V
vakkari harmautui
Vieras
Mä olen luullut, että appivanhemmillani ja mulla on ihan ok välit. Ilmeisesti ei ole. Minkä hiivatin takia niiden täytyy kysyä MUN autoani lainaan mun mieheltäni??? Miehen veljellä on varmaan saman kokoinen auto kuin mun, mutta toki se on vanhempi ja rumempi kuin mun autoni. Ja korostan tosiaan, että tämä on mun eka oma autoni. Olen sen itse maksanut, itse huolehdin joka hiivatin sentistä mikä siihen autoon kuluu. No, maksahan mä miehenkin autosta jotain kun se mun nimissäni on mutta sitä en korjaa enkä huolla. Ja mies on ominut sen itselleen. Mikä sopii mulle.
Ja eikös taas mies ilmoita siskonsa ollessa paikalla, että vanhemmat on kysyneet mun autoa lainaan! Tietäen, etten kehtaa räväyttää siinä asiasta. Mun mielestä tuon auton omistussuhteet ei kuulu miehen siskolle, appivanhemmat sen tietävät. Sanoin vain, että lainaan jos se silloin sopii mun puoleltani. Ja kauhea tivaaminen, miksei sopisi. No, jos mulla itsellä on työmatka silloin niin auto kulkee mukanani.
Ei siinä muuta kuin, että viimeksi vuonna kypärä ja miekka kun appi lainasi autoani, niin survoi siitä vaihdekepin rusinaksi
. Hänen autossaan kun vaihdekeppiä piti painaa, että saa pakin päälle niin totta munassa sen täytyy toimia samalla lailla mun erimerkkisessä autossani. Toivottavasti mulla olisi työmatkoja paljon....
Ja eikös taas mies ilmoita siskonsa ollessa paikalla, että vanhemmat on kysyneet mun autoa lainaan! Tietäen, etten kehtaa räväyttää siinä asiasta. Mun mielestä tuon auton omistussuhteet ei kuulu miehen siskolle, appivanhemmat sen tietävät. Sanoin vain, että lainaan jos se silloin sopii mun puoleltani. Ja kauhea tivaaminen, miksei sopisi. No, jos mulla itsellä on työmatka silloin niin auto kulkee mukanani.
Ei siinä muuta kuin, että viimeksi vuonna kypärä ja miekka kun appi lainasi autoani, niin survoi siitä vaihdekepin rusinaksi