kun erään kaverin vehkeen näin.. olin kyllä humalassa ja sitä kautta hän sänkyyni eksyi. En todellakaan tiennyt ,seisoiko se, alle kymmensenttinen ja ohkainen. Itselläni on (kuulema) tiukat paikat (en ole synnyttänyt) ja missään vaiheessa en tiennyt, oliko se sisällä vai ei.
Selvin päinkin piti sitten koittaa ja sama juttu. Ei mitään tietoa, mitä alapäässä tapahtui. Olihan se noloa.. olimme tunteneet toisemme jo vuosia ja minusta tyyppi oli ihan hauska kaveri. Hän ei koskaan ollut seurustellut, muutama seksikokemus minua ennen (35+ mies) ja puhui oikeasti pilistään tukkina. Ei meinannut pokka pysyä.
Kolmannella kerralla (kun se oli niin noloa säheltämistä, niin aattelin vähän opettaa, niinkuin semmoisen asian, että minä ainakaan en tykkää siitä, että heti kun mies saa, nykäisee pilinsä kauemmas ja kellahtaa viereen.. musta on mukava tuntea, kun se kalu pienenee sisälläni ja halailla siinä lähellä) kävi sitten vielä niin, että kun kaveri pysyi sitten sisälläni(huulilla?) ja kun erkanimme, oli verta jokapaikassa. Olin aivan äimänä. Keskenmeno, ajattelin. Ehei, se olikin kaverin pilin esinahka revennyt. Lääkäri sen sitten leikkasi kunnolla auki ja oli kai vissiin jotain koostakin maininnut... Kun kaveri kysyi, että onko se pieni, niin olihan se kerrottava ,että on se pienin, mitä olen nähnyt. Ei niitä niin monia ole ollut, mutta selkeästi isompia ja Tuntuvampia.
Oli se kokemus.. yöks. Eikä puhettakaan mistään tyydytyksestä.