-----Piina viikot 26&27-----

Elikkäs tässä olisi tälläinen pino, kaksplussan haku ei tälläistä pinoa ainakaan löytänyt =)

Meillä lähti yk 2 ja kp 3/29-33 ja toisen lapsen yritys käyntiin :) Mä en oo mikään hirveen hyvä päivittää listaa enkä osaa tehä sellaisia hienoja, mutta päivittelen niin kauan kun joku vapaa ehtoinen muu ilmestyy :)

Hilipatuinen...........kp3/29-33...........yk 2........Toinen

Noppis
Heissulivei! Itse olen sitten lähes samassa tilanteessa kuin sinä, Hilipatuinen, sillä minulla on menossa myös yk2, ja kp 3/30?. Kysymysmerkki siksi, koska vasta alkoi ensimmäiset kuukautiseni synnytyksen jälkeen, enkä vielä tiedä, miten pitkä kierto mahtaa tulla. En siis tiedä, pääsenkö piinailemaan noilla viikoilla, mutta toivotaan. :) Pikkukakkosta myös meillä yritetään. :heart: Esikko on 9,5 kk tyttö. :heart:

t. Noppis.............kp 3/30?................yk 2..........Toinen

Kiva että sain seuraa Noppis.

Nyt vaan odotellaan menkkoja loppuviksi ja sitten yritystä kehiin. Mulla on kanssa tuossa kierrossa tuo liukuma kun pillereiden kanssa kierto tuon 29 ja nyt tämä eka kierto myös sen 29, mutta viimeksi kun jätin pillerit pois niin eka kierto oli tuon 29 ja sitten seuraavat tuon 33... eli todennäköisesti sinne venähtää. Toivottavasti sulla alkaisi nopeasti säännöllinen kierto :)

Mä tässä pohdiskelin että pitäiskö tilata ovis testejä mutta tulin siihen tulokseen että en tilaa. Mä onnistun aika hyvin bongaa oviksen muutenkin ja päiviä laskeskelen, mutta en taho väksin alkaa yrittää. Esikoinen sai alkunsa yk 4 että toivotaan että tämä saisi yhtä helposti alkunsa =) Aiotko Noppis jotain vippaskonsteja kokeilla?

Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja Hilipatuinen:
Aiotko Noppis jotain vippaskonsteja kokeilla?
No joo pakko myöntää, että greippimehua hain kaupasta. Eipä se ota jos ei annakaan. :) Lisäksi syön vitamiineja, Möllerin Tuplaa ja Beroccaa. Niitä vetelin silloin kun esikoinen sai alkunsa, et taikausko ei anna olla ilman niitä nytkään.
:D

Itsekään en aikonut ovistesteihin sortua, mut arvaas vaan kuka laittoi eilen tilauksen Mammaksille menemään. :LOL: Parempi testata, koska muuten kuitenkin koko ajan miettisin, onko se ovis vai eikö ole ja menikö se jo vaiko eikö mennyt. Minähän en osaa mitään rauhallisesti ottaa, en siis tätäkään. :LOL:

Nyt vaan sit pitää toivoa, et se ovis kans tulis joskus eikä kierto venyis kovin pitkäks! :xmas:

Kiva hilipatuinen kun olit aloittanut meille pinon! Katselin jo tänään päivällä löytyisikö tällaista, mutta en sitten itse saanut aloitetuksi. Täällähän on jo ryhmä valmiina :)

Eli minäkin kuumeilen pikkukakkosta ja tämä on toinen yk. Hauska yhteensattuma! Kiertopäivä on mulla tänään vasta 1. Eli täti tuli kylään, aamulla hätähousuna ehdin jo puhtaan negan testaamaan. Mutta nyt uudella innolla uuteen kiertoon.

Noppis, mä pelkään et mulle käy samalla tavalla. Meinaan siis olla tilaamatta ovistestejä, mutta saa nähdä kuinka kauan päätös pysyy. Aika hyvin luulen tietäväni oviksen ajankohdan koska limat on mulla tosi selkeet (tai ainakin niitä on runsaasti). Viime kierrossa oli jopa toispuoleista alavatsakipua yhtenä iltana joka osui just kiertopäivälle 13 kun kierto oli 26 päivää. Mies vaan oli just silloin niin rättiväsynyt, ettei jaksanut paljon peittoja heilutella. Nyt mä kyllä aion hyödyntää paremmin oviksen ja käytän siihen koko naisellisen viehätysvoimani ;) Jos yrittäis sitä tikuttelua sitten vasta seuraavassa kierrossa, mutta sinnehän meistä ei kukaan joudu, eihän?

Laitapa hilipatuinen mulle seuraavanlainen rimpsu kun kerkeet:
kukkavanamo.........kp1/26-32.........yk2.......toinen

Piinailijat Lauantai 31.5.2008

Tuulia79.................kp5/31-35...........yk6.........Toinen
kukkavanamo.........kp2/26-32...........yk2.........Toinen
Noppis....................kp 5/30?.............yk 2........Toinen
Hilipatuinen.............kp4/29-33...........yk 2........Toinen

Plussanneet :heart:

Heips, mahtuuko mukaan? Tipahdin tuolta 23 ja 24 viikojen pinosta. Eli tänään kp 1/28-30 ja yk 2 käynnistyi. Meillä kuumeillaan myös kakkosta. Esikoinen on 1 v 8 kk ikäinen poika. Minäpä teen rivin kanssa valmiiksi:

Iines79.............kp1/28-30.............yk2.......Toinen

Täällä olis kans yks laskujen mukaan viikon 26 piinailija. Saako liittyä mukaan? Elikkästä toista kuumeillaan ja nyt on kp 8/30-36 ja yk 6. Esikko nyt 3v 6kk. Parin kierron ajan join greippimehua, mutta kun se ovis oli yhtä vaikea havaita kun aina ennenkin niin jätin sen sit pois. Aattelin et jos niitä ovistikkuja sit ens kierrossa yrittäis jos nyt ei tärppää.

Lumikuningatar......kp8/30-36...............yk6.........toinen

Piinailijat Sunnuntai 1.6.2008

Lumikuningatar.......kp9/30-36...........yk6........Toinen
Iines79..................kp2/28-30............yk2........Toinen
Tuulia79.................kp6/31-35...........yk6.........Toinen
kukkavanamo.........kp3/26-32...........yk2.........Toinen
Noppis....................kp 6/30?.............yk 2........Toinen
Hilipatuinen.............kp5/29-33...........yk 2........Toinen

Meitähän alkaa olla vinopino toisesta haaveilijoita =)

Mä päivitin tuon listan ja lisäsin Lumikuningattaren ja Iineksen mukaan =)

Täällä vuoto jatkuu aina vaan.... Yleensä tässä vaiheessa jo hiipuu....

Haluatteko sitten lähempänä että laitetaan testauspäivät tuonne näkyville kanssa? Muutenkin vinkkiä listanpäivittämiseen otetaan vastaan tai jos joku muu on innostunut niin saa vapaasti ruveta päivittämään =) En nimittäin ennen ole listaa päivitellyt, että jos on jotain hassua niin kertokaa :ashamed: :)

Poika herätti tänään jo kuudelta ja nukkui vain vajaan tunnin päikkärit (1v) oli sitten nuo iltatouhut sen mukaiset kun oli niin väsynyt ja kiukkuinen että imi minustakin kaikki mehut. Eli täällä nukkumatti kutsuu :wave:

heippa!tulen joulukuun odottajista takaisin tänne kuumeilemaan .
haluan välttämättä liittyä joukkoon vaikka kierrosta en nyt tiedä koska sain juuri keskenmenon maanantaina viikoilla 10+1 :'( oli tarkoitus tehdä lääkkeellinen tyhjennys mutta luonto hoitikin homman. pientä vuotoa vielä ja elättelen hiukan toiveita että kierto palautuisi suht normiksi koska kaavintaa ei tarvinnut tehdä eikä lääkkeitä käyttää.

Millukka.....kp7/30-34........yk.1 keskenmenon jälkeen......haaveissa viides

on niin ontto ja tyhjä olo vieläkin tapahtuneesta.oli mulle eka keskenmeno ja kova paikka. en ole oikein puhunut siitä kenenkään kanssa kun raskaudestani ei edes tiennyt kuin kaksi kaveriani.saanhan tuppautua jännäämään vaikka tiedän että kierto saattaa olla mitä vaan.haluan vaan aloittaa mahd.pian ns.normaalin elämän ja päästä yrittämään uudestaan :heart:
aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille :)

Noppis
Millukka, olen pahoillani. :hug: Toivottavasti kierto palautuisi pian kuntoon, tai vielä parempaa, toivottavasti saisit pian uuden ihmisenalun kasvamaan masuun. :heart:

Me oltiin tänään kylässä paikassa, jossa oli taloyhtiön pieniä lapsia leikkimässä hiekkalaatikolla. Oli ne kyl niin suloisia, oikein olis tehnyt mieli varastaa joku mukaan. :D Yksikin 1 v 5 kk tyttö innoissaan halaili meidän 9 kk vauvaa. :heart:

Noppis
Niin joo ja Hilipatuinen, kun kysyit tuota että laitetaanko testauspäivät myös, niin itselläni se testauspäivä on varmaan joka päivä dpo 8 lähtien. :D En kumminkaan malta olla testaamatta, vaikka sit kummiskin tulee noita pettymyksiä kemiallisten muodossa. :'(

Millukalle heti alkuun suuret pahoittelut ja voiman toivotukset :hug:!

Laitoinkin tuolla kp 1 paikkeissa pikaviestiä, jotta vaan pääsin nopeasti menkkakiukutuksesta ohi ja uuteen pinoon. Nyt voiskin laittaa vähän paremmalla ajalla uutta tarinaa. Eli meillä siis on esikoinen, ihana syyskuussa -06 syntynyt poika. Hänelle on toiveissa pikkuinen sisar tai veli. Nyt siis käynnissä yk 2. Esikoinen aikoinaan tärppäsi tokasta kierrosta, joten toiveet on korkealla :) .

Jotenkin vaan tuntuu, että mun kroppa ei vieläkään (esikoisen jälkeen) toimi oikein. Kovat ovulaatiokivut tulee, lämpökin nousee 0,6 astetta loppukierroksi mutta se oviksen jälkeinen vaihe on lyhyt (yk 1 oli vaan 11 päivää ) enkä muutenkaan ole varma oviksen "toimivuudesta". Limat oli nimittäin sen verran surkeat :| .

Tässä yk:ssa en käytä apuja vaan mennään ihan luomusti. Viime yk:ssa oli ovistikut ja mehut yms. mutta ne sai mun stressitason nousemaan huippulukemiin. Eli ehkä me mennään enemmän tjot-meinigillä mut jännäysporukkaan haluan silti mukaan ;) .

:wave: :wave: Minä kanssa mukaan

Kuumeilija.......kp 4/26-35........ yk 5 ............ esikoinen

Täällä odotellaan kanssa, että täti pakkaisi kimpsunsa.. Ihmettelen näiden menkkojen runsautta, nyt siis jo kp 4 ja samanlailla vuotaa yhä, vaikka yleensä on ollut että vain kp 1-3 on ollu runsaita, ja kp 4:llä ei oo tullu paljon muuta ku tuhrua.. Noh, kai ne nyt ovikseen mennessä loppuu :D:D:D Kierto tosiaan onkin nyt sit alkanut heitteleen tuon 26-35 välillä, viime kierrosta olin oviksen tuntevinani joskus kp 16 paikkeilla, ja menkat tosiaan alkoivat sit kp 27, eli luteaalivaihe jäi kyllä tosi lyhyeks jos ovis oli silloin kun sen ajattelin.. Mutta siis aiemmissa kierroissa se luteaali on ollut 12-14 eli hyvä.. Nyt vaan toivotaan että myös tässäkin kierrossa :) ........ Tulipahan tekstiä, anteeksi =) ........

Ja vielä yksi lisäys kysyin oraakkelilta:

Sinä kysyit:
Tulenko tästä kierrosta raskaaksi?

--------------------------------------------------------------------------------

Oraakkeli vastasi:
Korkeammat tahot ovat päättäneet: kyllä.

Ja aina ennen on sanonu jotenkin, että et :D:D Siis ihan hölynpölyä, mutta hauskaa kuitenkin aina kokeilla :D:D

Millukalle iso :hug: Tervetuloa vaan, ja tottahan toki tänne saa myös purkaa omaa huonoa oloa keskenmenostaan, eikös me naiset sitä varten täällä olla? :)

Piinailijat Maanantai 2.6.2008

Kuumeilija.............kp 4/26-35...........yk 5 .......esikoinen
Millukka...........kp8/30-34.......yk.1 keskenmenon jälkeen.....5
Lumikuningatar.......kp10/30-36.........yk6........Toinen
Iines79..................kp3/28-30...........yk2........Toinen
Tuulia79.................kp7/31-35......... .yk6.........Toinen
kukkavanamo.........kp4/26-32...........yk2.........Toinen
Noppis....................kp 7/30?.............yk 2........Toinen
Hilipatuinen.............kp6/29-33...........yk 2........Toinen

Heippa!

Ihanan lohduttavaa tulla uuteen pinoon ja kun täällä vielä on tuttuja niin kotoisaa. :wave: Kuumeilija, niiskuneiti, Iines, kukkavanamo ja Tuulia on ainakin jo tuttuja nimiä.

Eli tänne pinoon tulen mukaan, jos sopii:

kekkeri.............kp 1/28-30...........yk3..........nelonen

Nyt takai pihalle...

Miilukka :hug: pahoittelut keskenmenosta.

Täällä kärsitään kesänuhan tapasesta. Ollaan molemmat nuhisteltu, minä ja tyttö. En vaan sit tiiä että onko se tuo koivu joka sen nuhistelun aiheuttaa vai sit ihan tavis flunssa. Toivottavasti se nyt nopeesti ottais ja katoais. Ei meinaan ole nuo pikkukakkosen teko ihan päälimmäisenä mielessä kun nenä on tukossa. :)

umayya: tuliko se täti suakin kiusaamaan :hug: . Olis nyt pysynyt poissa. Joka tapauksessa tervetuloa mukaan.

Täällä menkat ei vieläkään ole loppuneet :eek: . Yleensä kp 6 on jo ihan hiljaista mutta vielä ei ole. Onneksi merkit on semmoiset, että täti ns. vetelee viimeisiään, joten toivoa paremmasta on :LOL: . Eipä tänne kummempia. Ainakin vielä tämä mun stressivapaa kierto pitää paikkansa. En ole juonut greippimehua vaikka 1 purkki löytyy (jäännöksiä viime kierrosta). Myöskään ovistikkuihin en ole sortunut. Oon ihan tyytyväinen :) .

-Iines-

iines kiitos :) kylhän se tänne pamahti, täti pirulainen, mutta pääsenpä huomenna viihteelle ja ihan alkomaholin kera :p :LOL:

ajattelin tässä kierrossa kokeilla ovistikkuja, jos kukkaron nyörit antaa periksi, ihan huvikseen ;)

Yhteistyössä