??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

miss_piggy
Voisin tänne nyt taas laittaa kanssa pitkästä aikaa, eli nyt on yk 8 menossa...
Tässä kierrossa siis tikutin alkukierrosta One Stepin ovistesteillä, ja luulin jo saaneeni ovisplussan kp 14-15, kun tuli kahta vahvaa viivaa. Samalla kuitenkin tikuttelin davidin testeillä, koska olin niitä ostanut, enkä uskonut niillä tulevan muuta kuin haamua..
Davideilla sain kuitenkin ovis+ kp 26, eka luomukierto terolutien jälkeen.
Nyt siis menossa kp 29/29, ja tämä kierto tulee olemaan luonnollisesti pidempi, koska mun luomukierto on ollut aina väh. 38 päivää.

kp 12 pupuilua, one stepin ovistestissä kaksi viivaa, david haamu
kp 13 - , one stepin ovistestissä kaksi viivaa, david haamu
kp 14 pupuilua, one stepin ovistestissä kaksi viivaa, david haamu
kp 15 - , one stepin ovistestissä kaksi vahvaa viivaa, david haamu
kp 16 pupuilua, david haamu
kp 17 pupuilua
kp 18 -
kp 19 -
kp 20 pupuilua,david haamu
kp 21 - ,david haamu
kp 22 - , david haamu
kp 23 - , david haamu
kp 24 pupuilua, davidiin kaksi viivaa
kp 25 pupuilua, davidiin kaksi vahvaa viivaa
kp 26 pupuilua, davidilla kunnon mojova ovisplussa, nippailuja alamahassa kovasti. Uusi Vuosi!
kp 27 nippailut jatkuu alamahassa, davidiin haamujen haamu
kp 28 vieläkin nippailee, ei tikutettu enää ovista
kp 29 ei nippailuja enää, davidiin vain kontrolliviiva. dpo 1
Ja miehän tulin tosta kierrosta raskaaksi sitten. Päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon 24.2 ja lääkkeelliseen tyhjennykseen. Edelleen odottelen ekoja menkkoja saapuvaksi ton keskenmenon jälkeen! Oviksen bongasin 5.4 joka oli kp 41 lääkkeellisestä, ja ihan cb:n digioviskin sen vahvisti.
Nyt on menossa dpo 11, ja negaa näyttää testit. Parina päivänä tullu sellasta limasta verensekaista vuotoa ja sitten ei taas mitään, nippailuja on mahassa. Sillon ku plussasin niin mulla oli samanlainen vuoto joskus dpo 7 paikkeilla, joka ilmeisesti oli kiinnittymisvuotoa..Mutta luulenpa että menkat alkaa ihan parin päivän sisällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
miss_piggy
mutantti: On mullaki! Tai nyt tänään aamulla tuli sellanen valkovuoto, joka oli vähän punertavaa että olin jo ihan satavarma että menkat alkaa. No sitte se vuoto jäi taas siihen. Mahaa on nippaillu tässä kyllä melkein joka päivä oviksen jälkeen. Nytki on sellasta ihme nippailua.. ite kyllä epäilen että menkat ne sieltä on tulossa parin päivän päästä.
Ite alan kans kyllästymään, aukeais nyt ne hanat kunnolla jos on auetakseen. Huoh...
 
Älkää ihmiset heitelkö niitä kirveitä sinne kaivoon viellä (menee hyvä juomavesi kelvottomaks)! Montä päivää on viellä jäljellä. Sitten vasta, kun maailman raivostuttavin täti saapuu, niin sit vaikka räjäyttäkää se kaivo... Mä haluan, että te muut edes onnistutte Kuolisin ilman tätä palstaa ja muitten onnistumisia, koska sillon en näkis, että aurinko paistaa sinne risukasaankin!

Ne jotka joutuu uuteen kiertoon, niin päästään taas kohta sekoileen ovulaatioitten ja "raskaus"oireitten kanssa ja mitä meijän elämä oliskaan ilman niitä? Tätä palstaa ei olis ilman meijän jännäilyjä! Päät pystyyn ja testejä tilaileen! Aatelkaa nyt: ovulaatio- ja raskaustestifirmat menis nurin ilman meijän panoksia ja sit ne ei sais rahaa mistään! Meijän tehtävä on siis elättää ihmisiä! Muutenkin on työllisyydestä pulaa, niin ehkä meijän ansiosta joku saa työpaikan.. Me tehdään paljon hyvää. Tää on meijän tehtävä tällä hetkellä ja ehkä meitä muistetaan sitten joskus :heart:
Terveisin miss positiivinen
P.S tää voi olla merkki alkavasta hermoromahduksesta, mutta ei anneta sen häiritä :LOL:
 
Mulla on oma piinailuviesti kesken tuolla sivulla 22. Mutta pakko tähän nyt laittaa. Millaista se teidän kiinnittymisvuoto ollut?
Itsellä eilen dpo7 ja mahaan koski enempi tai vähempi menkkakipumaisesi kokopäivän. Valkovuoto oli runsasta ja limaista. Illan suussa liman seassa oli kirkasta verta, sellasia veriviiruja. Esiintymä oli ihan kuin flunssassa on kirkasta räkää, jossa on joskus verta mukana. Ajattelin että onko ne menkat nyt sit kurvaamassa etuajassa paikalle vaan enää ei tule mitään vuotoa? Ei siis limaa, ei mitään. Olisiko kyseessä voinut olla kiinnittymisvuoto? Mahaa tuntuu edelleen vähän nippailevan, yön nukuin kyllä hyvin eli ei ainakaan unta häirinnyt. Eli pientä nippailua, varsinkin eiliseen verrattuna. Leukaan ilmesty eilen finnejä ja olin hermostunut. Eli tietty ne menkat sit alkaa?
 
Mä tuossa eilen aloin elätteleen toiveita kun juttelin kaverin kans joka oli rfsun testeistä saanu kans selvän valkoisen viivan testialueelle,siis samanlaisen selvän erottuvan viivan kuten mäki sain eilen..sillä oli muuttunu se kahen päivän päästä vahvaksi plussaksi.tätiä ei ainakaa tänäaamuna oo viel näkyny eikä tunnukkaan että olis tulossa.mulla on aina ennen menkkoja tullut "ilmaa" alapäähän mut nyt ei oo mitään.toiveajattelua..aamupissasta en tänään saanu testiä tehtyä kun juoksin hirveellä kiirellä vessaan ku oli niin kova hätä enkä muistanu ottaa testiä vessaan mukaan :D
Muoks. Anteeksi inhottavat yksityistiedot alapääni toiminnasta :D
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mulla on oma piinailuviesti kesken tuolla sivulla 22. Mutta pakko tähän nyt laittaa. Millaista se teidän kiinnittymisvuoto ollut?
Itsellä eilen dpo7 ja mahaan koski enempi tai vähempi menkkakipumaisesi kokopäivän. Valkovuoto oli runsasta ja limaista. Illan suussa liman seassa oli kirkasta verta, sellasia veriviiruja. Esiintymä oli ihan kuin flunssassa on kirkasta räkää, jossa on joskus verta mukana. Ajattelin että onko ne menkat nyt sit kurvaamassa etuajassa paikalle vaan enää ei tule mitään vuotoa? Ei siis limaa, ei mitään. Olisiko kyseessä voinut olla kiinnittymisvuoto? Mahaa tuntuu edelleen vähän nippailevan, yön nukuin kyllä hyvin eli ei ainakaan unta häirinnyt. Eli pientä nippailua, varsinkin eiliseen verrattuna. Leukaan ilmesty eilen finnejä ja olin hermostunut. Eli tietty ne menkat sit alkaa?[/QUOTE

Mulla oli se kiinnittyminen sellanen limanen valkovuoto, jossa oli vähän punertavaa sävyä. Ja tuli sillon ennen keskenmenoa dpo 7. Tässä kierrossa tuli samantyylistä dpo 7 ja 9, nyt kuitenki dpo 11 ja alkaa tuhruttelemaan, joten eiköhän kohta kuitenki ala yk 10 :( Siteeseen asti ei oo tullu mitään mutta pyyhittäessä.
 
Mullaki huomenna olis tädin eka päivä..nyt ku kävin vessas nii tuli paperiin ihan vähän verta mut sen jälkeen ei mitään..eli saapa nähä alkaako kunnolla vai mitä tapahtuu..edelleen olen sitä mieltä että vaikka kuinka toivoisin ja oireilisin niin täti tulee ja lujaa..
 
Mullakin oli menkkamaista kipua hieman ennen kun tuli sitä verta vähän paperiin mut ei oo sen jälkeen ollut juuri mitään tuntemuksia.pissan mukana ei tuu mitään..(joka kerta oon suunnilleen suurennuslasin kans käyny pissalla) :D
 
Sitä tulee kyllä tarkkaan tihrustettua paperi joka ikisellä vessareissulla. Ja välillä pitää käydä vessassa ihan sen takia et pääsee tarkastamaan tilanteen. Heh, kohtahan tässä on iha hermoraunio jos ei tapahdu jotain suuntaan tai toiseen!
 
miss_piggy
Musta tuntuu että mullakaan tuo ei ihan tuoretta oo ku sellasta tummanruskeeta ja tosiaan rättiin asti ei oo tullu mitään :D No niin kauan ku on hanat kiinni niin on toivoa :LOL: Toisaalta viimeks ku tuli plussa ennen keskenmenoa, niin sillon taas säikähdin ku tuli verinen vuoto raskauden aikana..
 
Musta tuntuu että mullakaan tuo ei ihan tuoretta oo ku sellasta tummanruskeeta ja tosiaan rättiin asti ei oo tullu mitään :D No niin kauan ku on hanat kiinni niin on toivoa :LOL: Toisaalta viimeks ku tuli plussa ennen keskenmenoa, niin sillon taas säikähdin ku tuli verinen vuoto raskauden aikana..
Mulla oli ekas pyyhkäsys ihan vähän punasta mut nyt kävin niin tuli sellasta ruskeeta.eli ei tuoreesta tietoakaan :) ja sitäkään ei tosiaan tuu ku ihan minimaalisesti.argh!:D
 
Tää on niin hauska ketju että minäkin haluan osallistua kun vihdoin pääsin jännäämään!

dbo -1 ihan vähän valkkaria
dpo 0 järkyttävät ovulaatiokivut, sussuttelua x 2
dbo 1 aivastelua, nenä tukossa, iltaa kohden tuli todella kipeä ja flunssainen olo, ei kuumetta, tunteet alkaa voimistumaan, raivostun helposti ja itkettää
dbo 2 kuin jyrän alle jäänyt, tosi kipeä mutta ei kuumetta, päätä särkee todella voimakkaasti
dbo 3 kohtua ja alapäätä vihloo ja juilii koko päivän aika voimakkaasti, saunasiideri, tupakka (poltan todella vähän muutenkin) ällöttää
dbo 4 nenä edelleen tukossa, kohtu ilmoittelee itsestään, ei kuitenkaan vihlo niin kuin eilen, Ihan vähän maitomaista valkkaria
dbo 5 kuumottava olo kuin olisin hehkuva kekäle, lämpö 36,9, palelee herkästi, väsyttää, kohtua juilii hiukan, muutama tujumpi vihlaisu, tisseissä outo tunne mutta ei kipeät, vähän maitomaista valkkaria
dbo 6 Nenä on tukossa edelleenkin ja aivastuttaa, kuumottaa mutta lämmöt laskeneet. Vuoronperään kylmä kuuma. Tisseissä samoja tuntemuksia, kuin niissä olisi maitoa, muuten EI MITÄÄN!
 
Viimeksi muokattu:
Vaihtelevat oireet negakierroissa oviksen jälkeen yk 1-6:

- jatkuvaa nälkää
- yökötystä ja heikotusta aamuisin varsinkinhampaita pestessä
- väsymystä aamuisin
- nippailua alavatsassa
- suonenvetoja nivusissa
- kohdunnapukka pieni ja pehmeä, alhaalla
- kp 21-22 kipeähköt tissit (yhdessä kierrossa kp 27-29 tosi kipeät ja turvonneet)
- kp 23-24 pieniä menkkajuileja
- kp 27-29 tuhruttelua (ei joka kierrossa) ja kipeä alaselkä
- kp 28-29 vatsa menee sekaisin -> menkat alkaa yleensä seuraavana päivänä


Plussakierto:

- kp 23 hajuaisti alkoi tarkentua, haistin oman hengityksen enkä ole sitä koskaan ennen haistanut (ellen ole syönyt jotain voimakkaan makuista)
- kp 23-24 normaalit hennot menkkajuilit kuten normaalisti
- kp 24 jälkeen alkoi hirveä väsymys ja katkonaiset unet, tissit alkoivat kipeentyä (ei kipuja yöllä eikä aamulla, mutta rintaliivejä käyttäessä kivut paheni iltaa kohti)
- kp 25 tupakan maku alkoi yököttää ja yökkäilin voimakkaasti kissanlaatikkoa siivotessa, jolloin aloin miettiä, että tämä ei nyt ole normaalia...
- kp 26 kohdunnapukka nousi tosi ylös, turposi ja kovettui
- kp 27 tissit huomattavasti turvoksissa, ruoka ei maistu, vessassa ravaaminen lisääntyi, ummetusta jo 5 päivää.... huoh
- kp 28 haamu Davidin raskaustestiin (herkkyys 25)
- kp 29 selvääkin selvempi haamu Pregcheckin raskaustestiin (herkkyys 25)

Eli plussakierrossa selvästi erilaista oli negakiertoon verrattuna, että vatsa ei mennyt sekaisin, tissit kipeytyi pysyvästi viikon kuluttua oviksesta, tuhruttelu jäi puuttumaan, kohdunnapukka muuttui ja hajuaisti herkistyi. Ei mulla tullut mitään kummallisia nippailuja tai muuta. Mutta sanoisin kaikille, jotka huomaa itessään oireita, niin yhdestä tai kahdesta "varmasta oireesta" ei voi päätellä raskautta, mä olen ainakin kokenut niin laajan skaalan erilaisia "raskausoireita" negakierroissa, että en osannut ajatella plussaa tälläkään kerralla. Ja monet kehoittaa välttämään stressiä, mä en ole muuta ehtinytkään tässä kierrossa kuin stressaamaan kaikesta :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Hei kaikki

Mulla meni ensimmäisessä (keskeytyneessä raskaudessa) oviksen jälkeen oireet siten, ettei ollut mitään.

Ei siis yhtään mitään. Rinnatkin kipeytyi vasta raskaustestin tekemisen jälkeen, joskus KP 45 paikkeilla, jolloin siis tiesin jo olevani raskaana.

Nyt sitten kaiken keskeytyksen ja sen jälkeisen kaavinnan jälkeen koitti eka luomukierto :heart: ja heti yrittämään.

Ovulaatio teki tuloaan viikon. Limat alkoi maanantaina, hymynaama tuli sunnuntaina. Ja limaa riitti koko viikolle ja ylikin. Kivut oli aivan järkyt. Siis se normaali vasemman munasarjan juiliminen tuli 3x kovempana. Kun se loppui, alkoi alavatsaa polttaa hemmetisti 2 päivää. Kävellessä tuntui kun kohtu repeäisi välillä. Mutta ohi meni sekin joten ilmeisesti kuului ovikseen. Onko muilla ollut samanlaista??? : /

Mulla oli vielä kauhea flunssa oviksen aikaan ja oon yskinyt kamalastai siitä asti. Vaikuttaakohan se asiaan...

KP 20: Hymynassu, sariaan kipeä vasen munasarja (flunssa ja yskä)
KP 21: ovistuntemuksia munasarjassa ja alavatsan polttelut, peräsuoleen sattui istuessa, kohtu tuntui olevan liekeissä ja kävellessä sattui (kamala yskä ja flunssa)
KP 22: Edellisen kaltaisia tuntemuksia lievempinä (flunssa ja yskä)
KP 23: Kuumeinen olo (yskä edelleen), illalla fiilis että menkat alkaa
KP 24: Samaa kuin edellisenä päivänä, iho viimeinkin hyvässä kunnossa taas hormonien tasoituttua.
KP 25: Munasarjoista nippailee, alaselkä jumissa, alavatsalla ja nivusissa tuntuu kuin jotkut tosi syvät lihakset olisi krampissa. Vatsa on muutenkin kipeä eikä ole suolistollista. Olenkohan yskinyt syvät lantionpohjan lihakset kramppiin... (edit: yskä jatkuu...)

Onko kellään ollut vastaavaa? Tärppiin en usko, koska silloin tärpissä just ei ollut yhtään mitään tuntemuksia. Mutta pitäisköhän tässä huolestua...?

Onhan mulla kropassa kyllä kaiken jäljiltä aikamoinen myrsky menossa, joten ehkä tää eka kunnon kierto vaan sattuu. Pillereiden jälkeen oli vähän vastaavaa aluksi.

Muokkaus: Eli valkovuoto ei ole lakannut taas ollenkaan menkkojen jälkeen. Tää on mulle aika tyypillistä, mutta nyt sitä tulee tosi paljon. Eilen eli KP 24 tuntui myös siltä kuin menkat alkaisi ja eilen limaa tuli ihan mielettömästi.

Alan oikeasti jo kuvitella, että jotain on vialla...
 
Viimeksi muokattu:
SookyS:Mulla oli keskenmeno 12/12 ja nyt alkaa vasta kroppa normalisoituun. Miltä sun kroppa on nyt tuntunu? Mitä oireita?

Omaa napailua: Sain toissa päivänä ovisplussan ja eilen viellä vahvemman! Hitto tätä limailun määrää (pahoittelut: tuli varoittamatta)! Lämmöt oli toissa päivänä 36,3 ja eilen 36,1 ja tänään 36,0. Maha niin kipee kun olla ja voi ja turvottaa... Kyllä huomaa ja tuntee, et nyt on ovis!
Huomaa, että kierto kierrolta alkaa kroppa tuntua omalta.. Nyt on kroppa viellä paremmin oman tuntunen, kun viime kierrossa!
Voi kun nyt tärppi kävis <3
Päivitän: Tänäänkin viellä tosi vahvat viivat, vaikka eilen oli ihan selvä huippu testeissä! Jotenkin tulee aina tosi positiivinen olo näin ovisaikoihin... :) Jatkuis vaan positiivisuus... :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pimpula13

Yhteistyössä