Näyttää niitä pieniä löytyvän aina sieltä täältä muutamia. Kaikilla tuntuu olevan samat ongelmat eli melkein ylivoimaista aloittaa seurustelua. Itse olen jo 25+ ja olen ujostellut pientä kaluani niin, että naisille on aika vaikea edes lähteä puhumaan kun pelkää, että jos tilanne johtaa pidemmälle. Siksi olen tosi syrjäänvetäytyvä naisten suhteen. Kaluni on ehkä sellainen 13cm tai 14cm jos mitan painaa häpyluuhun ja paksuimmasta kohdasta keskeltä noin 4cm leveä. Kuviakin tuli joskus pari vuotta sitten otettua kun olin pahin alennustila menossa, mikä ei ehkä ollut kaikista viisainta kun alennustila vain syveni. Kuvat löytyvät www.omakuva.org sivulta käyttäjähaulla SinkkuM24 (raksi ruutuun käyttäjä, muuten ei löydy). Kuvissa kalu lienee jo aika maksimeissa ja jää hieman pienemmäksi jos on vaan vähän "kovettumaa". Ajelin myös karvat niin näyttää isommalta eli olen yrittänyt kaikenlaista kikkailua, mutta aina vaan asia kasvaa pelottavammaksi pään sisällä. Onko tuo teidän mielestänne todella pieni vai voisiko tuosta olla johonkin? Kun vertailen tuota vehjettä niin 90% muista suorastaan jyrää sen. Jonkin verran olen tuntenut asian takia vihaakin, mutta aika hyvin olen sitten yrittänyt keskittyä muille aloille, vaikka tosin tuntuu, että jotain puuttuu elämästä mitä vanhemmaksi tulee.