Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
valehtelet
Alkuperäinen kirjoittaja 112:
moro!
Koko ei oo varmaan ihan niin tärkeä,mutta kyllä minulle ainakin on
sanottu että on se hyvä kun oli kunnon kyrpä (20/5)olen nähnyt
tosi pieniä saunailoissa on minunkin aika pieni lepotilassa
se vain sitten kasvaa , peppuseksin takia on keskikokoinen varmaan paras
niin noi naiset sanoo
Tätä ne pienikulliset aina koittaa valehdella, että se nyt on vaan lepotilassa niin pieni mutta.. Sama juttu koulussa urheilutunnin suihkussa kavereiden kanssa, armeijan yhteissaunomisessa, saunailloissa, uimahallien saunoissa, uimarannoilla jne. aina ne pienimunaiset kertoilee miten se on iso stondiksessa. Totuus on kuitenkin se että jos pili on levossa pieni, niin ei se ainakaan isoksi veny stondiksessakaan. Isoilla on ainakin normikokoiset levossa, hyvin todennäköisesti jo silloin keskimääräistä suuremmat. Pieni lepolerssi ei siis kasva ainakaan 20 senttiseksi, vaikka kuinka valehtelisit. 19-20 senttinen on jo iso kalu, sitä mieltä on jokainen sellaisen näkevä. Siis oikeasti päältä mitattuna 19 senttinen. Alle 10 sentin lepopenis ei sellaisiin mittoihin veny.

Tiina100
Onhan se pieni, ei siitä mihinkään pääse, mutta siitä ei saa hänelle mitenkään kommentoida, koska tosiaankin taitaa tulal elinikäiset traumat. Olen joskus tavannut ihmisen, jolle tämmöinen trauma on tullut ja se ei oo kivaa. Sama kuin naisille vois tulla ehkä lautarinnoista.. Ja kyllähän pienenkin kanssa voi olla kivaa, jos tykkää siitä miehestä tosi paljon ja suhde muuten on hyvä. Ei se suuri penis mikään autuaaksi tekevä asiaole. Ne, joilla se on, niin kyllä luulee.. Pääasia on kokonaisuus.

kohtalainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon.:
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.

vaimo....
Kyllä miehesi penis taitaa olla suht. pieni, saman kokoinen kuin minun miehenikin penis.
Se ei ole kuitenkaan haitannut koskaan. Olemme olleet aviossa onnellisesti 20v ja rakastelemme 3-4 krt/vko ja se tuntuu aina hyvälle. Käytämme myös silloin tällöin erilaisia seksileluja. Hän huomioi minua muutenkin, on hellä ja rakastava puoliso ja tarkoitus on jakaa koko loppuelämä hänen kanssaan.
Häntä ennen minulla oli poikaystävä jonka penis oli todella suuri, seksi oli toki upeaa, mutta paikat kipeytyi usein niin, että oli pakko pitää muutaman päivän katkoja ennenkuin taas pystyi jatkamaan. Silloin olimme kyllä nuoria ja saatoimme rakastella useita kertoja peräkkäin.
Se henkinen yhteys ja kumppanuus menee ehdottomasti niiden senttien ohi.

sohvis
Olen jonkun aikaa treenannut penistäni pumpulla.Katsonko sitä ruusunpunaisten lasien läpi vai onko todella tapahtunut kasvua.Näyttää siltä että penikseni olisi saanut uutta ulottuvuutta.Oli niin tai näin,mukava pumpata ajankuluksi.Sattus vaan siihen naispuolinen kiimassa oleva.Saisi tunkea paksun jötikän hänen pimppiin.Sitten voitaisi mittailla onko värkit sopivan kokoiset.

sohvis
Tehdään samaa kuin naisetkin.Heillä on rintsikoissa toppauksia ja pushappia,saisi rinnat näyttämään isommilta.Tehdään me miehet samaa.Laitetaan peniksen ympärille vaikka vanhoja sanomalehtiä.Sitten naiset ihastelevat etumustamme,hyvä ettei vetskari repee liitoksistaan.Sitten päädytään sänkyasteelle.Riisuuntumis projektin jälkeen huomataan,naisen rinnat katosivat mihin liene,miehen pullottava etumus,sekin johonkin kadonnut.Naisen punaiset huulet olivatkin vain petosta.Mitä tästä opimme?

sohvis
Onko naisille rintojen suurennus juttuja muuta kuin kirurginenm puoli.Jos rakkaan rintoja hyväilee aktiivisesti,alkasko rinnat kasvamaan?Kertokaa te naiset,onko tällainen mahdollista.Ei sen puoleen.Naisen rinnat kauniit pallerot koosta riippumatta.Sen minkä nuorena oppii,sen vanhana taitaa.Kiva lutkuttaa naisen tissejä vanhemmallakin iällä.Ei ole oppi unohtunut.

Napero,
Alkuperäinen kirjoittaja mievaan...:
Kuinka kondomi pysyy paikallaan pienessä tai saati sitten mikropeniksessä? Valmistetaanko mikromunille kondomeja vai onko liian marginaalinen ryhmä?
Paljaalla paljaalla.
Ei naiset ilkeä vaatia kumia pienen peniksen päälle. Eikä se sitäpaitsi pysyisikään päällä, vaan löytyisi kuitenkin rajun pillunpanon jäljiltä daamin omasta pesästä.
Nim kokemusta on.

kikkeli-iita
Tulipa sellainen superpieni vastaan poikamiestyttönä ollessani ja ihan oikeesti meinas mennä pupu pöksyyn kun en tiennyt miten sen kanssa olisi tosissaan ja poikaa loukkaamatta, helppohan se prinssinakki oli suuhun ottaa ei ainakaan tarttenut pelätä yökkäysrefleksiä ;) ja hyvin poitsu osasi suullaan ja käsillään korvata pikkuruisen pirrinsä. Tuo alkuperäisen kuvaama noin 10 centtinen on kyllä iso siihen poikaparan peliin. Ei taatusti ole helppoa olla mies noissa mitoissa joten eipä ainakaan kannata lisätä tuskaa ivailemalla.

pikkupili
nii ja höpöhöpö mitkään pienimunasten kortsut. Mulla on aina pysyny paikollaan ihan hyvin tavalliset ja tuntuneet jopa vähän tiukoilta. Joskus jopa revenneet niin et ei oo ollu kun renkaat juuressa kun on sattunu tiukempi tavara kohalle.

Tiede tutkii
Olen makin tormannyt pikkupiliin. Olihan se vahan nolo, jotenkin havetti miehen puolesta... Pitkalla ja lihaksikkaalla kaverilla sen pienuus viela korostui... En voinut olla ajattelematta etta mistahan ihmeen syysta hanelle ei ole kasvanut edes normaalin mitoissa olevaa penista? Sen jalkeen olin huomaavinani etta hanessa oli muitakin testosteronin puutteesta johtuvia merkkeja, pieni leuka, pehmea aani, sirot sormet... Hanessa oli jotakin naisellista, vaikka noin ensisilmayksella naytti miehekkaalta pituutensa takia.

trägä
Alkuperäinen kirjoittaja Tiede tutkii:
Olen makin tormannyt pikkupiliin. Olihan se vahan nolo, jotenkin havetti miehen puolesta... Pitkalla ja lihaksikkaalla kaverilla sen pienuus viela korostui... En voinut olla ajattelematta etta mistahan ihmeen syysta hanelle ei ole kasvanut edes normaalin mitoissa olevaa penista? Sen jalkeen olin huomaavinani etta hanessa oli muitakin testosteronin puutteesta johtuvia merkkeja, pieni leuka, pehmea aani, sirot sormet... Hanessa oli jotakin naisellista, vaikka noin ensisilmayksella naytti miehekkaalta pituutensa takia.
"Pitkalla ja lihaksikkaalla kaverilla sen pienuus viela korostui"

tuskimpa hänellä testosteronin puutetta on jos kerran oli lihaksikas.

Sivupersoona.
Ei luulisi nykyään olevan mikään ongelma, kun toimivuus ja koko tutkitaan jo ennen avioliittoa. Toisin oli ennen, kun kaikki selvisi vasta hääyönä. Hyvin on silti selvitty. Lapsia niillä pienilläkin saadaan aikaan. Helposti aina on onnistunut. Viimeistään toisella yrittämällä. Äitienpäivä lahja syntyi 9:n kuukauden kuluttua ja on tehnyt jo mukuloitakin.

pienemmillekkin
"Kondomeja pienimunaisille
Kuinka kondomi pysyy paikallaan pienessä tai saati sitten mikropeniksessä? Valmistetaanko mikromunille kondomeja vai onko liian marginaalinen ryhmä?"

http://www.kortonki.com/index.php?cPath=2_8

pienestäkö kii
Alkuperäinen kirjoittaja kikkeli-iita:
Tulipa sellainen superpieni vastaan poikamiestyttönä ollessani ja ihan oikeesti meinas mennä pupu pöksyyn kun en tiennyt miten sen kanssa olisi tosissaan ja poikaa loukkaamatta, helppohan se prinssinakki oli suuhun ottaa ei ainakaan tarttenut pelätä yökkäysrefleksiä ;) ja hyvin poitsu osasi suullaan ja käsillään korvata pikkuruisen pirrinsä. Tuo alkuperäisen kuvaama noin 10 centtinen on kyllä iso siihen poikaparan peliin. Ei taatusti ole helppoa olla mies noissa mitoissa joten eipä ainakaan kannata lisätä tuskaa ivailemalla.
omasta kokemuksesta tällainen ihanne herkkupala osaa ottaa naisen muilla tavoilla ja totta puhut suihin otossa ei tartte yökkäillä vaan pistää kaikkki peliin ja leikkiä vehkeellä omien halujen mukaan.Ihana mieheni ei ikinä ole valitellut enkä minäkään.Ja sopiihan pienempi muuallekin paremmin.

Yhteistyössä