Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Herää mielenkiinto...olisi kivaa kokeilla sitä. =) Mutta ei mahda mitään...kun satuin jo tuon miehen itselleni valkkaamaan, mutta noin mielikuvituksissa kivaa pyöritellä sitä mahdollisuutta.

Rekku,
Itseasiassa olen kyllä törmännyt sellaiseen tapaukseen, joka ihan kuulopuheiden perusteella pyysi mua yökylään, koska tiesi kaluni pienuuden.
Nimenomaan hän halusi leikkiä pippelini kanssa, lutkuttaa suussa, koska se mahtuu kokonaan sisään. Häntä alussa vähän nolotti ajatus alaikäisestä, koska pidän munani ihan paljaanna ilman karvoja. Lepotilassa ei kuulemma ole yhtään hänen kahdeksan vuotiasta poikaansa isompi. Kiveksetkin kun sattumoisn ovat xss kokoa.

Tarja,
Olettko koskaan antaneet säälistä oikein pienikaluiselle ?
Mulla ei ole ollut tilaisuutta, mutta esim tuo Rekku on varmaan isossa puutteessa ja jos se muuten reilu kaveri, niin voishan noita pieniä vähän rapsutella:=)

Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:
Olettko koskaan antaneet säälistä oikein pienikaluiselle ?
Mulla ei ole ollut tilaisuutta, mutta esim tuo Rekku on varmaan isossa puutteessa ja jos se muuten reilu kaveri, niin voishan noita pieniä vähän rapsutella:=)
Joskus tuntuu, että säälipillua tulee enemmän kuin sitä itseään, mutta mistäs sitä koskaan tietää.
Ikinä en varmaan kieltäydy, jos nainen haluaa.

Rekku,
Se on vähän niinkuin Baddingin laulussa: "pienet rinnat prinsessallani siedän ".
Eli kait se pelaa toisinkin päin, eli "pienen kalun prinssilläni siedän ".
No tuo prinssi ei oikein pelitä, kun siitä taas tulee mieleen prinssinnakki:=)

Leena
Kun ei ole siitä pienestä kokemusta, ovat onneksi olleet aivan normikokoa kaikki.
Mutta luulenpa, että jos siitä miehestä tykkää tarpeeksi, niin eiköhän sitä keksi jonkin konstin tulla toimeen sen pikkiriikkisenkin kanssa! =)

Rekku,
Hmmm, Onneksi ?
Pelkäätkö, että et olisi selviytynyt pienen kalun loukusta ?

Kun näitä palstoja on lukenut, tuntuu että daamit kärsivät pienuudesta vähintään yhtä paljon kuin nämä pienimunaisetkin.

Leena
No...se sana "onneksi" lipsahti nyt sinne... =) Mistäpä minä tiedän miten hyvältä se pieni olisi tuntunut.Kai sitä elää siinä uskossa, mikä on juurtunut mieleen, että se pieni ei tunnu miltään.
En sinällään usko, että olisin mihinkään "loukkuunkaan" jäänyt. =)

Rekku,
No niinhän se, että ainakin pieni tuntuu vähemmän kuin keskikokoinen ja ihan varmasti tuntuu vähemmän kuin iso kalu.

Ei kait sitä turhaan siinä äheltäessä lipsahtele malliin :
- Onkse jo siellä
- joko se on siellä
- hei luiskahtiko se ulos
- anna mä yritän saada sen takas

Monta kertaa näitä ei sanota pahanmielisesti, ne vaan tulee suusta.

Yhteistyössä