kaikenlaisia ihmisiä sit onkin voi tsiisus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
meidän päiväkodilla joku 40v. äiti on viikon
aikana 2 kertaa valittanut mulle miten jätän autoni,hän hakee aina samaan aikaa muksunsa hoidosta.
no siis ensinnäkin en ole jättänyt mitenkään "väärin" autoani eli ajan aina sinne toisen portin eteen ja siinä on kyl tilaa muillekkin.
viimeks se valitti että olin ajanut liian lähelle hänen mersuansa mun romulla (hehe :D) ja rupes meuhkaa ku mikäki maailman omistaja siinä ja sen lapsiki kysy et äiti miks sä sanoit tollai (ööh) ja eilen sitte olin jättänyt taas jotenki väärin autoni ni se rupes huutaa siä päiväkodis et voisit vähä kattoa miten ajat autos, sit sanoin et onx sul joku etuoikeus ajaa just toho portin eteen että onko se varattu sun mersulle se paikka et täällä on muitakin autoilevia,haloo! sitte se huusi että sulla ei oo kyl kaikki ihan kotona ku jätät autos noin,mä olin ihan et mitä v***a :0 ei tuntemattomille ihmisille mennä tollasta sanomaan,ei taida sillä rouvalla olla kaikki ihan kunnossa..ihan lapsellista käytöstä ja vielä siinä ku oli lapsia ympärillä vitsi mikä korppikotka..

No ens kerralla menet sisään jos tulet sen jälkeen ja sanot, että taisin osua vähän sun autoon, kun sen tossa tollein hassusti, meeppä kattoon :whistle: :whistle:
Tai sitten vedät todellakin sen omas siihen niin, ettei muita mahdu, ja kysyt että onko se nyt paremmin (jos siis lähes aina olette samaan aikaan) :flower:

niin uskomattoman koppava tapaus kyllä et ei voi ku nauraa, siis oikee hienohelma olevinaan, luulee näyttävänsä joltain madonnalta vissiin, hyvä ku erottaa naaman ja perseen toisistaan ja kulkee nenä pystyssä ja on kaikille niin ylimielinen. Ilmeisesti mitään todellista haittaa ei ole ollut mun autosta koska hän on aina päässyt autollaan pois mun edestä ja takaa:D joten en oikeen ymmärrä millai olen ajanut väärin, tosin luulen että hänellä on jotain iha muita onglmia ku parkkeerausongelmia:D

Yhteistyössä