Liitynpäs minäkin tänne
ovis oli maanantai iltana,ainakin oletan kipuilun perusteella.KOVA vihlonta/kouristelu/nippailu oikealla munasarjan kohdalla,
kp13/28.
dpo 0: kova polttelu alavatsassa,nippailu
dpo 1:väsyväsyväsy! polttelua hieman
dpo 2aineen tunne,rinnat sivuilta/kainaloista kipeät
dpo 3:kuin joku puristaisi kohtua kasaan,epämiellyttävä tunne :/huimausta,vatsa sekaisin!
dpo 4:satunnaisia nippailuja siellä täällä,alaselkää jomottaa,huimausta,vatsa sekaisin! JA ÄITINI KYSYI MONENNELLAKO KUULLA OLEN RASKAANA
juorukellot taas vauhdissa täällä pikkukylässä,eipä siinä säästy testin teko
onnea minä! :kieh: valkovuoto myös ollut,ei hirveen mutta kuitenkin runsasta ja kirkasta.Huomasinpas tuossa itsekkin kun joku muukin oli maininnut oireissaan verisuonista,TODELLAKIN mulla rintakehän ja käsivarsien suonet näkyy pelottavan hyvin
ja nännipihoissa "valkoisia" nystyröitä?? ja ehkä myös tummumista havaittavissa nännipihoissa.Aikamoinen p*netus
vielä tämän päivän puolella ollaan klo 23:14,vihlaisu alavatsassa oikealla puolella
Miten "voi" olla jo nyt näin paljon kaikkia muutoksia ku kaveri välttämättä oo ees kiinnittyny(jos on kiinnittyäkseen) taitaa nyt omassa päässä viirata..
noista dpo:ista en oo varma kun en tiiä miten ne lasketaan..kp17 siis nyt.
kupposen jälkeen todella etova olo ja tärinä :x alaselkää juilii, päässä "heittää" olin pystyssä tai makuulla..syömisen jälkeen iskee armoton väsy.Kylmä/kuuma/kylmä/kuuma.....Ruokahan se aina on mielessä.Rinnat täyteläisemmät(yleensä lerput imetyksien jäljiltä
) ja aavistuksen hellät makoillessa. kurkku oikealta puolelta kipeä.alavatsaan sattui "rehkiessä" joten joutui lopettaan,enemmänki kyllä johonki lihakseen siinä kohin..alaselkä armottoman kipeä ja sohvalta nousu kestää siis ikuisuuden
nippailuja enimmäkseen oikealla puolella,alavatsa juilii heikosti.valkkari muuttunut valkoiseksi ja paksuksi muttei runsasta.Nukahdin aikaisin joka tod.epänormaalia mulle
dpo 6: Aamulla väsyyy! Outo kurkkukipu jatkuu.. valkkaria aamulla niin että housut kosteat,muuten ehkä normia enemmän myös. Ja päänahka alkanu hilseileen pari päivää sitten hirveesti! etova olo aamusta,nänneihin sattuu vatsallaan.eilen jouduin luopuun rintsikoista kun tuntu et ne ahdistaa. Nyt illalla nippailuaa oikealla hennosti.Sipuli haisi voimakkaammin nenään :x Meinasin jo lähteä testin ostoon mut onneksi tuli järkiini,aika aikasta testeille
Nyt taas aikasessa uni ja kello vasta 21.08...yleensä kukun ylhäällä vielä puolen yon aikaan.nännejä kirveli? tunnustellessa mut johtusko kaikesta tutkiskelusta
dpo 7: ja aamu alkaa taas hirveellä väsyllä ja etomisella. Kahvit meinaa tulla ylös. Valkkarin vuodon voi tuntea valuvan housuun
rinnat aristaa edelleen hennosti. Väsy heti ruuan jälkeen. yhtäkkiä tuli suu täyteen verta kun puhuin:ikenistä vuotaa itsestään
selkeitä ja muistettavia unia yöllä ja alku "yöstä" kuorsausta jonka kuulen itsekkin unen läpi ja herään :kieh: kylmä/kuuma olo vaihtelee edelleen,iltasin voi syyä paaljon ja kohta on taas nälkä :ashamed:jatkuva pissi hätä ollut jo pari päivää.turvotusta nilkoissa
dpo 8ää oudosti kipeä,NÄLKÄ: en ikinä yleensä edes ajattele ruokaa aamulla,en syö koskaan aamupalaa vasta iltapäivän puolella alkaa maistuun ruoka.Nyt pari päivää heti herättyä tehny mieli juosta jääkapille
,rinnat edelleen arat,nännejä vihloo silloin tällöin,jotain pientä juilimista alavatsalla,paivällä enemmänkin oikealla puolella ja säteilee oikealle alaselkäänkin,repäisykipu ylö noustessa,AU! Hiuksia lähtee päästä ja katkeilee :O Taas himu väsy iski syönnin jälkeen.Nännipihat OMASTA mielestä laajentuneet ja niitten rajat on "epäselvät"
unet on ollut jotenki todellisia ja muistan ne selkeesti,en yleensä muista ja unet ollut sekavia. Liikutun myös pelkästään lapsiani katsomalla joka ennen kiireen keskellä jääny vähemmälle.Mieskin on komistunu hiukan huimausta ja heikotusta,janottaa,pissattaa,nälkä ei pysy kauan poissa
dpo 9:rinnat arat,yskiessä outoja muljahduksia alavatsassa,NIIIN nälkä taas aamulla etten malttanu ruokaa edes mikrossa kauan lämmittää!ja taas nälkä. Tosi huono olo.Normaalia iloisempi oon ollu viime päivät vaikkei kuulu tapoihin ollenkaan :saint:Liikutus taas normaali asioista,pissattaa ja pissattaa,entistä pahemmalle haiseva hiki ja valkovuoto :ashamed: Joka ilta uni tullu ennen 22.oo hirvee ilta väsy aina.Ruokaa menee ja menee,taijan saaha raskauskilot ennen plussaa
tai menkkoja:headwall:
dpo 10: pirteä ja iloinen heti aamusta,ei taaskaan kuulu tapoihini!! Löysin itseni taas heti jääkaapilta :kieh: rakas kahvi ei maistu.Nippailua alavatsalla.Hyi kamala noita näkyviä verisuonia rinnoissa,käsissä ja käsivarsissa..kasvojen iho on huonossa kunnossa.Taas ikenistä veri tulvii suuhun. Jano koko aika. Voimaton olo koko päivän. Kuuma/kylmä/kuuma,runsas hikoilu..ja ne rinnat aristaa edelleen
dpo 11: MISSÄ MUN OIREET?! no edelleen oon iloinen ja pirteä huomattavasti enemmän.valkovuotoa runsaasti,suihkussa sais olla jatkuvasti..
dpo 12: hellää jomotusta alavatsalla..rinnat arat. Huomenna ois testauspäivä taas,vahva tunne että oon raskaana mut KAUHEE pelko persiissä jos........... :| kynnet liuskottuu kamalasti :/ Enpä minä malttanu olla testimättä tänään..KOVIA pistoja alavatsassa oikeella puolen samassa kohtaa
dpo 13: menkkamaista juilimista oikealla puolella...:| tai oikeestaa siinä kohin mihin eilen pisteli kovasti,oisko asukki irronnu :'( vai oisko porautunu lujempaa kiinni.. tuntuu vaan istuessa.Reipasta valkovuotoa.etova olo.Nälkä taas koko ajan.pelottaa,ramppaan vessassa tarkistelemassa onko vuoto alkanut.Valkovuoto lemahtaa verelle kun pöntölle istuu ja aina sydän hyppää kurkkuun :| juilinta on loppunu.silmänaluset ollut mustat ainaki viikon!Huomenna testaan apteekin testillä kun nuo Davidin-testit on niin epäselviä..jotain siihen tulee ja viivan tummuus on voimistunu mutkun se ei ole selkeästi punainen: / rinnat arat.itkettää.pientä polttelua oikealla alavatsassa/kyljessä/säteilee hieman etureiteen.Syke muuten kans noussu ja hengästyy pikku asioista.välillä vielä juilii eiliseen "pisto" paikkaan oikealla.Huomennapa taitaa olla sitten viimenen dpo päivitys,raskaana tässä ollaan tällä hetkellä ja toivottavasti myös pysytäään :heart::heart:
dpo 14: aamulla pirteä.rinnat arat. etooo..
aamupissasta testattu pregcheck-testillä plussa :heart: ei enää niin haaleekaan =) kp26/28
dpo 15: oireina enää rinnat arat,nälkä,aamulla huono olo jos ei syö,ja ihme aamupirteys ja iltaväsy. Vatsa tuntemukset jääny pois.(Ilmavaivat..)
dpo8 testattu KUNINGAS HAAMU! dpo 9 aamupissasta roskishaamu..(testit pregcheck) dpo 10 aamupissasta hailakka haamu(David erittäin herkkä testi) Kumpa nyt pysyis matkassa jos siellä joku on :heart: dpo 12 viiva tummunut! mutta edelleen haalee dpo 13 testattu hiukka yli tunnin rakossa olleesta pissasta,punertava haamulainen :heart: tällä kertaa testi oli pregcheck,aivan persiistä nuo David-testit vaikka muka 10 herkkyys niin ei erota onko väriä vai ei toisin kuin nuo toiset jotka 25 herkkyydeltään
tästä listastahan voi kirjottaa jo kirjan
sen verran voin selventää että tästä oire listasta "parhainpina" oireina pidän aamuista kovaa nälkää ja rintojen aristusta.Mulla ei ikinä arista rintoja! En nyt sattumoisin edellisen raskauden oireita muista että oliko silloinki rinnat arat..
TÄMÄ OLI SIIS KOHDUNULKOINEN JA RV 6+3 MENETIN SIIS ALKION JA VASEMMAN MUNATORVENI :'(
SEURAAVAN LISTAUKSENI TEEN UUDELLE POHJALLE KUN TÄMÄ ON JO NÄIN PITKÄ..