Toi mun kikkottimeni toiminta sen jälkeen kun autoliikkeen jätkät vaihtoivat "asiantuntevasti" posahtaneen sähköisen mittariston on ollut enemmän kuin arveluttavaa |O |O Alkoi kuulu rattia kääntäessä sirinää, josta huomautin tuonne liikkeeseen.. Ei kuulemma mitään.
Kerran tuo on jo korjattu toisella korjaamolla yhdestä toisesta viasta toimivaksi , mutta nyt ...
Nyt sitten kosahti ohjaustehostin :headwall: :headwall: Ja siihen muuten loppui se saaketin sirinä , mikä kuului kun auto käynnissä ja rattia käänsi :kieh: :kieh:
Nyt sitten käytetään kauramoottoria ratin kääntämiseen sen aikaa, että mies kerkiää tuota katsomaan (nyt ukko töissä ) voiko korjata itse vai pitääkä viedä huoltoon :snotty: :snotty:
Mulla palaa hihat ton saaketin fiiatin kanssa |O
*Haluan edellisen autoni takasin :snotty: :snotty: *
Kerran tuo on jo korjattu toisella korjaamolla yhdestä toisesta viasta toimivaksi , mutta nyt ...
Nyt sitten kosahti ohjaustehostin :headwall: :headwall: Ja siihen muuten loppui se saaketin sirinä , mikä kuului kun auto käynnissä ja rattia käänsi :kieh: :kieh:
Nyt sitten käytetään kauramoottoria ratin kääntämiseen sen aikaa, että mies kerkiää tuota katsomaan (nyt ukko töissä ) voiko korjata itse vai pitääkä viedä huoltoon :snotty: :snotty:
Mulla palaa hihat ton saaketin fiiatin kanssa |O
*Haluan edellisen autoni takasin :snotty: :snotty: *