Uskoisin, että parempia miehiä rakastelijoina tulee vain siten, että naiset eivät teeskentele orgasmia, vaan opastavat miestä vaikka vähän kerrallaan siihen, mikä tuntuu naisesta hyvältä. Olen huomannut, että läheskään kaikki miehet eivät vieläkään välttämättä osaa hieroa klitoriksen päältä, vaan hierovat usein vaginan suulta tai jostain väärästä kohdasta, joka tuntuu ihan ookoolta, mutta ei missään tapauksessa niin hyvältä, että siitä tulisi orkkua.
Okei, toki jotkut naiset eivät halua, että klitoriksen ""huppua"" hierotaan, mutta mun mielestä se usein liittyy siihen, että naista pitää ensiksi lämmitellä (suukotella huulia, niskaa, kaulaa jne ja antaa käsien vaellella lantion kaarta pitkin, kylkiä ja selkää myöten jne) ja kun jalkojen väliin kosketaan, parasta usein on koskea pikkuhousujen päältä eikä niin, että suoraan syöksytään kovakouraisesti hieromaan klittaa. Klitta kestää paremmin käsittelyä, kun nainen kiihottuu. Se on varmaan vähän sama kuin jos miehen vehjettä alkaisi täysillä runkkaamaan ennenkuin se kunnolla on edes pystyssä. Eihän siihen tarvita suinkaan voimaa ja maksiminopeutta. Jotkut naiset tykkäävät enemmän, että hierotaan klitan sivuja kuin suoraan päältä, mutta siinäkin tapauksessa miehen tulisi tietää, missä se klitta oikein on.
Varmaankin osa naisista nolostelee, että mies voisi ihan valoisassa katsoa naisensa jalkoväliä, mutta mun mielestä se olisi ihan hyvä keino miehelle tutustua naisensa fysiikkaan ja yleensä miesten mielestä myös kiihottavaa.
Jollakin tavalla on hassua, että kehdataan kyllä vaikkapa paneskella ilman kumia tuntemattoman kanssa, muttei kehdata sanoa, että mitä toisen pitäisi tehdä, että nauttii mahdollisimman paljon.
Jos siis mies ei tiedä, mikä klitoris on, hänen on lähes mahdoton tyydyttää naistaan ellei sitten nainen satu olemaan sellainen yksilö, joka saa orkun lähes millä tavalla vain. Jos sen sijaan haluaa kehittyä hyväksi rakastajaksi, joka saa naisen kuin naisen nauttimaan, niin se vaatiikin sitten osaamista.
Oman kokemukseni mukaan ainoastaan yksi mies on saanut mulle sormettamalla orkun. Suuseksin taitajiakin on aika harvassa, mutta ne, jotka ovat siihen pystyneet, ovat nauttineet siitä oikeasti ja selvästi ""opiskelleet"" sitä. Harjoitus tekee mestarin siinäkin asiassa. Omalla kohdallani puhtaaseen emätinorkkuun en ole koskaan vielä päässyt, vaan se on vaatinut aina klitorisen hierontaa.