Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
PikkuKurkku
Kiitos vaan 10cent ja ihan varmaan se vielä natsaa sinullekin.

Meille vanha myyntijohtaja neuvoi aikoinaan, että elämä on jatkuvaa taistelua kaupoista ja pillusta. Sitähän se on:)

Monet itkut on itketty, mutta vielä on perälauta pitänyt kuorman kasassa, heheh.

Tarja,
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon.:
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
Kyllä, pieni se on.
Itselläni on samaa luokkaa ja kaikki ovat pieneksi sanoneet.
Käy vaikka alastomansuomen sivulta katsomassa. Siellä on pikkupippelistäni kuvia Rekku nimellä.
Kävin katsomassa pikkuruisen kalusi kuvia, huh-huh!
Enpäs ole ennen nuin pientä nahnyt. Kämmenen sisään reilusti piiloutuu ja sitten se lepotila. Kurttuinen nahka kullin tilalla. Taitaa työmiehen sormi tuntua enemmän, kuin ohut kalusi?
Niin, taisit mainita, että olet sinkku ja syynä siihen on pieni kalu. Ei tuolla kyllä rehvastella.
Siitä paljaaksi ajetusta kuvasta ei osaa sanoa, onko miehen vai pojan.
Toisaalta tunnut tuntevan tilanteesi ja vaikutat järkevältä, joten ihan varmaan löytyy vielä se nainen, jolle isot mitat ei ole pääasia:) Tsemppiä.

sohvis
Kyllä jokainen haluaisi hyvänkokoisen peniksenEi sitä vaan itse pysty päättämään.Pumpuilla ja treeneillä saa jotain lisää.Sanoit paljaaksiajellusta.Sheivaan alapääni säännöllisesti.Raikas kiva olo ilman karvoja.Oma vehkeeni juhlakunnossa noin viisitoista senttiä.Ei euroa.

Rekku,
Ei siinä pumput ja treenit auta.
Jos juhlakalu kasvaa treenaamalla kymmensenttiseksi, niin ei sillä kuule naisia kaadeta.
Varsinkin jos käy niin köpelösti, että ei ehdi vemputtaa lepotilasta yhtään isommaksi, niin pakit voi tulla. Sekin ihme on nähty, että itkut tulee daamilta.

Kokemusta on...
Otan osaa Rekku...ei varmaan ole helppoa ja juuri sen takia mitä täältäkin palstoilta saa lukea, miten naiset ihannoivat sitä suurta ja kaunista. Se ei varmaan sinun mieltä yhtään paranna. Sanotaan ja sanotaan, että koolla ei ole väliä...mutta loppujen lopuksi kylla sillä on merkitystä. Mutta siinä missä miehet painii ´pieni-kalu-ongelman´ kanssa niin puhutaanko koskaan liian väljistä emättimistä? Siinä myös yksi ongelma joka varmaan voi olla monenkin naisen riesana...mikä avuksi heille? Ja miten ylipäätään naiset sen kokevat tai miehet?

soohvis
Kiinnostaa kuulla kokemuksia sellasesta pippelin lisukkeesta,erektiotuki.Sillä saa mukavasti lisää senttejä pippeliin.Helppokäyttöinen peli.Nainenkin voi tyydyttää sillä itseään munan puutteen sattuessa yllättämään.

Rekku,
Niin just Soohvis.
Miltä se nyt kuulostaisi ???

" Tahdotko sinä Leena ottaa tämän erektiotuen omaksesi ja tyydyttää sillä itseäsi oikean munan puuttuessa "
Myötä ja vastamäessä:))

soohvis
Leena.Tee miehellesi yllätys.Anna hänen nauttia posliinia.Siis omaasi.Ajat kaiken karvoituksen pois,eroottisen makuisella aineella voitelet pimppisi ja pyydät miestäsi suukottamaan häpyhuuliasi.Saat todennäköisesti kokea uljasta seisokkia.

soooohvis
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Se oli juuri hänen tahtoonsa taipumista tuo kun jätin karvani ajelematta...aiemmin olin posliini.Hän kyllästyi siihen. =)
Leena.Jos tykkäät olla posliini,ole sitä.Kaikkea tarvi mieheltä kysyä.Minä tykkään ajella naisen pimppikarvoja.Välillä maistaa ja lipasta kielellä herkkua.Itse olen ollut posliinina vuosia.Erään naisen kanssa yhdessä aloimme harrastaa posliinikulttuuria.Siitä se tapa jäi.Kiva raikas olo ilman karvapehkoa.Laitan pitkän sohviksen.Soohviskin kaapattu.

Leena
Minulle on melkolailla aivan sama, olenko luonnollisen karvainen vaiko täysin posliini.Ainoa etu tässä nyt on, ettei tarvitse vaivautua ajalemaan...Ja sitten kun taas alkaa ajamaan, menee muutaman päivän, ennenkuin siihen nipistelyyn tottuu. =(
On minultakin mies joskus ajanut, sinänsä eroottinen kokemus! =) Kun taas minusta miehellä KUULUU olla karvoitus...sellaiset posliini miehet ei kiihota minua...anteeksi vain. =)

Neiti Näpsä
Tuossa kun katsoo viivottimesta, että paljonko 20cm on, niin kyllä vähän hirvittää... Kyllähän se sisään menee, mutta jos mies on niin kiimassa kuin yleensä on siinä vaiheessa kun sänkyyn hänet vien, niin voi että kun tuo sattuisi... :S
Kyllä se 15cm on jo vaikka kuinka paljon. Pienemmällä on enemmän liikkumavaraa, jolloin saa paineen juuri oikeisiin kohtiin.

Joskus on käynyt niinkin että kun mies kunnolla survaisee sillä melallaan pohjaan asti, niin sattuu niin kauheasti ettei pysty todellakaan enää jatkamaan vaan homma jää siihen.

Ei se koko vaan se miten sitä käyttää (missä kulmassa ja mihin kohtaan osuun)... Optimi olisi tietenkin kunnon kokoinen ja uskomaton käyttötaito, mutta kaikkea ei voi saada.

pieni ja pieni
Hmm, olen luullut, että miehelläni on pieni kun lepotilassa on ihan onneton mut toiminnassa kasvaa 18-19 senttiseksi. Ja jotenkin ajattelin, että se on pieni. En muistanut enää exieni kokoja, mutta nekin taisivat olla samaa kokoluokkaa eli keskivertoa.

Sitten suhteen ollessa tauolla säädin erään tyypin kanssa ja yllätyin todella hänen pienestä peniksestään. Se oli vain hieman kättäni isompi eli jotain 12-13 senttinen ja paksuuskin oli pienempi kuin miehelläni. En edes ensin ymmärtänyt, että hänellä seisoi... Mutta seksi oli ihan hyvää ja kivaa silti. En näyttänyt hänelle, että pieni koko yllätti. Välitin hänestä siitä huolimatta.

Mutta sen jälkeen myöhemmin kun palasimme nyk. mieheni kanssa yhteen, olen osannut arvostaa hänen kokoaan. Vaikka tosiaan lepotilassa on alle 10 senttinen, mutta lepotilahan ei merkkaa mitään ;)

Yhteistyössä