Saaketin matolaatikko *kiroaa autoa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Toi mun kikkottimeni toiminta sen jälkeen kun autoliikkeen jätkät vaihtoivat "asiantuntevasti" posahtaneen sähköisen mittariston on ollut enemmän kuin arveluttavaa |O |O Alkoi kuulu rattia kääntäessä sirinää, josta huomautin tuonne liikkeeseen.. Ei kuulemma mitään.

Kerran tuo on jo korjattu toisella korjaamolla yhdestä toisesta viasta toimivaksi , mutta nyt ...

Nyt sitten kosahti ohjaustehostin :headwall: :headwall: Ja siihen muuten loppui se saaketin sirinä , mikä kuului kun auto käynnissä ja rattia käänsi :kieh: :kieh:

Nyt sitten käytetään kauramoottoria ratin kääntämiseen sen aikaa, että mies kerkiää tuota katsomaan (nyt ukko töissä ) voiko korjata itse vai pitääkä viedä huoltoon :snotty: :snotty:

Mulla palaa hihat ton saaketin fiiatin kanssa |O
*Haluan edellisen autoni takasin :snotty: :snotty: *

Olisko kellään muuten mitään tietoa , että jos vien korjaamolle... Niin saakohan auton samana päivänä sieltä ulos?

*Lähtee etsimään luottokorjaamon numeroa itse :snotty: * Ja kyllä kysyn tuotakin ihan itse sieltäkin........

Meillä luottohuoltamon pojat olivat rikkoneet jarrupalat/-levyt työautostani. Jarruttaessa ratti alkaa vispata ihan hulluna. Onneksi meni kuitenkin katsastuksesta läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Olisko kellään muuten mitään tietoa , että jos vien korjaamolle... Niin saakohan auton samana päivänä sieltä ulos?........

Et saa samana päivänä ulos, vaikka olisi pienikin vika. Korjaamoilla ei ole varastossa varaosia vaan ne pitää tilata ja se kestää vähintään pari päivää.

Isonkin vian korjaisi päivässä jos vain tarvittavat osat löytyisivät heti.

Alkuperäinen kirjoittaja kumma mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Olisko kellään muuten mitään tietoa , että jos vien korjaamolle... Niin saakohan auton samana päivänä sieltä ulos?........

Et saa samana päivänä ulos, vaikka olisi pienikin vika. Korjaamoilla ei ole varastossa varaosia vaan ne pitää tilata ja se kestää vähintään pari päivää.

Isonkin vian korjaisi päivässä jos vain tarvittavat osat löytyisivät heti.

Kiitos tiedosta.
Eli sitten iskee muutamaksi päiväksi kulkemisongelma....... Tai sitten tähtään korjauksen miehen yövuoroviikolle :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Älä enää haksahda fiiattiin B)

*se muuten lyö mua, kun nähdään seuraavan kerran* :D

Ajattelin kirjoittaa samaa, mutta jos on turpiin saamisen vaara olemassa niin antaa olla...:whistle:

En mä vieraita kopsauta =)

Pinkiä voin ihan vähän.... Sukua kun on ;)

Yhteistyössä