Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
penisrakas
Mun rehellinen mielipide on, että poikaystävälläsi on erityisen pieni penis.
Onko kukaan palstalainen kuunaan törmännyt näin pieneen? Ei mietitä, onko tuo provo vai ei. Otetaan fakta, että pituus jäykkänä nippanappa yli kymmensenttiä ja lepotilassa muutaman sentin patti ?
Omakuva orgin sivulle joku on lähettänyt kuvansa, joku todella pienimunainen. Se ei varmaan ole ehkä ihan kymmentäkään senttiä. Mutta onko se Suomen ainut ?[/quote]

Rekku,
Ei ole ainut, kyllä näitä löytyy.
Olen halleilla, saleilla ja kylpylöissä yrittänyt vaivihkaa nähdä kohtalontoveria, mutta isommilta ne kaikki lepotilassa näyttä;(
Onhan se reppavaa, että kalu kolminkertaistuu kovetessaan, mutta kun lähtätaso ei riitä näissä peleissä, heh.

pieni ja iso
On ihan pelkkää bullshittiä väittää, että levossa pieni penis ei voi olla erektiossa iso. Kukahan tolvana sellaista edes kehtaa uskotella?

Mulla on levossa keskimääräistä selvästi pienempi, muutaman sentin nysä, mutta erektiossa päältä mitattuna noin 19-senttinen. Uimahallissa vähän nolottaa, kun useimmilla tuntuu levossa olevan sellainen roikkuva metrimuna. Mutta kokemuksesta (olen bi-mies) voin sanoa, että omani kasvaa erektiossa huomattavasti suuremmaksi kuin näiden lepometrimulkkujen penikset.

semmostataas
Alkuperäinen kirjoittaja penisrakas:
Mun rehellinen mielipide on, että poikaystävälläsi on erityisen pieni penis.
Onko kukaan palstalainen kuunaan törmännyt näin pieneen? Ei mietitä, onko tuo provo vai ei. Otetaan fakta, että pituus jäykkänä nippanappa yli kymmensenttiä ja lepotilassa muutaman sentin patti ?
No jos keskikoko on 12-17, niin eiköhän alle kymmensenttisiä ole Suomessa ihan kohtalainen määrä.

Voi teitä.

Näinköhän ??
Alkuperäinen kirjoittaja yeye3:
Keskimitta on 13cm
Tilastonikkarit puhuvat että keskimitta olis jossain 15 ja puolen paikkeilla. Normaalihajonta alkaa varmaan sieltä 13 sentin kohdalta ja päättynee jonnekin vähän alle 20 sentin. Eli suurin osa miehistä on siinä haarukassa, mutta sitten on ne IsoJöötiset ja PikkuRääpäleet.

tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Hyvä, että senntään jollain kymppikerholaisella on tyttöystävä:)

Miksi se pelkkä pituus aina mietityttää? Naisena ajattelisin, että sillä paksuudella olevan enemmän merkitystä kuin pituudella. Ja ainakin varmasti noiden kompinaatiolla. Parhaat seksikokemukset minulla ovat olleet juuri noiden 11-15 kanssa. Ei olisi tullut mieleenikään ajatella, että onpa tuolla pieni. Hyvin toimivat, ei mitään moitittavaa ja oikein kauniilta näyttivätkin!

tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Hyvä, että senntään jollain kymppikerholaisella on tyttöystävä:)

Miksi se pelkkä pituus aina mietityttää? Naisena ajattelisin, että sillä paksuudella olevan enemmän merkitystä kuin pituudella. Ja ainakin varmasti noiden kompinaatiolla. Parhaat seksikokemukset minulla ovat olleet juuri noiden 11-15 kanssa. Ei olisi tullut mieleenikään ajatella, että onpa tuolla pieni. Hyvin toimivat, ei mitään moitittavaa ja oikein kauniilta näyttivätkin!

Piti vielä lisätä, että seksissä ainakin minun mielestäni tuon kokoiset toimivat suhteessa kaikkiin juttuihin parhaiten. Mies pääsee tosi lähelle ja kiihottaa klitoriskin siis tyontojen lomassa. Sopii hyvin peppuunkin. Ei tule tukehduskuolemaa :) suihinotossa, jota ei tarvitse niin kovin edes säädellä, siis syvyyttä vaan mies voi välillä hyvin rajustikin tyontää suuhun. :)

Ihan ja todella parhaita nuo pituudet!

Rekku,
Tervehdys vaan !
Niin, eihän sitä pituudella. Mutta kun sitä paksuuttakaan ei ole ihan niihin 20/6 mittoihin asti.
Tuollainen kangaskaupan mittanauha näyttää ympärysmitaksi 9 - 10 senttiä, vähän tilanteesta riippuen.
Riittääkö se kunnon seksiin?
Suurin osa daameista on mahduttanut sen juurta myöten suuhunsa, ilman kakistelua ja peppua sillä saa helposti, kun ei ole liian paksu.

tervehdys
Tervehdys vaan !
Niin, eihän sitä pituudella. Mutta kun sitä paksuuttakaan ei ole ihan niihin 20/6 mittoihin asti.
Tuollainen kangaskaupan mittanauha näyttää ympärysmitaksi 9 - 10 senttiä, vähän tilanteesta riippuen.
Riittääkö se kunnon seksiin?
Suurin osa daameista on mahduttanut sen juurta myöten suuhunsa, ilman kakistelua ja peppua sillä saa helposti, kun ei ole liian paksu.

Taitaa mennä meiän miehen mittoihin, aika lailla. :) Minusta se kaikkein maailman ihanin kalu! Enkä vaihtaisi. Minusta se tuntuu tosi hyvälle! Muistan, että alkuaikoina mies vähän ujosteli sitä, mutta ei siinä minusta mitään epänormaalia tai hassua ollut. Kaunis on kuin mikä! Ihanaa, kun sillä saa niin monipuolista seksiä aikaiseksi. Isoakin, todella, olen kokeillut, mutten siitä oikeasti nauttinut. Kaikki paikat ihan täynnä sitä, eikä mies päässyt edes lähelle, joten se siitä klitorishankauksesta, joka on minulle todellinen nautinto. Pienemmällä pääsee niin lähelle ja voi itse ohjailla käsin miehen pepunliikkeitä, että varmasti hinkkaa oikein ja myohemmin osaa sitten itsekkin sen tehdä! Ja se edes takaisin meno tuntuu jotenkin paremmalta, tuntuu enemmän.

Kuule Rekku, elä sinä yhtään mieti! Ei kai ne isot hinkitkään orgasmia tuo. Ihmiset sen antaa, kun osaavat. Eiko totta?

fff
oon usein miettiny et mitä välii jollain koolla on, kun kuitenkin naiset aina narisee et ei saa orgasmia ja naistenlehdet täynnä vinkkejä tohon. ja eiks se ollu joku amerikkalainen 'tutkimus' mikä kerto et jotain 60% naisista ei saa orgasmia yhdynnässä.

tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja fff:
oon usein miettiny et mitä välii jollain koolla on, kun kuitenkin naiset aina narisee et ei saa orgasmia ja naistenlehdet täynnä vinkkejä tohon. ja eiks se ollu joku amerikkalainen 'tutkimus' mikä kerto et jotain 60% naisista ei saa orgasmia yhdynnässä.
Omien korvien välissä tuo! Enkä tarkoita syyllistäen. Itse pitää ensin tuntea itsensä, sitten kuin luonnostaan, aukeaa muukin. Ei mies ole ajatustenlukija, mutta tietysti miehen into/halu tietää määrittää aika paljon suhteeessa, vaikka vain seksuaalisessakin. :)

Yhteistyössä