K/B-komposti 2.0

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No jos tykkää tuollaisesta ilkeilevästä ja trollaavasta kirjoitustyylistä tai samojen asioiden jankkauksesta, muhun se ei oikein uppoa.
Mua huvitti ne juna jutut ja aikoinaan naureskelin myös ennustajan aikaan saamalle ketjureaktiolle, mut en mä enää sitäkään jankkausta kestä. Eniten kaipaan sellaista syvällistä pohdintaa ja huumori on tietty aina plussaa.

vierailija
Mua huvitti ne juna jutut ja aikoinaan naureskelin myös ennustajan aikaan saamalle ketjureaktiolle, mut en mä enää sitäkään jankkausta kestä. Eniten kaipaan sellaista syvällistä pohdintaa ja huumori on tietty aina plussaa.
Joo, tuo viimeisin lauseesi tiivistää sen mitä itsekin kaipaisin. Syvällistä pohdintaa ja huumori on plussaa.

vierailija
Hei pitäiskö ottaa vähän lukua montako meitä on ja mitä mieltä kukakin on noista vaihtoehdoista?

Mä voin aloittaa. Discord kävis mulle ja sit uusi, jos sinne tulee uteliaat jotka valittaa muualla. Äänestäisin ehkä tätä. Myös tuo sähköpostirinki käy, mitä joku ehdotti, pitäis varmaan tehdä joku anonyymi osoite sitä varten. Voin myös pysyä täällä, jos kaikki muut ei katoa täältä.
Discord käy hyvin, mut en mä ihan joka päivä jaksa käydä keskustelemassa Joksuista. Tykkään monista asioista ja seuraan niin paljon kaikkea muutakin.

vierailija
Hei pitäiskö ottaa vähän lukua montako meitä on ja mitä mieltä kukakin on noista vaihtoehdoista?

Mä voin aloittaa. Discord kävis mulle ja sit uusi, jos sinne tulee uteliaat jotka valittaa muualla. Äänestäisin ehkä tätä. Myös tuo sähköpostirinki käy, mitä joku ehdotti, pitäis varmaan tehdä joku anonyymi osoite sitä varten. Voin myös pysyä täällä, jos kaikki muut ei katoa täältä.
Täällä toinen, joka on valmis siirtymään Discordiin. Mutta vaan jos siitä sitten siirryttäisiin vielä yksityisemmälle serverille vähän ajan kuluttua. Tai koottaisiin porukka ensin sähköpostilla ja sen jälkeen siirryttäisiin Discordiin. Tänne en haluaisi jäädä.

vierailija
Discord käy hyvin, mut en mä ihan joka päivä jaksa käydä keskustelemassa Joksuista. Tykkään monista asioista ja seuraan niin paljon kaikkea muutakin.
Ei mua ainakaan haittais vaikka ei aina niin aktiivista oliskaan. Ois kuitenkin kiva tietää missä kaikki kivat samanhenkiset tyypit on, silloin kun haluaa keskustella ja tapahtuu jotain kiinnostavaa.

vierailija
Täällä toinen, joka on valmis siirtymään Discordiin. Mutta vaan jos siitä sitten siirryttäisiin vielä yksityisemmälle serverille vähän ajan kuluttua. Tai koottaisiin porukka ensin sähköpostilla ja sen jälkeen siirryttäisiin Discordiin. Tänne en haluaisi jäädä.
👍 Eli tähän mennessä meitä on kolme, jotka on vastannut tähän.

vierailija
Joo, tuo viimeisin lauseesi tiivistää sen mitä itsekin kaipaisin. Syvällistä pohdintaa ja huumori on plussaa.
Minkälaisista asioista olet tykännyt keskustella näissä ketjuissa? Mä tykkäsin niistä Puutarhan pohdinnoista, jotka liittyivät paljolti ihmisten omaan elämään. Mielenkiinnolla luin myös näiden ”homomieheksi tahtovien” kertomuksia. Se oli aivan uudenlainen maailma mulle. Sen lisäksi jaksaisin varmaankin pohtia tarvittaessa vaikkapa Janin aivojen rakennetta ja toimintaa jne.😆

vierailija
Minkälaisista asioista olet tykännyt keskustella näissä ketjuissa? Mä tykkäsin niistä Puutarhan pohdinnoista, jotka liittyivät paljolti ihmisten omaan elämään. Mielenkiinnolla luin myös näiden ”homomieheksi tahtovien” kertomuksia. Se oli aivan uudenlainen maailma mulle. Sen lisäksi jaksaisin varmaankin pohtia tarvittaessa vaikkapa Janin aivojen rakennetta ja toimintaa jne.
Mä tykkään ihan kaikenlaisista tuollaisista aiheista mitä pohdiskellaan syvällisemmin. Itse en oo näillä avoimilla palstoilla omia asioita kovin syvällisesti avannut, vaikkei niissä mitään ihmeellistä olekaan, mutta nuo pohdinnat on olleet kivoja lukea. Ne on olleet hauskoja keskusteluja, kenet kukainenkin on kokenut itselleen eniten vetoavaksi tyypiksi ja miksi. Eniten tykkään pohtia ehkä ihmissuhdedynamiikkoja, ne on aina kiinnostaneet ja myös muita ajankohtaisia tapahtumia tässä saagassa, myös noita suhdekuvioita on ollut hauska pohtia hyvässä hengessä. Joksujen haastattelut, musiikki, keikat ja muut tekemiset kiinnostaa tottakai, myös se musiikintekoprosessi ja roolit siinä. Tykkään myös monista sivuhenkilöistä ketä näihin keskusteluihin on ilmaantunut ja myös K:sta, mutta en shippaa.

vierailija
Mä tykkään ihan kaikenlaisista tuollaisista aiheista mitä pohdiskellaan syvällisemmin. Itse en oo näillä avoimilla palstoilla omia asioita kovin syvällisesti avannut, vaikkei niissä mitään ihmeellistä olekaan, mutta nuo pohdinnat on olleet kivoja lukea. Ne on olleet hauskoja keskusteluja, kenet kukainenkin on kokenut itselleen eniten vetoavaksi tyypiksi ja miksi. Eniten tykkään pohtia ehkä ihmissuhdedynamiikkoja, ne on aina kiinnostaneet ja myös muita ajankohtaisia tapahtumia tässä saagassa, myös noita suhdekuvioita on ollut hauska pohtia hyvässä hengessä. Joksujen haastattelut, musiikki, keikat ja muut tekemiset kiinnostaa tottakai, myös se musiikintekoprosessi ja roolit siinä. Tykkään myös monista sivuhenkilöistä ketä näihin keskusteluihin on ilmaantunut ja myös K:sta, mutta en shippaa.
Siis en shippaa k&b:tä. BoJania esim. kyllä, vaikka en tiedä onko se shippausta vai paremminkin kuumistelua.

vierailija
Mua myös, mutta jos tääkin ketju kuivuu kasaan, lopetan. En kyllä enää viitsi lähteä mihinkään.
Vähän sama mulla. Oon tuolla bk Discordissa, mut siellä keskustelu aika K painotteista, täällä käynyt keskustelemassa Joksuista. En tiedä miten muutaman hengen Discord lähtisi käyntiin, tuolla ryhmässä melkein 100 henkeä ja silti välillä tosi hiljaista.

vierailija
Vähän sama mulla. Oon tuolla bk Discordissa, mut siellä keskustelu aika K painotteista, täällä käynyt keskustelemassa Joksuista. En tiedä miten muutaman hengen Discord lähtisi käyntiin, tuolla ryhmässä melkein 100 henkeä ja silti välillä tosi hiljaista.
Mä luulen että pienessä ryhmässä sitä juttua vois tulla suhteessa enemmänkin, etenkin jos siirryttäis eteenpäin sieltä.

vierailija
Siis en shippaa k&b:tä. BoJania esim. kyllä, vaikka en tiedä onko se shippausta vai paremminkin kuumistelua.
Mulla se on enemmän kuumistelua. Mäkin tykkään pohtia Joksujen ryhmädynamiikkaa sekä heistä muodostuvia komboja. Kuvia ja vaatteita jaksan myös analysoida. Joskus mietin, että onkohan se jo hulluutta, kun pohdin täällä, että kuka katsoi ketäkin ja millä katseella.🙈😂

vierailija
Mä luulen että pienessä ryhmässä sitä juttua vois tulla suhteessa enemmänkin, etenkin jos siirryttäis eteenpäin sieltä.
Ja varsinkin jos porukkaa kiinnostaa samat asiat. Mä olen valmis myös keskustelemaan K:sta, jos joku hänen faninsa sinne haluaa tulla. Olen aika kaikkiruokainen kuitenkin mitä tulee tähän fandomiin, vaikka tietyt jutut kiinnostaa enemmän ja toiset vähemmän.

vierailija
Millaisen huumorin ystäviä te olette?
Tykkään tilannehuumorista, mutta en sellaisesta missä ilkeillään kenellekään. Hervotonta saa kuitenkin olla. Mulla on jäänyt mieleen yksi juttu kesältä, kun Romanian keikkojen jälkeen oli hirveä väittely palstalla ja joku sitten summasi keskustelun ärsytyksen aiheet kokoon. Tiivistettynä se meni jotenkin siihen tyyliin, että B ja S rakastelee ja taustalla pyörii se Romanian keikka Safurseyn tiktokista. Ei ehkä aukene tässä kontekstissa yhtään mutta muistan kun repesin ihan täysin sille siinä tilanteessa. 😅 On ollut muitakin juttuja mutta eihän niitä myöhemmin enää muista.

Yhteistyössä