??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Heissan! ajattelin tulla nyt kertomaan vähän kuulumisia..elikkä toissa päivänä tein apteekin omalla testillä negan.. eilen tein uuden testin päiväpissasta ja se näyttikin olevan negatiivinen ja jätin sen kylppärin hyllylle..no,eilen illalla huomasin (muutama tunti testin teon jälkeen) että siihen oli ilmestyt vaaleanpunainen viiva mikä on selkeästi nähtävissä (ei tarvi siristää silmiä eikä katsoa valoa vasten käännellen..), kaivoin sitten roskiksesta toissa päiväsen testin ja siihen ei ollut minkäänlaista viiva tullut (en huomannut myöskään mitn viivanpaikkaa..)..
mitäköhän tästä pitäis nyt ajatella? minulla on yksi testi vielä kaapissa odottamassa ja ajattelin sen huomenna tehdä vielä varmuuden vuoksi :)

Onko teillä kokemusta näistä "roskishaamuista" ja vielä kyseisellä testillä?
 
Herätetään tää taas henkiin, jookos?
Minäkin tätä 1,5 vuotta seuraillu, ihana ketju.
Eli meillä yritystä takana jo 1,5v ja muutama hassu haamu testiin ilmestynyt koko aikana. Tässä tämän kierron oireet.

Dpo 0 Järkytyksen järkytys mikä ovis. Maha kippurassa sohvalla muutaman tunnin. Onneksi ässäilyä eilen, koska tänään en kykenisi millään.

Dpo 1-2 Limat jatkuu, mutta pakkohan tuo oli jo ovis olla, kun kp:kin oli 13/27-28. Maha vieläkin hellä.

Dpo3-5 Limat jatkuu, ei muuten oikein mitään.

Dpo6-7 Limat jatkuu, vv on paksua puuroa, mutta ei mitenkään hiivaan viittaava. Väsyttää, ja kurkku kipee. Oon varmaan tulossa kipeäksi.

Dpo8-9 Väsyttää ja nukun ja nukun. Alakerran erite osasto edelleen samalla tasolla. Alaselkä on hiukan kipeä. Tässä vaiheessa tajuan, että mun "kuume" on kestänyt jo monta päivää. Ikenistä tulee verta, heti kun laitan hammasharjan suuhun?

Dpo10-11 Samat oireet jatkuvat. Nyt maistuu veri suussa melkein kokoajan. Väsymys alkaa olla jo sietämätöntä. Silmät on joka aamu ihan punaiset, outoa?

Dpo 11 Maha hiukan jomottaa. Tissit ei jomota yhtään, yleensä olis jo tissikipu alkanut enteillä tätiä.

Hui...nyt vaan ootellan pari päivää.

Dpo12 Huh, miten "kostea" sitä onkaan, vv vaan yltyy. Mahassa juilii ja jomottaa. Voi tosin johtua siitä, että oon syönyt leipää. En yleensä syö kun siitä tulee tosiaan maha kipeäksi. Edelleen "kuumetta" ja taas heräsin silmät punasena. Jokohan sitä huomenna uskaltaisi testata.
 
Viimeksi muokattu:
Up Up, tätä ketjua on ollut ihana lueskella, tahtoo lisää!!!

Olen tähän asti vaan taustaillut, en uskalla vieläkään hirveästi kirjoitella, mutta sen verran on pakko avautua, että mulla menossa raskauden keskeytyksen jälkeen yk2 ja nyt kp28/36, dpo9, oireita oli aluksi dpo4-7 -> menkkamaista jomotusta, nippailuja kohdun seudulla, aamulla ihan selkeää nenän tukkoisuutta ja aivastelua pitkin päivää, voimakasta väsymystä, hyvin räjähdysherkkä olo, välillä itkuinenkin. Mutta nyt ei oikein enää mitään oireita, lämpö hieman koholla 36.8 (normaalisti on 36.4-5). Toissapäivänä katsoin itseäni peilistä ja tuli vahva tunne, että olen raskaana. Mutta nyt fiilis jo erilainen, Jotenkin tuntuu nyt siltä, että ei olisi tärpännyt kuitenkaan kun oireet loppuivat. Viikonlopulla ajattelin kuitenkin ekan kerran testata erittäin herkällä liuskatestillä (Davidin liuskatesti).

Tsemppiä kaikille odottelijoille!!!
 
Mä en oo tänne koskaan kans kirjoitellu..oon vaan lueskellu nää, kun on niin ihania! :)
Uskaltaiskohan sitä oikein laittaan "oireitaan"..

Eli mulla tänään menossa dpo6 vasta, joten periaatteessa ei kyl mitään oireita vois ollakaan..
mut siis dpo4 oli ihan outoa tuikkimista kohdun seudulla..ihan ku joku olis tökkiny tasaisin väliajoin..ei sattunu, mut tuntui hassulta ja ehkä vähän kutittikin..kesti iltapäivästä asti seuraavaan päivään kunnes lakkasi..
nyt dpo6 vasemmalla puolella tuikkii taas..nyt erilaista tuikkimista kun dpo 4 oli..ei kutita vaan on vähä sellanen tunne, ku ennen ovistakin tulee..vaikee selittää.. :D ja siis sellanen olo on nyt pari päivää ollut, että menee pienestäkin vastoinkäymisestä täysin hermo! mut voi olla myös menkkaoire.. ;)

Oli myös oviksen aikaan nenä tukossa ja pientä nuhaa..mut se tosiaan liitty siihen ovikseen!

mitään muita oireita ei ole..ja vahva tunne, etten oo raskaana, mutta tulipahan tännekin ny kirjoitettua.. :)

PIENI LISÄYS: Joo, en oo kyl raskaana, koska selvis gynellä, että on tulehdus emättimessä..ollu varmaan keskenmenosta saakka.. :( ja sitä ny pienellä kuurilla hoidetaan pois..et turhaan tänne kirjoitin yhtään mitään.. koska eiköhän se tulehdus aika hyvin pidä sen raskauden poissa..
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei nellielli, toivottavasti ei mikään paha tulehdus kuitenkaan!! Mutta ymmärrän tuon pettymyksen tunteen. Toisaalta jos tulehdus on emättimen puolella niin voihan siellä kohdussa olla meneillään vaikka mitä..? Kattoiko ne gynellä ultralla kanssa?
 
Indico Katto myös ultralla ja sillon siis ei vielä ollu ovulaatiota ees näkyvissä..gynekäynnistä on siis aikaa jo ja tosiaan papan tulokset tuli vasta viime viikolla..gyne ei huomannu siinä tutkiessaan mitään tulehdusta ja mullakaan ei oo oireita ollu, niin tuli aika puskista toi tulehdus sit..ja tänään viä alko menkatkin.. :( ja niiden piti alkaa vasta ens viikolla, joten mulla jää toi tulehduskuuri kesken..ehdin ottaan kolmena iltana lääkkeen ja kaksi olis viä jäljellä..mutta kun sitä geeliä ei saa laittaa kuukautisten aikana.. :(
 
Minäkin tahdon tehdä tällaisen!:) Loisto idea!
Pohjustusta. Yk3, joista kaksi aiempaa mentiin rennolla tulee jos tulee-asenteella. tämä kierto on ensimmäinen jolloin ovis hyödynnettiin oikein kunnolla; peitot heilui dpo-1 ja dpo0. Sen puolesta on sellainen fiilis että nyt jos koskaan tärppäisi, ei ole sellaista epävarmuutta osuttiinko oikeaan hetkeen. Eli:
Dpo3, valkovuotoa ja väsymystä. Nälkä tai ruoan himo. En lähtisi yhdistämään raskautumiseen.
Dpo4, hieman valkovuotoa. Väsymystä kahvista ja hyvistä unista huolimatta. Palelua!! Iltapäivällä pikkuisen kuvottavaa oloa, taisi johtua liian vähästä syömisestä. Nyt illalla alavatsassa on ollut pientä vihlontaa ja repäisykivun tapaisia. Mietin vain, nytkö jo??! Herää ajatus, olisiko ovis ollut päivää aiemmin. En tikuttanut. Poskia kuumottaa. Närästystä illalla.(johtui varmasti kahvista)
Dpo5, so far nothing special.lisäystä niistäessä tunsin jonkinlaisen kivun tapaisen alavatsassa! Päätin mennä tämän kierron turhia hötkyilemättä ja oireita keksimättä, mutta tuo oli kyllä niin todellinen ja normaalista poikkeava,
että piti tulla laittaan ylös.:)
Dpo6/7 Olen alkanut tosissani miettimään, josko ovis olikin päivää
aiemmin. Siksi 6/7. Aamuflunssa ja vihlontaa häpyluussa, pientä ällötystä joka taitaa johtua kovasta nälästä.
Dpo7/8 Aamu. Krapulainen olo - puhalluttaa ja hengästyttää, väsyttää hyvien unien jälkeen, pala kurkussa.
Dpo8/9 Ilta. Pientä närästystä. Nälkä, mutta mitään ei tee mieli. Mikään lempiruokakaan ei herätä mitään tunteita, kaikki maistuu puulta. Usko raskautumiseen on yhtä vähäinen kuin oireet.
Dpo9/10 Hiivatulehdus ja järkyttävät kiukunpuuskat ei mistään. Viimeksi ollut näin 'epävakaa' ja tyhmistä jutuista suuttuva esikkoa odottaessa, joten usko raskautumiseen kasvoi isosti. Aamulla testattu nega, mutta se olikin kyllä turhan varhaista joten ei vienyt toivoa pois.
 
Viimeksi muokattu:
Menkat alkoi tänä aamuna, kierto oli siis tällä kertaa 33 päivää, joten se noista tuntemushöpinöistäni. Tulin siihen tulokseen itseni kanssa, että tuntemukset voivat olla aivan täsmälleen samat heti oviksen jälkeen olenpa sitten raskautunut tai kärsin vain pms-oireista. Tällä kertaa ne pms-oireet vaan alkoivat ihmeen aikaisin.

Ainoa oire, miten voin itseltäni jatkossa raskauden tunnistaa (viime raskauden kokemuksella), tulee olemaan voimakas rintojen arkuus ja turpoaminen jo ennen kierron loppua. Ajattelin myös lopettaa nyt tähän päivään itseni tarkkailun, etten putoa joka kerta korkealta ja kovaa. Nytkin harmittaa alkaneet menkat ihan prkleesti...

Mutta mukavaa jännäilyä teille kaikille piinailijoille! Toivon plussia!!
 
nellielli onneksi on ohi.:) Minulla oli kans juuri joku bakteeri vaginoositulehdus. Oli onneksi helppo hoitoinen vielä kun ei ollut raskaana. Nyt aloin miettimään että senköhän takia en ole pamahtanut itsekään aiemmin paksuksi! Hmm.:)
 
Jos sitä sitten uskaltautuisi taas tänne latailemaan oirelistaa! Jos sellasia tulee! :D Näyttiki oleva YK6 edellinen! :D Gyne siis tuomitsi lähes tuhoon tän kierron, kp11 oli vasta 8mm folli kehittynyt, mutta nytpä tänään kuitenkin tulla tupsahti sellanen ovis+ tikkuun ettei ikinä oo tullu! =)

Tausta: Terot 12pv 1tbl/pv 17.1.-28.1.12 KP1 = 31.1.12 Edellinen kierto siis 84pv.
Clomit kp3-7 1tbl/pv, folliultra kp11 -> suurin folli 8mm, gyne ei antanu mitään toivoa -> kp17 ovis+ : Aijaa.com - kp17aamu - 9577531.jpg

Joten:

16.2.2012 Kp17 = Dpo -1
17.2.-20.2. Kp18-21/Dpo 0-3
21.2. Kp22/Dpo4 Oviksesta tähän päivään, ei kuivaa kautta lähimainkaan! Jos se nyt mitään merkitsee! :D (No ei merkinnyt mitään!)
22.2-1.3 Kp23-31/Dpo5-13 Oireet hävis hiljalleen ja 2.3. Kp32 = Kp1!

Kohti uutta kiertoa siis ja 2 tablettia clomeja! :)

 
Viimeksi muokattu:
Täytyypäs tehdä itsellekkin tällainen päiväkirja, kun on vielä suht tuoreessa muistissa "oireet". Normaalilämpöni on 36,2-36,4
kp13 ovisoireita, vasemman puolen munikseen juilii ja kipu säteilee ajoittain persvakoon saakka, seksihalut pinnassa, kirkasta limaista vuotoa, kiihotun pelkästä mieheni katselusta
kp14 seksihalut pinnassa, kirkasta limaista vuotoa, kiihotun pelkästä mieheni katselusta, pupuilua, onnellinen olo, kuin olisi vastarakastunut, tuhmia unia
kp15 vuoto muuttunut kirkkaasta vaaleaksi lämpö 37,4
kp16 paljon tahraavaa valkovuotoa, lämpö 37,4
kp17 seksihalut kadonneet, nenä tukossa, aivastelua, valkovuotoa, lämpö37,4
kp18 ei mitään ihmeellistä lämpö 37,3, rauhallinen ja stressaamaton olo
kp19 paleltaa ja todella paljon lämpö37,3
kp20 lämpö 37,3 vilun väreitä, paleltaa
kp21 lämpö 37,3 yhtäkkiä kohdun tienoille alamasuun ilmaantui kiristävä kohta n sormenpään kokoinen.. kiristelyä ja pikkunippailua kesti muutaman tunnin, rinnoissa tuntuu painellessa kipeähköt möykyt
kp22 aamusta alkaen päänsärkyä, lämpö37,2, nyt illasta alkaen ollut pienenpientä menkkakivun kaltaista juilintaa ja kuplintaa. Masu turvoksissa kuin olisin niellyt ilmapallon. Illalla palelti.
kp23 Nukuin kellon ympäri mojovat 12,5 tunnin unet...aamiainen ei ole maistunut, pari kuppia kahvia, mutta ruokaa ei tee mieli. Masun turvotus hävinnyt. Kokeilin kohdunnipukkaa parin päivän tauon jälkeen, noussut ylemmäs ja pienentynyt (sulkeutunut?), hieman vilun väreitä, lämpö 37,2
kp24 ja taas nukuin kuin tukki kellon ympäri ja äsken vielä päikkärit... (ihana viikonloppu saa nukkua :D) lämpö tänään 37,3. Ruokahalu ei edelleenkään paras mahdollinen... tuossa pötkötellessä pienen pientä nippailua alamasulla. Kohdunnipukka vetäytynyt vielä ylemmäs ja tuntuu kovalta.
kp25 huonosti nukuttu yö, painajaisia ja ahdistavia unia heräilin vähän väliä. Aamulla lievää menkkajuilintaa, mutta tähän mennessä ei muuta. Lämpö 37,2. tajuton päänsärky-migreeniä luultavimmin, kaupan lihakalatiskin haju sai yököttämään. Paha olo jo päänsärynkin takia, en ole kuitenkaan oksentanut.
kp26 pientä nippailua, lämpö 36,5 :(
Menkkamainen juilinta lisääntynyt päivän mittaan (tällä juilinnalla luulisi tätin tulevan vuorokauden sisällä). Ja olen jostais syystä saanut käydä pissalla parin tunnin välein. Palelemaan alkoi myös taas ja lämpö oli noussut jälleen 37,3 lukemaan. Ruokaa ei ole tehnyt edelleenkään mieli. Pakotin itseni syömään ja jokainen suupala meinasi tarttua nieluun kiinni. Sain kuitenkin syötyä, mutta siitä tuli paha olo. Suussa on myös paha maku. Siivota olen yrittänyt, mutta ei millään jaksais nyt..
kp27 menkkajuilintaa ja menkat kp27=kp1

Se alkais olla kiero puolivälissään, joten aloitellaas päivittämään yrityskiertoa vol 3

kp13 limaa, lämpö 36,9
kp14 limaa, lämpö 37,2, illalla sekstailuhalut superhyperkovat ;)
kp15 DPO0 aamulla 7 aikoihin voimakkaat oviskivut jälleen vasemman munasarjan puolella, limaa, lämpö 37,0
kp16 dpo1 ei mitään erityistä, huulet rohtuneet ja kasvojen ihoa kiristää, lämpö 37,1
kp17 dpo2 hieman valkkaria, vilunväreitä, palelee, lämpö 37,3
kp18 dpo3-kp19 dpo4 ei mitään erityistä mainittavaa, lämpö 37,2-37,3
kp20-21 dpo 5-6 ei mitään erityistä. Lämpökin jäänyt mittaamatta... :/
kp22-24 dpo 7-9 valkkaria, palelua ja kuumeista oloa lämpöä en muistanut mittailla, iltaisin varsinkin palelee peitonkin alla ja väsyttänyt kovin. dpo 9 pientä nipistelyä kohdun tienoilla
kp25 dpo10 iltaväsymystä
kp26 dpo11 hermostunut olo, lämpö 37,4
kp27 dpo12 pieniä nippailuja aikaajoin, lämpö 37,4, nenä tukossa+ aivastelua
kp28 dpo13 hieman huonovointisuutta ja lievää päänsärkyä (pms??) välillä mini nipistyksiä ja välillä kutittavaa tunnetta oik puolella alavatsassa, ei juuri muita tuntemuksia. Lämpö 37,1
kp29 dpo14=kp1
 
Viimeksi muokattu:
Heippa tyttöset!

Nyt apua mulle pliiss! :D

Mun normikierto ollut säännöllinen kesäkuusta lähtien 28pv melkein kellon tarkkuudella. Viime kierto 30pv mut nyt kp 33 menossa ja menkkoja ei kuulu.. Maanantaista lähtien ollu aivan jumalaton väsymys ja heikko olo, jonka johdosta oon keskiviikosta lähtien ollu pois töistä. Nyt oon tässä kolme päivää vaan suunnilleen nukkunu ja silti väsyttää koko ajan. Mahasta nippailee välillä mut mitään menkkaoloo ei oo.. Vähän flunssanen olo, nenä tukkonen ja kurku kipee ja lämpö hyppii välillä tuolla 37 tienoilla. Mitä tää on??

Niin ja testattu viimeksi tänään aamulla apteekin omalla nega. Eilen predictorin herkällä nega, tosin toooosi haalea roskisshaamu löytyi testiajan jälkeen..

Oviksen mielestäni pongasin kp 17 tienoilla, tosin viime viikolla pari päivää tuli ihan käsittämättömästi limaa, ei koskaan ennen oo sellasta tullut..

Onhan tietty mahdollista jos mun ovis olikin vasta viime viikolla, mutta voiko olla mahhdollista että raskaussoireet alkais paljon ennen plussaa?
Tai sitten mulla on vaan oikeesti joku tosi epämääränen tauti :/

Sori tilitys mut täällä ollaan nyt kovin kummissaan :eek:

Plussatuulia kaikille <3
 
nyt joku auttakaa!! sain ekaa kertaa elämässäni ovulaatioliuskaan plussan perjantaina. siihen malliin sitten viikonloppu menikin ja nyt on kolme päivää ällöttänyt ja pyörryttänyt. hajuherkkä olo. mahaa nipistelee ja velloo. kp nyt 42/45. tein uuden ovistestin vielä tänään ja se näyttää taas plussaa? vaikka perjantain plussan jälkeen tein negan illalla.. ihan vaan varmistuakseni että se lh huippu oli iltapäivällä.

mitä ihmettä? onko tää vaan sitä että menkat on tulossa?
 
nyt joku auttakaa!! sain ekaa kertaa elämässäni ovulaatioliuskaan plussan perjantaina. siihen malliin sitten viikonloppu menikin ja nyt on kolme päivää ällöttänyt ja pyörryttänyt. hajuherkkä olo. mahaa nipistelee ja velloo. kp nyt 42/45. tein uuden ovistestin vielä tänään ja se näyttää taas plussaa? vaikka perjantain plussan jälkeen tein negan illalla.. ihan vaan varmistuakseni että se lh huippu oli iltapäivällä.

mitä ihmettä? onko tää vaan sitä että menkat on tulossa?
saitko ovisplussan nyt 17.2. perjantaina vai sitä edellisenä?
 
anteeks sekava kirjotus siis nyt perjantaina. 17.2. iltapäivällä. samana iltana katsoin vielä se oli enää pienen pineni haamu. nyt tänään kokeilin uudestaan ihan vaan katsoakseni että mitä ihmettä nämä olot on ja taas plussa? menkat pitäis alkaa perjantaina.. nyt siis tulevana.
 
pinna: siis jos olet saanut ovisplussan pe 17.2. niin ei millään voi odottaa menkkojen alkavan tänä pe 24.2. Ovisplussastahan menee se 24-48h, että munasolu vasta irtoaa ja sen jälkeen luteaalivaihe pitäisi kestää minimissään 10 päivää, yleensä 12-16 päivää. Tuolla kierrolla limakalvo alkaisi rapistumaan ennen aikojaan eikä munasolu siihen ehtisi kiinnittymään. Ennen menkkojahan ovistesti näyttää pari päivää melkein plussaa. Mutta jos tuolla lailla kierrot jatkuu, kannattaa varmaan käydä lääkärissä! Tsemppiä yritykseen :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä