Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
mittausteknikko
Ensiksi millä ilveellä nämä "naiset" tietävät heti sentin tarkkuudella minkä kokoinen elin kullakin on tai oli? Toisaalta mitä hemmetin merkitystä sillä on onko se napero jonkun sentin sinne tai tänne.

"En näyttänyt hänelle, että pieni koko yllätti. Välitin hänestä siitä huolimatta"
Ilmeisesti ensin tarkistetaan varustus ja sitten katsotaan kuliin jatkeena täysi mulkku. Siis, ihannemies onkin jaloilla varustettu kyrpä?

pieni ja pieni
Jos tietää kätensä koot esim. vaaksan tai kämmenen, niin kyllähän niillä on aika helppo mittailla.

Itse olen sitä mieltä, että kyllä se vaikuttaa kuitenkin enemmän, mitä siinä peniksen jatkeena on eli millainen mies on muuten, varsinkin suhdetta rakentaessa. Yhden yön jutuissa koolla on enemmän merkitystä. Toki aivan onneton kapistus ei ehkä pidemmän päälle innosta.

Onhan miehissäkin näitä tissien koon tuijottajia, joille merkkaa ensi sijaisesti se rintavarustuksen määrä.

olin
kun erään kaverin vehkeen näin.. olin kyllä humalassa ja sitä kautta hän sänkyyni eksyi. En todellakaan tiennyt ,seisoiko se, alle kymmensenttinen ja ohkainen. Itselläni on (kuulema) tiukat paikat (en ole synnyttänyt) ja missään vaiheessa en tiennyt, oliko se sisällä vai ei.

Selvin päinkin piti sitten koittaa ja sama juttu. Ei mitään tietoa, mitä alapäässä tapahtui. Olihan se noloa.. olimme tunteneet toisemme jo vuosia ja minusta tyyppi oli ihan hauska kaveri. Hän ei koskaan ollut seurustellut, muutama seksikokemus minua ennen (35+ mies) ja puhui oikeasti pilistään tukkina. Ei meinannut pokka pysyä.

Kolmannella kerralla (kun se oli niin noloa säheltämistä, niin aattelin vähän opettaa, niinkuin semmoisen asian, että minä ainakaan en tykkää siitä, että heti kun mies saa, nykäisee pilinsä kauemmas ja kellahtaa viereen.. musta on mukava tuntea, kun se kalu pienenee sisälläni ja halailla siinä lähellä) kävi sitten vielä niin, että kun kaveri pysyi sitten sisälläni(huulilla?) ja kun erkanimme, oli verta jokapaikassa. Olin aivan äimänä. Keskenmeno, ajattelin. Ehei, se olikin kaverin pilin esinahka revennyt. Lääkäri sen sitten leikkasi kunnolla auki ja oli kai vissiin jotain koostakin maininnut... Kun kaveri kysyi, että onko se pieni, niin olihan se kerrottava ,että on se pienin, mitä olen nähnyt. Ei niitä niin monia ole ollut, mutta selkeästi isompia ja Tuntuvampia.
Oli se kokemus.. yöks. Eikä puhettakaan mistään tyydytyksestä.

PPM my
Alkuperäinen kirjoittaja olin:
kun erään kaverin vehkeen näin.. olin kyllä humalassa ja sitä kautta hän sänkyyni eksyi. En todellakaan tiennyt ,seisoiko se, alle kymmensenttinen ja ohkainen. Itselläni on (kuulema) tiukat paikat (en ole synnyttänyt) ja missään vaiheessa en tiennyt, oliko se sisällä vai ei.

Selvin päinkin piti sitten koittaa ja sama juttu. Ei mitään tietoa, mitä alapäässä tapahtui. Olihan se noloa.. olimme tunteneet toisemme jo vuosia ja minusta tyyppi oli ihan hauska kaveri. Hän ei koskaan ollut seurustellut, muutama seksikokemus minua ennen (35+ mies) ja puhui oikeasti pilistään tukkina. Ei meinannut pokka pysyä.

Kolmannella kerralla (kun se oli niin noloa säheltämistä, niin aattelin vähän opettaa, niinkuin semmoisen asian, että minä ainakaan en tykkää siitä, että heti kun mies saa, nykäisee pilinsä kauemmas ja kellahtaa viereen.. musta on mukava tuntea, kun se kalu pienenee sisälläni ja halailla siinä lähellä) kävi sitten vielä niin, että kun kaveri pysyi sitten sisälläni(huulilla?) ja kun erkanimme, oli verta jokapaikassa. Olin aivan äimänä. Keskenmeno, ajattelin. Ehei, se olikin kaverin pilin esinahka revennyt. Lääkäri sen sitten leikkasi kunnolla auki ja oli kai vissiin jotain koostakin maininnut... Kun kaveri kysyi, että onko se pieni, niin olihan se kerrottava ,että on se pienin, mitä olen nähnyt. Ei niitä niin monia ole ollut, mutta selkeästi isompia ja Tuntuvampia.
Taas näitä pikkunakkeja mollataan ja keksitään ihan ufoja.
Mikä sen esinahkan muka repi, jos kulli oli niin snadi?
Noin kuivan korpun huulilla olis isomunasen terskakin irronnu.

Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja olin:

Huh!
Hetken jo luulin, että joku tuttu nyt kirjoittaa, mutta tuota esinahan repeämistä en muista, joten lienee joku sielunveli.
Terkkuja.
Oisko 10cent ?

Rekku,
Sasse !
Vaikka muutama sentti ei vielä oikein riitä, mutta jos vaikka 5 senttiä pituutta lisää ja ympärysmittaa samanverran, niin sillä jo porskuttaisi ja pillut kyntäisi.
Voisi vaikka hankkia ihan vakitoosan:=)
Ei tulis heti kättelyssä korville.

10cent
Joo, se passais vallan mainiosti ja siihen olis ihan oikeasti tyytyväinen. Sellainen ihan keskiarvomittainen, sais kerrankin tuntea itsensä normaaliksi. Muutenkin jopa tragikoomista lukea näitä juttuja, kun ihmisillä on niin erilaiset lähtökohdat ja unelmat. Toiset unelmoi yli 20 senttisistä ja minä unelmoin sellaisesta kun niillä on nyt.

Tarja,
Kävin galleriassa kurkkamassa 10centinkin kuvaa ja sehän näytti ihan normaalilta ?
Vai olisiko kuvan epäselvyys tai kuvakulma tehnyt tepposiaan ?
Kalu näytti kaksi kertaa isommalta kuin Rekun pikkuruinen.

Tarja,
Pistä lisää kuvia, parempitasoisia.
Haaste kaikille pienimunaisille ja pitäkää kisat, kenellä se mitättömin napukka housuissa töpöttää:))
Niinhän ne isomunaisetkin esittelee itseään ja vehjettään.

Itse olen keskimittaisen, mutta mitäpaksumpisenparempaa kannattaja:)

Rekku,
Kun tuota masuakin on tullut vähän iän myötä, arvioisin että pissilihassa liikkuvan patukan pituus on 4 - 5 senttiä. Loput jää väkisin ulos.
Koska en ole sukeltajatyyppiä, niin pohjassa en ole käynyt koskaan:=)

Leena
Ihan rehellinen kun tahdon olla sinulle Rekku...en ikinä ole ollut noin pienen munan kanssa tekemisissä...Mietinkin nyt, että jos sinä ja minä rakasteltais...niiin....tuntisinkohan minä yhtään mitään??? =( Kun luulisin että se lipsuisi vaan siinä häpyhuulilla. =(

Rekku,
Rehelliset maan perii, eikä ne, jotka valheella ja viekkaudella yrittävät pöksyihin päästä.
Ihan varmaan tuntisit, koska siinä huulillahan se nuppi nuljahtelee, masut vastakkain pantaessa.
Takaa ( jos kannikat suo) voin porautua täyteen syvyyteen, eli kahvaa myöten kohti kohti kohtua:)

Leena
Niin mutta kulta pieni...jos se muna nyt on niin lyhyt kuin sanot...niin tuntuu sille etten hekuman huipuille sillä pääsisi. =( Vaikkei minunkaan miehelläni ole kuin ihan normi kokoinen, niin silti siihen saa sitä ihanasti sisään ja ulos liikkuvaa kalun vartta huomattavasti enemmän kuin sinulla on.Luulen ettei se minimuna silloin saisi minua kuin härnättyä. =(

Rekku,
Luulo ei kuulemma ole tiedon väärti, sanoo vanha kansa.

Kyllä mä saisin ainakin. Se muutaman sentin liike tekee oikein hyvää ja kohta alaa pikkupusseissa kipittää murkut merkiksi siitä, että on aika siirtää teelusikallinen kallista spermaa napukan päästä daamin sisälle.
Tottapuhuen olen antanut itseni ymmärtää, että pahin ongelma ei liity liikkeen pituuteen vaan kaluni paksuuteen, nyyh ;(
Toisaalta, kukaan ei ole sanonut, että yhdyntä koskee:=) Eli ei venytä aukkoa, eikä töki pohjaa.

Yhteistyössä