??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Laitetaanpa tännekki:

Ollu useampana päivänä menkkamaista juilintaa mahassa, ja kuplintaa.
Dpo 7 joka oli eilen, one stepin ovistestiin kaksi vahvaa viivaa.
Dpo 8 joka on tänään, limainen punertava vuoto, ja kaksi vahvaa viivaa ovistestiin edelleen.

Ennen keskenmennyttä raskautta mulla oli just dpo 7-8 paikkeilla samanlainen vuoto joka oli ilmeisesti kiinnittymisvuotoa.

Ja hei, minäki oon täällä jo r-testeillä leikkiny ties kuinka monesti, vaikka dpo:t on vielä tosi vähäiset :D
On niiiiin ihanaa olla malttamaton :D :D mullekki piirty tänään paljon vahvempi viiva ovistestiin entä eilen,vaan nytpä neki testit loppu joten kidutan itseäni maanantaille että haen lisää :D
 
miss_piggy
Ihmettelen myös sitä, ku taas toinen liuskatesti ei näyttäny ku kontrolliviivan ja hailakan testiviivan, mutta kaiketi noiden ovistestienkin herkkyyksissä voi olla eroja :)
Kunhan ei vaan enteilis sitte mitään menkkoja! :p
 
Mulla on ovistesteissä 20 herkkyys ja mitään ne näytä.. Mä haluan jo tietää! :D
Mä varmaan hautaan taas haaveet, kun tänään on dpo 11 ja ei minkäänlaista viivaa (Huomatkaa, että kaikissa testeissä sanotaa, että "oletettuna kuukautisten alkamispäivänä" ja mä oon jo kuoppaamassa haaveita) ~huokaus~ Mun pääni on ihan hassu... :D
Mut toivottavasti te saatte edes ne plussanne! Sitten olis edes jotain joitten puolesta iloita :heart:
 
Ajattelin laittaa tänne omiakin, koska haluan tietää, että johtaako nää "oireet" mihinkään oikeasti, vai onko mulla ihan oikeasti näin vilkas mielikuvitus... Tässä kierrossa ovis on laskennallinen, koska koko satsi tilaamiani ovistestejä oli viallisa, enkä jaksanut lähteä metsästämään mistään.. Edellisissä kierroissa olen kyllä testaillut, ja ollut tasaisesti kp 14.

Mutta tässä tätä kiertoa:

kp 12 seksiä
kp 13
kp 14 oletettu ovis
kp 15 seksiä
kp 16 mieslähti reissuun
kp 17 järkyttävä päänsärky
kp 18 järkyttävä päänsärky + epätavallisen kova väsymys
kp 19 väsymys + mahatuntemuksia
kp 20 vääsymys + vessassa ravaamista + mahatuntemuksia + palelee + mittasin illalla lämmön, kun ajattelin että se olisi korkealla kun palelle, mutta se olikin tosi alhaalla (34,4 näytti mittari). Se ei taida ainakaan kuulua raskausoireisiin :(
kp 21 väsymys + rinnat tuntuu vähän aroilta + juilii alamahan sivuilta + alaselkään sattuu!
kp 22 paineen tunne mahassa + arat rinnat -> loppupäivästä sellainen olo, etten varmasti ole raskaana!
kp 23 väsymys, ei juuri muita tuntemuksia
kp 24 väsymys + rinnat arat
kp 25 väsymys + rinnat arat + ihan hirvee nälkä! Kahden tunnin välein vaikka mitä oisi syönyt
kp 26 itkettää :( enkä tiedä miksi. Lisäksi edelleen kauhea nälkä.
 
Viimeksi muokattu:
no mäkin sit, kun oon käyny muitten kertomuksia täällä vakoilee. mikä "oire" sit liittyy mihinkään, katotaan kuin käy... =)

kp 14/15 DPO0: rinnat alkaa kipeytyy, ovulaation päättelin sen perusteella.
DPO1-3:, rinnat kipeet
DPO4: ihan pientä tuhrua, tuskin liittyy mihinkään. Rinnat kipeet
DPO5-6: rinnat kipeet
DPO7: illalla mahaa alko juilia, siihen tapaan kun menkoissa, mut lievemmin
DPO8 (kp 23): aamulla vaaleenpunasta tuhrua. rinnat enempi kipeet, maha juilii
DPO9: maha juilii, tuhrua, rinnat kipeet, lämpö yli 37.
DPO10: tuhrua, ruskeempaa, rinnat kipeet, lämpö yli 37.
sama jatku DPO 11. sit aukes hanat ja lämmötkin laski. eli kierto alko alusta viikon etuajassa, mitä ei ikinä tee...
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas..eli "uusin" oire joka ei ole uusi mut kuiten..tänään kävin lääkärillä kun koko viikon ollu kuumetta,aamulla ei mut päivää kohden nostattaa kunnon lämmöt päälle.hiki valuu pelkästään istueltaan ja syy miksi lääkärissä kävin,oli korkea syke.eli leposyke tänäänkin huiteli yli sadassa verikokeet otettiin,ei tulehdusta.pissassa ei mitään poikkeavaa.rtestiä eivät tehneet kun labra meni klo 14 kiinni.lääkäri sanoi että kuulostaa alkuraskauden oireilta hyvin vahvasti..noh..saa nähä..en taida kiusallanikaan avata tädille ovea ensviikolla :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Mulla oli iltapäivästä lähtien sitten niin selkeästi ei-raskaana -olo, että meinasin että siihen jäi tämän kierron haaveet. Illalla kuitenkin kun kävin lenkillä, oli sykkeet tosi korkealla, n 20 lyötiä/min korkeammalla kuin normaalisti. Saman muistan esikoisen odotuksen ihan alkuvaiheista myös. Eli vähän samaa kuin sulla, Pimpula13 :) Että en nyt sitten tiedä. Yritän kuitenkin lähteä siitä, että en ole raskaana.

Muiden päivien fiiliksen muoksailen sitten tuonne tekstiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Pimpula13
Heissan kaikille, olen täällä uusi ja olen kovasti lueskellut muiden piinailijoiden oireita. Itselläni menossa kp 27 ja eka luomukiero pillereiden lopetuksen jälkeen, eli kk pituudesta ei mitään hajua. Olettu ovis tapahtui kp 14 (lima + nippailu oik. puolella). n. 7-8pv tästä nippaili vas puolella (josta munasarja tuhoutunut ku:n vuoksi) ja elättelin toiveita mahdollisesta kiinnittymisestä. Nännit on olleet kipeät tuos ov:sta lähtien ja ajoittain pientä etovaa oloa (taitaa olla psyykkistä laatua). Nyt parina päivänä ollut alavatsalla repäisykipua mm. aivastaessa. Tänään tein cb:n digitestin joka nega (juu, ei ehkä paras mahdollinen testi tässä vaiheessa).

Jos ovis oli silloin kun luulen sen olevan, niin tädin pitäisi tulla kylään mahd. huomenna. Tänään aamulla wc:ssä käydessä tuli paperiin aikalailla limaa (tämän jälkeen ei mitään, ainakaan toistaiseksi). Odottavan aika on kyllä tooodella pitkä ja olo on melko hermostunut. Nää pari viikkoa on olleet todella stressaavat.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mulla tänään dpo 10 ja testi kans negaa, yllättäen :D No aamulla tuli kans taas joku limanen vuoto ja eilen oli taas närästystä, nytki on vähän sellasta närstävää tunnelmaa taas...
Kunhan jatkan itelleni oireiden kehittelemistä :p Kuitenki kohta varmaan pyörähtää käyntiin yk 10.
 
No sieltä se perkele kurvas joo!
Mä oon nytte ollu ihan hiljaa kaikille mun oireista! En oo uskaltanu mitään puhua! Mutta mulla olikin aika oireetonta tää kierto.. :D
Noh. Jos seuraavasta tärppäis? Tammikuu olis aika kiva kuukausi saada vauva...? :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pimpula13
Just tuli testit postissa, Davidin liuskatestillä kokeilin heti vaikka piti odottaa huomiseen. Virts rakossa reilun tunnin ja negaahan tuo näytti :'(

En tosin vielä heitä kirvestä kaivoon, aamulla uusi yritys.
 
Pyh..en jaksanu oottaa iltaan saakka,kävin mutkan kotona ja tein pikaseen tunnin pidättelyn jälkeen rfsu:n testin..negaa näytti valkoisella testiviivalla,eli ei tullu punasta viivaa kaveriks,vaan valkoinen joka näkyi kun testiä pyöritteli :( eli täti taitaa tulla joko huomen tai viim.torstaina..koittais viel huomen aamulla vaikka lopputuloksen kyl tiiän valmiiks :/ ei oo yhtään sellanen olo että plussaisin..huoh..
 

Yhteistyössä