Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
mää
liian pieni se on kun se ei pysy sisällä, vaan mies tökkii vauhdilla jonnekin välilihaan.. tosin taitaa olla myös tekniikasta kiinni. Paksuus on tärkeämpää. Sormen paksuinen ei oikein iske. Liian isoja on myös tullut nähtyä..en sellaista vakituiseksi ottais..aivan liian tuskallista kun se pohjaan tökkii.

sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
liian pieni se on kun se ei pysy sisällä, vaan mies tökkii vauhdilla jonnekin välilihaan.. tosin taitaa olla myös tekniikasta kiinni. Paksuus on tärkeämpää. Sormen paksuinen ei oikein iske. Liian isoja on myös tullut nähtyä..en sellaista vakituiseksi ottais..aivan liian tuskallista kun se pohjaan tökkii.
Aamustondis päällä.Seksikäs hyvänkokoinen penis.Olis vaan pimppi mihin sulloisin komistukseni.Kuinka isoa munaa olet saanut?Eräs nainen kertoi naineensa isokaluisen miehen kanssa.Kipeetä teki.Jos mies saa isoa pillua,se ei tee kipeetä,päinvastoin.

nytpäs en ymmärrä
http://www.kortonki.com/product_info.php?cPath=2_8&products_id=98

Miten leveys saattaa olla kuitenkin noin suuri : 49mm?

Siis itsellänihän on tuo 40mm halkaisija. Häh? Onko tuo sitten jotenkin maksimaalinen venytys?Peruskortsut pysyy itselläni kyllä hienosti..

mää
arvioisin nyt kuitenki ettei ne suuret (ja kipeää tekevät) nyt 20-senttistä suurempia ole olleet. Ja paksuudessa voittaa kyllä sellainen jonka päälle normikortsua ei saanut sitten millään.

Reperto
Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon.:
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.[/quoteno onhan se pieni , jos isoo kaipaat niin mulla on 25cm , olen 190cm pitkä ja painan 75kg =D;)

Rekku,
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
Kyllä, pieni se on.
Itselläni on samaa luokkaa ja kaikki ovat pieneksi sanoneet.
Käy vaikka alastomansuomen sivulta katsomassa. Siellä on pikkupippelistäni kuvia Rekku nimellä.

18/6
Alkuperäinen kirjoittaja valehtelet:
Alkuperäinen kirjoittaja 112:
moro!
Koko ei oo varmaan ihan niin tärkeä,mutta kyllä minulle ainakin on
sanottu että on se hyvä kun oli kunnon kyrpä (20/5)olen nähnyt
tosi pieniä saunailoissa on minunkin aika pieni lepotilassa
se vain sitten kasvaa , peppuseksin takia on keskikokoinen varmaan paras
niin noi naiset sanoo
Tätä ne pienikulliset aina koittaa valehdella, että se nyt on vaan lepotilassa niin pieni mutta.. Sama juttu koulussa urheilutunnin suihkussa kavereiden kanssa, armeijan yhteissaunomisessa, saunailloissa, uimahallien saunoissa, uimarannoilla jne. aina ne pienimunaiset kertoilee miten se on iso stondiksessa. Totuus on kuitenkin se että jos pili on levossa pieni, niin ei se ainakaan isoksi veny stondiksessakaan. Isoilla on ainakin normikokoiset levossa, hyvin todennäköisesti jo silloin keskimääräistä suuremmat. Pieni lepolerssi ei siis kasva ainakaan 20 senttiseksi, vaikka kuinka valehtelisit. 19-20 senttinen on jo iso kalu, sitä mieltä on jokainen sellaisen näkevä. Siis oikeasti päältä mitattuna 19 senttinen. Alle 10 sentin lepopenis ei sellaisiin mittoihin veny.
Täytyy esittää eriävä mielipide tohon. Mulla on levossa noin 9-12cm pitkä ja n 4cm halkaisijaltaan oleva kulli. Täydessä juhlakunnossa pituutta löytyy 18cm ja halkaisijaa 6cm muuten ja terskan kohdalta vähän enemmän. Sitten kun sattuu vielä omistamaan isot kassit ja esinahkaa on ihan liikaa niin lepotilassa näky ei ole häävi. Juhlakunnossa hädintuskin saa sit esinahan terskan yli. Mulle on ihan sama mitä muut "äijät" saunailloissa jne ajattelee, mulle riittää näky kun vaimoke yrittää saada kalua mahtumaan suuhunsa. Siks toisekseen kyllä kokemuksella täytyy sanoa et kun paksuutta riittää niin pituudesta voidaan ottaa vähän pois. Jäipä kerran valitettavasti ens pano tekemättä yhden parikymppisen naaraan kanssa kun kulli ei kertakaikkiaan mahtunut sen sisään.

18/6
Ja jos nyt haluaa elvistellä siellä saunailloissa niin ei kun pumppu kouraan ja suihkumunan tekoon. Pari kertaa on tullu pumpattua kalu ennen kylpylään yms menoa ja kokoa on levossa silloin vähintään samat kuin normaalisti juhlakunnossa. Kyllä sillä katseita kerää jos niikseen haluaa. Kivahan se on herättää huomiota saunan puolella äijien keskuudessa ja hallin puolella kun daamit tuijottaa ihmeissää et mikä uikkarissa pullottaa. Oma emäntä oikein säikähti ku eka kerran näki kalun pumpattuna. Harmi vaan ettei tulokset oo pysyviä

18/6
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
arvioisin nyt kuitenki ettei ne suuret (ja kipeää tekevät) nyt 20-senttistä suurempia ole olleet. Ja paksuudessa voittaa kyllä sellainen jonka päälle normikortsua ei saanut sitten millään.
Naulan kantaan.. Naiset tykkää kun on paksu mutta tunnelmaa latistaa sitten ku ei saada kumia millään paikoilleen. Onneksi nykyään vakisuhteessa ei enää tarvikaan kumeja singutella. =)

1+1=2
Peniksen keskipituus miehillä on 12-15 cm. Tuo on tosin aivan turha mittari käyttää. Peniksen koosta puhuttaessa jaksetaan aina vain puhua peniksistä. Kaikilta on joko täysin pimennossa tai unohtunut että pimpsojakin on eri kokoisia. Jos se penis saa hyvää oloa aikaan, on se tarpeeksi suuri! Miehet jotka väittävät kantavansa isoa kalua eivätkä koskaan ole olleet tekemisissä tytön kanssa jolle penis on ollut kipua tuottavan liian suuri ovat yhtä kokemattomia kuin ne joiden sänkyleikkien taso on pelkän peniksen koon varassa. Vehkeiden tulee sopia yhteen ja sängyssä osattava "liikkua", siitä syntyy hyvä seksi!

Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäihmettä?:
Ovatko penikset todella niiin pieniä ?
Eli mitä ihmeen luonnonoikkuja ovat nämä 20/6 satusedät näillä palstoilla.
Väittävät, että suomalaistenkin kalujen keskipituus olisi 14cm. Nämä 20cm luonnonoikut ovat niitä 1/1000 isokaluisesta. Toisin sanoen, jos näitäkin sivuja lukisi joku tuhat, niin toki muutama sellainenkin luonnonoikku mahtuu joukkoon. Toisekseen veikkaisin, että isokaluisella on pienempi kynnys kommentoidan kalun pituuksista. Siksi niiden suhteeton esiintyminen näilläkin sivuilla. Omat kommentoinnit johtuvat lähinnä siitä, ettei iso kalukaan tee autuaaksi, eikä se ole mitenkään ylivertainen juttu seksissä. On helpompi kommentoida, kun tietää mistä puhuu.

QnQ
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
Tietääkseni keskimitta on 13-16 cm. Tärkeämpää on vaalia rakkaussuhdetta, kun kiinnittää liiallista huomiota peniksen kokoon.
Keskimitta peniksellä on 14cm

jippii_
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäihmettä?:
Ovatko penikset todella niiin pieniä ?
Eli mitä ihmeen luonnonoikkuja ovat nämä 20/6 satusedät näillä palstoilla.
Väittävät, että suomalaistenkin kalujen keskipituus olisi 14cm. Nämä 20cm luonnonoikut ovat niitä 1/1000 isokaluisesta. Toisin sanoen, jos näitäkin sivuja lukisi joku tuhat, niin toki muutama sellainenkin luonnonoikku mahtuu joukkoon. Toisekseen veikkaisin, että isokaluisella on pienempi kynnys kommentoidan kalun pituuksista. Siksi niiden suhteeton esiintyminen näilläkin sivuilla. Omat kommentoinnit johtuvat lähinnä siitä, ettei iso kalukaan tee autuaaksi, eikä se ole mitenkään ylivertainen juttu seksissä. On helpompi kommentoida, kun tietää mistä puhuu.
Joskus olen jutellut muutaman tutun aktiivisen naisen kanssa, joilla kokemusta näistä "isokaluisista". osa miehistä kuulemma vedättää kalun koolla, mutta kun housut otetaan jalasta niin ihan tavallinen sieltä paljastuu. Oikeasti isokaluiset eivät koosta numeroa tee.

sohvis
Se on totta.Vanha sanonta,siitä puhe mistä puute.Hauskoja juttuja kieltämättä näistä penisasioista.Jotkut kirjoittavat todella todentuntuisesti,jotkut tosiasiaa isosta peniksestä.Kyllä pienemmilläkin pärjää.Kun kemiat kohtaavat,silloin peniksen koko ei ole tärkein timenssio.Pienikin tuntuu "halolta".

Kasiseiska
Itsellänikään ei ollut juurikaan kokemusta seksistä ennen nykyistä avopuolisoani, enkä tiennyt onko minulla normaalin kokoinen penis. Kuitenkin puoliso sanoo, että on suuri. Tuntuu vaan, että tuolla aapelissa kaikilla on vähintään 23.. :p

omat speksit:

20 cm erektiossa
14 cm ympärysmitta

Yhteistyössä