Aamustondis päällä.Seksikäs hyvänkokoinen penis.Olis vaan pimppi mihin sulloisin komistukseni.Kuinka isoa munaa olet saanut?Eräs nainen kertoi naineensa isokaluisen miehen kanssa.Kipeetä teki.Jos mies saa isoa pillua,se ei tee kipeetä,päinvastoin.Alkuperäinen kirjoittaja mää:liian pieni se on kun se ei pysy sisällä, vaan mies tökkii vauhdilla jonnekin välilihaan.. tosin taitaa olla myös tekniikasta kiinni. Paksuus on tärkeämpää. Sormen paksuinen ei oikein iske. Liian isoja on myös tullut nähtyä..en sellaista vakituiseksi ottais..aivan liian tuskallista kun se pohjaan tökkii.
Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon.:Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.
Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.[/quoteno onhan se pieni , jos isoo kaipaat niin mulla on 25cm , olen 190cm pitkä ja painan 75kg =D
Kyllä, pieni se on.Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon.:Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.
Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
Täytyy esittää eriävä mielipide tohon. Mulla on levossa noin 9-12cm pitkä ja n 4cm halkaisijaltaan oleva kulli. Täydessä juhlakunnossa pituutta löytyy 18cm ja halkaisijaa 6cm muuten ja terskan kohdalta vähän enemmän. Sitten kun sattuu vielä omistamaan isot kassit ja esinahkaa on ihan liikaa niin lepotilassa näky ei ole häävi. Juhlakunnossa hädintuskin saa sit esinahan terskan yli. Mulle on ihan sama mitä muut "äijät" saunailloissa jne ajattelee, mulle riittää näky kun vaimoke yrittää saada kalua mahtumaan suuhunsa. Siks toisekseen kyllä kokemuksella täytyy sanoa et kun paksuutta riittää niin pituudesta voidaan ottaa vähän pois. Jäipä kerran valitettavasti ens pano tekemättä yhden parikymppisen naaraan kanssa kun kulli ei kertakaikkiaan mahtunut sen sisään.Alkuperäinen kirjoittaja valehtelet:Tätä ne pienikulliset aina koittaa valehdella, että se nyt on vaan lepotilassa niin pieni mutta.. Sama juttu koulussa urheilutunnin suihkussa kavereiden kanssa, armeijan yhteissaunomisessa, saunailloissa, uimahallien saunoissa, uimarannoilla jne. aina ne pienimunaiset kertoilee miten se on iso stondiksessa. Totuus on kuitenkin se että jos pili on levossa pieni, niin ei se ainakaan isoksi veny stondiksessakaan. Isoilla on ainakin normikokoiset levossa, hyvin todennäköisesti jo silloin keskimääräistä suuremmat. Pieni lepolerssi ei siis kasva ainakaan 20 senttiseksi, vaikka kuinka valehtelisit. 19-20 senttinen on jo iso kalu, sitä mieltä on jokainen sellaisen näkevä. Siis oikeasti päältä mitattuna 19 senttinen. Alle 10 sentin lepopenis ei sellaisiin mittoihin veny.Alkuperäinen kirjoittaja 112:moro!
Koko ei oo varmaan ihan niin tärkeä,mutta kyllä minulle ainakin on
sanottu että on se hyvä kun oli kunnon kyrpä (20/5)olen nähnyt
tosi pieniä saunailoissa on minunkin aika pieni lepotilassa
se vain sitten kasvaa , peppuseksin takia on keskikokoinen varmaan paras
niin noi naiset sanoo
Naulan kantaan.. Naiset tykkää kun on paksu mutta tunnelmaa latistaa sitten ku ei saada kumia millään paikoilleen. Onneksi nykyään vakisuhteessa ei enää tarvikaan kumeja singutella. =)Alkuperäinen kirjoittaja mää:arvioisin nyt kuitenki ettei ne suuret (ja kipeää tekevät) nyt 20-senttistä suurempia ole olleet. Ja paksuudessa voittaa kyllä sellainen jonka päälle normikortsua ei saanut sitten millään.
Väittävät, että suomalaistenkin kalujen keskipituus olisi 14cm. Nämä 20cm luonnonoikut ovat niitä 1/1000 isokaluisesta. Toisin sanoen, jos näitäkin sivuja lukisi joku tuhat, niin toki muutama sellainenkin luonnonoikku mahtuu joukkoon. Toisekseen veikkaisin, että isokaluisella on pienempi kynnys kommentoidan kalun pituuksista. Siksi niiden suhteeton esiintyminen näilläkin sivuilla. Omat kommentoinnit johtuvat lähinnä siitä, ettei iso kalukaan tee autuaaksi, eikä se ole mitenkään ylivertainen juttu seksissä. On helpompi kommentoida, kun tietää mistä puhuu.Alkuperäinen kirjoittaja Mitäihmettä?:Ovatko penikset todella niiin pieniä ?
Eli mitä ihmeen luonnonoikkuja ovat nämä 20/6 satusedät näillä palstoilla.
Keskimitta peniksellä on 14cmAlkuperäinen kirjoittaja RJV:Tietääkseni keskimitta on 13-16 cm. Tärkeämpää on vaalia rakkaussuhdetta, kun kiinnittää liiallista huomiota peniksen kokoon.Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon.:Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.
Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
Joskus olen jutellut muutaman tutun aktiivisen naisen kanssa, joilla kokemusta näistä "isokaluisista". osa miehistä kuulemma vedättää kalun koolla, mutta kun housut otetaan jalasta niin ihan tavallinen sieltä paljastuu. Oikeasti isokaluiset eivät koosta numeroa tee.Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Väittävät, että suomalaistenkin kalujen keskipituus olisi 14cm. Nämä 20cm luonnonoikut ovat niitä 1/1000 isokaluisesta. Toisin sanoen, jos näitäkin sivuja lukisi joku tuhat, niin toki muutama sellainenkin luonnonoikku mahtuu joukkoon. Toisekseen veikkaisin, että isokaluisella on pienempi kynnys kommentoidan kalun pituuksista. Siksi niiden suhteeton esiintyminen näilläkin sivuilla. Omat kommentoinnit johtuvat lähinnä siitä, ettei iso kalukaan tee autuaaksi, eikä se ole mitenkään ylivertainen juttu seksissä. On helpompi kommentoida, kun tietää mistä puhuu.Alkuperäinen kirjoittaja Mitäihmettä?:Ovatko penikset todella niiin pieniä ?
Eli mitä ihmeen luonnonoikkuja ovat nämä 20/6 satusedät näillä palstoilla.