Xy1
Kannattaisi keskittyä oleelliseen, eli opetella hyvä kielitaito ja naisen lukeminen. Veikkaan vahvasti, että siitä saa enemmän kiitosta kuin isommasta kalusta.
On se kumma juttu, että ennemmin katsellaan isokaluisten kuvia netistä kuin luetaan vaikkapa aiheesta. Jos keskikoko huitelee siellä 14 cm korvilla, niin miten tuo nyt pieni voisi olla.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsivämies:Näyttää niitä pieniä löytyvän aina sieltä täältä muutamia. Kaikilla tuntuu olevan samat ongelmat eli melkein ylivoimaista aloittaa seurustelua. Itse olen jo 25+ ja olen ujostellut pientä kaluani niin, että naisille on aika vaikea edes lähteä puhumaan kun pelkää, että jos tilanne johtaa pidemmälle. Siksi olen tosi syrjäänvetäytyvä naisten suhteen. Kaluni on ehkä sellainen 13cm tai 14cm jos mitan painaa häpyluuhun ja paksuimmasta kohdasta keskeltä noin 4cm leveä.
Ainahan sitä voi veikata!Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Kannattaisi keskittyä oleelliseen, eli opetella hyvä kielitaito ja naisen lukeminen. Veikkaan vahvasti, että siitä saa enemmän kiitosta kuin isommasta kalusta.
Kamalaa kuulla, että nuorella miehellä on jo noin synkät ajatukset.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsivämies:Nyt kävi niin, että sain naista melkein vuoden tauon jälkeen ja sitäkin tavallaan puolivahingossa kun sattui sellainen "helppo" tapaus eteen. Ei ollut lainkaan miellyttävä kokemus. Sen lisäksi, että kalussa ei mitään suurempaa painetta tuntunut laukesin muutaman työnnön jälkeen. Yleensä minulla on ollut sentään se hyvä puoli, että olen pystynyt tekemään sen kolmekin kertaa lyhyen ajan sisään, mutta nyt ahdistus ja paniikki oli niin suuri, että en pystynyt enää lainkaan toiseen kertaan, jolloin kestävyyttä tulee enemmän. Oli erittäin inhottavaa yrittää räplätä sitten naiselle orkkua jälkeenpäin kun itsestä ei ollut mihinkään enkä naisestakaan ollut kiinnostunut oikein millään tasolla. On myös erittäin pelottavaa ajatella minkälaista seksi on 20 vuoden päästä kun kenestäkään ei tunnu fyysisesti varmaan miltään. Minulle olisi kuitenkin aika tärkeää, että toinenkin nauttisi enkä näkisi, että se nyt oli mitenkään mahdollista. Tällä hetkellä on aikamoinen vitutus, että miksi en vain pysytellyt muilla elämän osa-alueilla ja miksi menin sekaantumaan naisiin, varsinkin sellaiseen jota kohtaan ei ole mitään tunteita. Minun oli vaan pakko yrittää, että jos sittenkin...
paranevat iän myötä. Ensin pitää olla oikea parisuhde ja vasta sen jälkeen tulee seksin harjoittelu.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsivämies:Minun oli vaan pakko yrittää, että jos sittenkin...
Tuskin. Minulla on molemmat, joten helppo vertailla. Notkealla kiellellä pystyn pelkästään antamaan naiselleni takuuvarmasti orkun. Pelkällä kalullani ilman hyvää suuseksiä, orkusta on turha haaveilla.Alkuperäinen kirjoittaja THTI:Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Kannattaisi keskittyä oleelliseen, eli opetella hyvä kielitaito ja naisen lukeminen. Veikkaan vahvasti, että siitä saa enemmän kiitosta kuin isommasta kalusta.
Se helpottaa vähän, mutta kunnon penis on aina parempi kuin notkeinkaan kieli.
Ainahan alkuajan seksissä on suorituspaineita. Tilannetta helpottaa se että on parisuhteessa ja voi kertoa stressaavansa. Yleensä myös naiset stressaavat ja oppivat nauttimaan seksistä jopa miehiä myöhemmällä iällä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsivämies:Ehkä juuri tuo siinä häiritsee eniten, että en pidä penistäni "kunnon kaluna" .
näinhän ne nykyään sanovat. Kumma että kaikenmaailman palstoilla keskimitta on päälle 20. Tosin eräs tyyppi kerran pokkana väitti hänellä olevan 60 cm.. Mitä itse olen nähnyt, taitaa olla km lähempänä kymmentä kuin kahta. Mittasin erään joka mielestäni oli sieltä suurimmasta päästä, hämmästykseni oli melkoinen, kun tulos oli 13 cm. Siis mä olen joku minimunamagneetti? Otos ei kyllä ole suuren suuri, mutta kuitenkin.. Mutta ei sillä koolla loppujen lopuksi niin hirveää merkitystä ole. Riippuu onko muuten sitä kemiaa. Ja yhtään orkkua mulle munalla ei ole tuotettu.Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Väittävät tutkijat ihan tosissaan, että todellinen keskipituus on n. 13cm, joten ei noita yli 20cm voi kovin monia olla.
En kirjoita koko seksihistoriaani vaikka se varmaan saisi sinun huomaamaan että pahemminkin seksipelkoisia on olemassa. Seksikokemukseni alkoivat tietysti ihan täydellisestä epäonnistumisesta vaikka asiaa olin harjoitellut runkatessa noin miljoona kertaa. Aidossa seksiyrityksessä tuli jonkinlainen pahoinvointikohtaus (olisiko ollut paniikkikohtaus) ja erektiosta ei ollut tietoakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsivämies:Edelliselle vastaajalle: Miten sitten löysit sen helpottavan tilanteen? Keskustelupalstoilla on kovasti juttua, että naisiakin on kovasti eri kokoisia ja toisille 15cm on jo iso.
Olen ehdottomasti samaa mieltä! Itselläni on tuosta senttejä lyhyempi, niin että esim. tuollaisessa kämmenkuvassa jää melkein täysin kämmenen sisään. Kärsivä mies nostaa nyt vaan päänsä pystyyn ja kantaa normaalin kokoista peliään ylpeydellä. Niin minä tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 30 v.:Kärsivämiehen peli näyttää minusta ihan normaalilta, ja sitäpaitsi paksulta. Itse en todellakaan pitäisi pienenä, vaan vähintäänkin keskivertona. Tuon kokoisesta vehkeestä on naurettavaa kehitellä mitään pienuuskomplekseja! Normaalilla naisella ei varmasti jää nimittäin tuon kanssa koosta kiinni.
itsellä kärsivän kanssa samaa kokoa ja useat naiset ollee toooosi tyytyväisiä. ja oikeesti ihan turha tulla selittään että olisivat näytelleet.Alkuperäinen kirjoittaja 10cent:Olen ehdottomasti samaa mieltä! Itselläni on tuosta senttejä lyhyempi, niin että esim. tuollaisessa kämmenkuvassa jää melkein täysin kämmenen sisään. Kärsivä mies nostaa nyt vaan päänsä pystyyn ja kantaa normaalin kokoista peliään ylpeydellä. Niin minä tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 30 v.:Kärsivämiehen peli näyttää minusta ihan normaalilta, ja sitäpaitsi paksulta. Itse en todellakaan pitäisi pienenä, vaan vähintäänkin keskivertona. Tuon kokoisesta vehkeestä on naurettavaa kehitellä mitään pienuuskomplekseja! Normaalilla naisella ei varmasti jää nimittäin tuon kanssa koosta kiinni.