V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
1.1
pääsanasta alas 7 näiden mukaan pelataan
pal 12 jatko 7 sy
kul 5 kakkossija
oikea alakulma pir 12
oikea alakulma 10
2.1
käs kir 5,2,8,4,9,6
2.2
me 2,8,5 vasemalle yläviistoon
2.3
nip 7,5 per
3.2
pääsanasta ylä oikea 2,4,4 kirjan nimi
väär......tOisko 2.1 pääsanasta 11 oikealle se alempi?
Tämä on hämmentävää, silä editorinäkymässä JA kun pelasin itse sitä toisella selaimella kirjautumatta (että näen miten asettuu), ovat sanat ja viivat aivan asiallisesti paikoillaan.3.2
pääsana yläpuolella 2,4,4 ( ei näy viivoja mihinkään)
alakulma oikealla 17 (jää toisen sanan alle, eikä viivoja mihinkään)
Muut puuttuu täälläkin1.1
oikealla pa 8 rajasana
alaspäin vo 10, po 7, ma 5
1.3
keskellä ke 8 ja siitä edelleen alaspäin 12 yhdistyy J.V.
keskellä ta 14 muki
2.1
ylhäällä ryli 13 keju
ylhäällä merot 8 6
pääsanan yläpuolella kastus 11
alaosassa H.Q. 10 10 ja edelleen 8 rapa 15 vära
2.2
Me 2 8 5 luoteeseen Partiolaismuistelmia
Kiitos Laurenzia ystävällisistä rakentavista vastauksistasi![]()
Mites sen alapuolella rajasana 12?1.2. Vasemmassa reunassa keskellä 8?Ensimmäinen sija
2.2. Vasemmassa ylänurkassa 2,8,5?
Muuissa sanoissa näissä ruuduissa voin auttaa.
kun jokin tieto käsitellään bitteinä. Myös kuumemittari voi olla tämmöinen tai tavallinen.Mites sen alapuolella rajasana 12?
Mun 2.1 Rosvo-ruudun puutokset:Löytyisikö näitä keneltäkään
1.1 Pal 9 5 oikea reuna - elokuvatunnustus
kar 13 sys vasen reuna - teräaseennakkelu
1.2 tek molemmat 10 puuttuu vasen reuna - löytyvät elokuvan historiasta
1.3 pääsanasta ylös jäs 11 - purkkien etsimistä
2.2 jen 18 keskellä - kaksipyöräisillä ajavista
vie 7 vasen alareuna - petturin synonyymi
3.1 pääsanasta 8 oikealle - ammatti
3.2 alhaalla käki 9 ylös - radionäytelmä
3.3 yläreuna 10 2 11 13 - alapuolisten kirjailijasiskosten teos
Oisko samasta ruudusta RaPa yläpuolella 15?Mun 2.1 Rosvo-ruudun puutokset:
pääsanasta yläoikealle rajalle 10 siis mero vai joku muu? ja alavasen 10 10 puuttuu
edellisestä pitkä rimpsu Alkaa varmaan "Lyhyt ja Walttäwä Opas" mutta loppua ei oo löytynyt ja 8 Ra-pa puuttuu
Ry-li alas 13 10 Merialue turun edustalla + kuljetusalan yritys KK pelottavalla twistillä. Me ja ylävasen 13 tässä on konnajäseniä ikäänkuin meidän entisessä itänaapurissa Ke-ju sekä vasen 10 Ro-su 1914–2012 elänyt kirjallisuuskriitikko
Mulla puuttuu tästä ruudusta 2.1. sulle vastaamattomien lisäksi keskellä ylhäällä kal alas 11, sen päällä mero 8,6, oikealla rapa 15 vära. Voisitko auttaa kiitokseksi niissä?Mun 2.1 Rosvo-ruudun puutokset:
pääsanasta yläoikealle rajalle 10 tarkoitatko merot ?ja alavasen 10 10
edellisestä pitkä rimpsu tekoälyä sai kiusata, että löysi "HK:n kirjoittaman rosvousoppaan virallinen ja vanhahtava nimi" ja 8 Ra-pa
Ry-li alas 13 10 sininen alue, jossa Ahvenanmaa sijaitsee, voimakas pelko plus ei matta vaan? ja ylävasen 13 Ke-ju sekä vasen 10 Ro-su Sama nimi on mm kiviveistämöllä Helsingissä, tämä monikkoon
omat puutteet ois tossa ylemmässä viestissä missä vastattiin samoihin. Oisko niistä mitään?Mulla puuttuu tästä ruudusta 2.1. sulle vastaamattomien lisäksi keskellä ylhäällä kal alas 11, sen päällä mero 8,6,Barrien keksimän hahmon verivihollinen. Tuosta aukeaa kal 11 sitten. oikealla rapa 15 vära. Voisitko auttaa kiitokseksi niissä?
Onko sulla 1.3. Ke 8 - 12 jova, ta 14 muki?Oisko samasta ruudusta RaPa yläpuolella 15?
tai MeRo-13 mero, mutta lisää me kaksi k-kirjainta rajasana ylös
1.2
di alapuolella 12 C.Chaplin
ylhäällä keskellä ma - 8 - pu päässä
1.1
ma 5-8 jos 8 on erillinen sana, niin se on netti
po-7
vo-10
Kiitos vinkeistä, koitan tutkailla.Oisko samasta ruudusta RaPa yläpuolella 15? sen ra.. tekeminen
tai MeRo-13 rajasana ylös ei suoraan liity me-ro vaan Rosvoloihin ja sen alussa on kirjeeseenkin laitettavan loppu ja lopussa ro...us
1.2
di alapuolella 12 ilman ääntä oleva leffa
ylhäällä keskellä ma - 8 - pu tekotukka
1.1
ma 5-8 verkossa leviävä hauska juttu ja missä se leviää
po-7 sen pohja
vo-10 pinnojen ynnäys
Kiitos edellisistä! 7 sanaa uupuis vielä.Onko sulla 1.3. Ke 8 - 12 jova Alkuun se mistä por on kiinnostuneet. Loppuosa: Kun artisti laittaa parhaat biisit yhdelle levylle. ta 14 muki? puuttuu
Ekaan 11vmihin se kala tarttuu ja toka 8 6 0n Peter Panista tuttu ja kolmas 15 vinkkasin aiemmin sen tekeminenMulla puuttuu tästä ruudusta 2.1. sulle vastaamattomien lisäksi keskellä ylhäällä kal alas 11, sen päällä mero 8,6, oikealla rapa 15 vära. Voisitko auttaa kiitokseksi niissä?