-----Piina viikot 26&27-----

Piinailijat Perjantai 6.6.2008

umayya..................kp 1/31-38..........yk4.........................kolmas
kekkeri...................kp 5/28-30...........yk3........................nelonen
Iines79..................kp 7/28-30...........yk2.........................toinen
kukkavanamo........kp 8/26-32...........yk2.........................toinen
Kuumeilija.............kp 8/26-35...........yk 5 .......................esikoinen
Hilipatuinen............kp 10/29-33.........yk 2........................toinen
Tuulia79................kp 11/31-35..........yk6.........................toinen
Noppis...................kp 11/30?............yk 2........................toinen
Millukka.................kp 12/30-34..........yk.1 km:n jälkeen...viides
Lumikuningatar.....kp 14/30-36..........yk6.........................toinen

Plussanneet :heart:

Heissan vaan kaikille :)

Mulla on ollut kone rikki joten on ollut valitettavasti taukoa :)
umayya Haluatko päivittää listaa kun olet siinä varmasti parempi ja luotettavampi kuin minä?
Täälläkään ei vielä merkkiä oviksesta vaikka kohta puoliin pitäisi alkaa kuulumaan. Tässä kierrossa on tuo kuumeilu vähän vähentynyt kun esikoinen nukkuu huonosti ja sitten tulee tuon miehen kanssa tapeltua kaikesti vähäpätöisistä asioista kun on väsynyt.

Mun täytyy virkeämpänä nuo kommentit uudestaan että voi kommentoidakin kun ymmärtää mitä lukee =)

Piinailijat Lauantai 7.6.2008

umayya..................kp 3/31-38..........yk4.........................kolmas
kekkeri...................kp 6/28-30...........yk3........................nelonen
Iines79..................kp 8/28-30...........yk2.........................toinen
Chessa..................kp 9/36-40...........yk3.........................kolmonen
kukkavanamo........kp 9/26-32...........yk2.........................toinen
Kuumeilija.............kp 9/26-35...........yk 5 .......................esikoinen
Hilipatuinen............kp 11/29-33.........yk 2........................toinen
Tuulia79................kp 12/31-35..........yk6.........................toinen
Noppis...................kp 12/30?............yk 2........................toinen
Millukka.................kp 13/30-34..........yk.1 km:n jälkeen...viides
Lumikuningatar.....kp 15/30-36..........yk6.........................toinen

Piinailijat Sunnuntai 8.6.2008

umayya..................kp 4/31-38..........yk4.........................kolmas
kekkeri...................kp 7/28-30...........yk3........................nelonen
Iines79..................kp 9/28-30...........yk2.........................toinen
Chessa..................kp 10/36-40...........yk3.........................kolmonen
kukkavanamo........kp 10/26-32...........yk2.........................toinen
Kuumeilija.............kp 10/26-35...........yk 5 .......................esikoinen
Hilipatuinen............kp 12/29-33.........yk 2........................toinen
Tuulia79................kp 13/31-35..........yk6.........................toinen
Noppis...................kp 12/30?............yk 2........................toinen
Millukka.................kp 14/30-34..........yk.1 km:n jälkeen...viides
Lumikuningatar.....kp 16/30-36..........yk6.........................toinen

Noppis
Mulla on kyllä menossa vasta kp 12, lienee jossain vaiheessa mennyt vähän edelle päivitys. =)

Ei kyllä ole vielä mitään merkkejä oviksesta ilmassa, saas nähdä tuleeko se ollenkaan. :/

Kaa
jahnas, tulisinko tänne sitten mukaan. Listassa näyttää olevan tuttujakin nimiä, ikävä kyllä. Ymmärrätte mitä tarkoitan... mutta plussatuulia kaikille tähän listaan!

Kaa.............kp 4/35................yk 08/07 alk.........esikoinen

Mites tuo yk laitettais.... aloitus oli elokuussa 2007, välissä yksi keskeytynyt km 11/07 ja vappuaaton epäselvä tilanne. Kemiallinen raskaus tai aikainen km, tiedä häntä. Mutta mieluusti sen noin ilmoita kun yllä lukee.

Maanantai 9.6.2008[color]

Kaa........................kp 4/35................yk 08/07 alk.........esikoinen
umayya..................kp 5/31-38..........yk4.........................kolmas
kekkeri...................kp 8/28-30...........yk3........................nelonen
Iines79..................kp 10/28-30...........yk2.........................toinen
Chessa..................kp 11/36-40...........yk3.........................kolmonen
kukkavanamo........kp 11/26-32...........yk2.........................toinen
Kuumeilija.............kp 11/26-35...........yk 5 .......................esikoinen
Hilipatuinen............kp 13/29-33.........yk 2........................toinen
Tuulia79................kp 14/31-35..........yk6.........................toinen
Noppis...................kp 13/30?............yk 2........................toinen
Millukka.................kp 15/30-34..........yk.1 km:n jälkeen...viides
Lumikuningatar.....kp 17/30-36..........yk6.........................toinen
[color]

Plussanneet[color]

[color]

Testauspäivät

[color]

Heips tähän pinoon!

Mä olen todella ylpeä itsestäni, sillä tämä stressivapaa kierto sujuu mainiosti :) . Kerran tuli mieliteko tilata ovistikkuja mutta maltoin mieleni enkä tilannut. Greippimehua en ole juonut, mutta raskaus-vitamiineja oon syönyt. Sen verran taikauskoinen pitää olla... :whistle:

Mulla menossa kp 10 ja ihan hiukan olis merkkejä oviksesta. Eli selkää on alkanut jomotella. Mulla kun näyttäis kuuluvän nää selkäjomottelut ihan normikiertoon. Mä oon sit varmaan niitä, joilla mahdollinen tärppikierto on oviksen jälkeen täysin oireeton :LOL: .

Meidän perhettä riivaa inhottava kesäflunssa. Vielä mies on säästynyt mutta mulla ja pojalla on nenät tukossa ja yskä alkanut vaivaamaan. Katotaan nyt miten jaksetaan hoitaa petipuuhat :/ .

Ai niin, mulle myös sopii useamman viikon lista. On kivampi jännäillä useamman kanssasisaren mukana :) .

Yhteistyössä