Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
88888el
Miehesi kalu on keskiarvon alapäätä. Jos se tuntuu hyvältä, niin sittenhän mitään ongelmaa ei ole. Oleellista on opetella asennot, jotka tuntuu hyvältä. Peniksen ei kuulu osua kohdunsuulle asti, koska se sattuisi.

Omalla miehelläni on juuri samankokoinen ja puutetta paikataan suuseksillä yms. lisäkiihokeella. Itse olen vielä synnyttänyt, joten paikat ovat väljähköt

asd345
Tässä tilastollinen taulukko Wikipediasta. Antaa samanlaista tietoa kun oikeastaan kaikki muutkin luotettavat(?) lähteet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:penis_frequency.svg

Tässä vielä laskuri tuumista sentteihin.
(www).manuelsweb.com/in_cm.htm

mä vaa
Itse oon 15v poika, eikä kokemuksia seksistä vielä ole. Oletan/toivon että tän tai ensvuoden puolella niitä kokemuksia tulee. Voin kertoo että mulla on 13-14cm erektiossa. En tiedä kasvaako se siitä enää, paljon mahdollista koska mun murrosikä on alkanu aikas myöhään. Vähän on paineita että riittääkö se. :s
Mutta jokatapauksessa olen tyytyväinen Jumalan luomaan itseeni.

TrigsterG
Mikä helvetti tässä pieni kikkeli meiningissä on? Toisilla on pienempi kuin toisilla....itse kuulun siihen pienempään kastiin eikä se ole aiheuttanut ongelmia ollenkaan.......kompensoin sen keskustelemalla ja oppimalla......ottakaa huomioon että kielellä ja sormilla saa paljon aikaan!!!!!Itse yhdyntä on vain pieni osa seksiä!!!

jäba
Alkuperäinen kirjoittaja 88888el:
Miehesi kalu on keskiarvon alapäätä. Jos se tuntuu hyvältä, niin sittenhän mitään ongelmaa ei ole. Oleellista on opetella asennot, jotka tuntuu hyvältä. Peniksen ei kuulu osua kohdunsuulle asti, koska se sattuisi.

Omalla miehelläni on juuri samankokoinen ja puutetta paikataan suuseksillä yms. lisäkiihokeella. Itse olen vielä synnyttänyt, joten paikat ovat väljähköt
Ainuita järkeviä kommetteja!
Itselläni on sen verran pitkä , että ylettyy kyllä jylkyttämään pohjaan asti, mutta kokemus on osoittanut ettei se hommaan tuo lisäarvoa. Onnistunut seksi on tosiaan jotain muuta kuin pohjaan asti jyystämistä.

112
moro!
Koko ei oo varmaan ihan niin tärkeä,mutta kyllä minulle ainakin on
sanottu että on se hyvä kun oli kunnon kyrpä (20/5)olen nähnyt
tosi pieniä saunailoissa on minunkin aika pieni lepotilassa
se vain sitten kasvaa , peppuseksin takia on keskikokoinen varmaan paras
niin noi naiset sanoo

sisään
Alkuperäinen kirjoittaja 112:
moro!
Koko ei oo varmaan ihan niin tärkeä,mutta kyllä minulle ainakin on
sanottu että on se hyvä kun oli kunnon kyrpä (20/5)olen nähnyt
tosi pieniä saunailoissa on minunkin aika pieni lepotilassa
se vain sitten kasvaa , peppuseksin takia on keskikokoinen varmaan paras
niin noi naiset sanoo
aika komeen oot saanut kasvatettua oot ihan oikeessa mutta toiset naiset
tykkää pikkukulleista hyvä näin on muuten itellä 4/21

1950
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut....:
Usein ihannoidaan isoa penistä, mutta testi osoittaa jotain muuta: -"Jos kutitat heinänkorrella sierainta, tuntuu se paljon kivemmalta, kuin sormen sinne työnnät"!
kaikkeen sitä kyrpää verrataan huh hei et sillei

Aa1
Kaksi lasta synnyttänyt nainen,hänellä pieni sievä pimppi.Minun keskikokoinen penis ei meinannut mahtua sisään.Liukkareita käyttäen homma toimi.Kyllä niin on,seksi on kivaa kaikenkokoisilla vehkeillä.

elsaelsa
Itselæni on ollut kokomuksia kummastakin. :) Mutta mutta, itse olen pæætynyt siihen tulokseen, ettæ suurin merkitys on sillæ kuinka sitæ kæyttææ todellakin. Jos kuvittelee, etta iso penis jollakin lailla korvaa kaiken muun, ollaan tosi puussa. Kylla se niin on, etta kun oikein toisesta pitaa, kaikki tuntuukin paljon paremmalta. Minusta tuntuu, etta joskus miehille tama on isompi murheen aihe kuin naisille. Minulle on ainakin ihan sama mika koko, jos muu toimii ja ainahan sita oppii. Miesten ei todella pitaisi merehtia. Luottaa vain itseensa. Mika sen mukavampaa kuin mies, joka uskoo itseensa. Onhsn de nyt suunnaton ilo, kun on ihana mies vierella ja toden totta, silla seisoo vuoksesi. Voiko hienompaa suosionosoitusta saada siina tilanteessa. Sehan haluaa sinua. Koot roskakoppaan. Seksi on hienoa, etenkin tunteiden kera. Siis nauttimaan siita!

jepulish
Mitä on keskustellut tyttöporukalla, niin isomunaiset miehet tuntuvat poikkeuksetta kuvittelevan varustuksensa yksin olevan jo ansio. Ei sitten tarvitse muuta kuin survaista se sisään ja tulla, se riittäkööt naiselle. Sillä onhan miehellä sentään iso muna.

Pieni- ja normaalikokoiset puolestaan ovat vaivaantuneet edes hiukan opettelemaan naisen tyydytystä erinäisillä keinoilla. Eli miesten suhteen pätee useimmiten sanonta, ei se koko vaan se miten sitä käyttää.

Toisaalta miehet voisitte miettiä siellä munan mittailunne lomassa sitä, miltä naisesta tuntuu kun häntä arvioidaan pelkästään rintojen koon mukaan. Ja siitä sentään huudetaan paljon enemmän kuin itse keskustelun aiheesta. Tätenpä onkin aina yhtä mukavaa huomata, kuinka vaikea asia miehillekin on se heidän lempileikkikalunsa koko ;D

2-metrinen
Vasta äskettäin olen oivaltanut mitä vaimoni tarkoittaa kun hän sanoo minulle "minun oma pikkumies", vaikka olen lähes 2 metriä pitkä. Luulin sitä vain hellittelyksi mutta tosiasiassa hän kylläkin viittasi aivan tiettyyn asiaan, ei kuulemma ole ennen ollut näin pieni kaluisen kanssa.

Xy1
Mikä sitten on pienikokoinen penis miehellä?? Kun lukee tuota yllä olevaa wikipedian linkkiä vähän eteenpäin, niin sieltä selviää aika hyvin eri maittain mitattuja keskiarvoja. Niiden mukaan 15cm on jo kookas maailmanmittakaavassa.

Mie ja miun
En nyt mitenkään lesoile tai mitään, mutta minulla taitaa olla harvinaisen iso ikäisekseni.. Ikää löytyy 13 (2vk päästä 14) ja pituus on tuollainen 19-20cm.. Paksuutta tai ympärysmittaa en ole jaksanut mitata..

Kysynpähän nyt vain näiltä naisilta, että onko sillä oikeasti mitään väliä? Yleensähän naiset sanovat, ettei sillä mitään väliä ole, mutta jos pyydetään rehellistä mielipidettä, niin yleensä sieltä tulee se toinen vastaus.

Yhdellä luokkalaisella on muuten tuo mikropenis, mikä lie. Ikää 3kk päälle 14 ja pituus taitaa lepotilassa olla joku 1cm..

Yhteistyössä