ja lääkkeelliseen tyhjennykseen. Edelleen odottelen ekoja menkkoja saapuvaksi ton keskenmenon jälkeen! Oviksen bongasin 5.4 joka oli kp 41 lääkkeellisestä, ja ihan cb:n digioviskin sen vahvisti.Voisin tänne nyt taas laittaa kanssa pitkästä aikaa, eli nyt on yk 8 menossa...
Tässä kierrossa siis tikutin alkukierrosta One Stepin ovistesteillä, ja luulin jo saaneeni ovisplussan kp 14-15, kun tuli kahta vahvaa viivaa. Samalla kuitenkin tikuttelin davidin testeillä, koska olin niitä ostanut, enkä uskonut niillä tulevan muuta kuin haamua..
Davideilla sain kuitenkin ovis+ kp 26, eka luomukierto terolutien jälkeen.
Nyt siis menossa kp 29/29, ja tämä kierto tulee olemaan luonnollisesti pidempi, koska mun luomukierto on ollut aina väh. 38 päivää.
kp 12 pupuilua, one stepin ovistestissä kaksi viivaa, david haamu
kp 13 - , one stepin ovistestissä kaksi viivaa, david haamu
kp 14 pupuilua, one stepin ovistestissä kaksi viivaa, david haamu
kp 15 - , one stepin ovistestissä kaksi vahvaa viivaa, david haamu
kp 16 pupuilua, david haamu
kp 17 pupuilua
kp 18 -
kp 19 -
kp 20 pupuilua,david haamu
kp 21 - ,david haamu
kp 22 - , david haamu
kp 23 - , david haamu
kp 24 pupuilua, davidiin kaksi viivaa
kp 25 pupuilua, davidiin kaksi vahvaa viivaa
kp 26 pupuilua, davidilla kunnon mojova ovisplussa, nippailuja alamahassa kovasti. Uusi Vuosi!
kp 27 nippailut jatkuu alamahassa, davidiin haamujen haamu
kp 28 vieläkin nippailee, ei tikutettu enää ovista
kp 29 ei nippailuja enää, davidiin vain kontrolliviiva. dpo 1
Nyt on menossa dpo 11, ja negaa näyttää testit. Parina päivänä tullu sellasta limasta verensekaista vuotoa ja sitten ei taas mitään, nippailuja on mahassa. Sillon ku plussasin niin mulla oli samanlainen vuoto joskus dpo 7 paikkeilla, joka ilmeisesti oli kiinnittymisvuotoa..Mutta luulenpa että menkat alkaa ihan parin päivän sisällä.