Pienempimunaisen ajatuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan jo muidenkin vastauksista huomasit asettaneesi sanasi erittäin ikävästi.
Tapoja stimuloida klitorista = Sylikkäin rakastelu jolloin nainen voi samalla liu´uttaa miehen kalua myös klitoriksen päältä, välillä rakastelua niin, ettei penis ole emättimessä vaan hankaa ylös-alas klitorista. Nuo ovat hyväksi havaittuja keinoja. Tosin paljon riippuu parista kokeeko tällaisen liian irstaaksi.

En käsitä mitään. ""Henkimaailman asioita?"" So not.

Mieshän painaa seksissä lantiollaan naisen klitorista (ollessaan naisen sisällä), ja hankaa siitä. Silleen ainakin mä saan, missä vaan asennossa, kunhan homma kestää edes 10 min. Ja painan itse vastaan. Eihän sitä munaa ole tarkoitus ainoastaan sisään-ulos runnoa lantio ilmassa.

Ja nainen supistelee lihaksiaan, siis sieltä. Takuuvarma orgasmi (tai kolme), eikä mitään sormia tarvita hieromaan. Ainoastaan takaapäin sormet mukana, kun mies tulee sisään eri kulmasta.

jaa'a... Siinä olet kyllä oikeassa ettei se kikkelin koko aivan merkityksetön asia ole. Toisaalta ihmettelen, sillä sinun kikkelisi kuulostaa sen verran normikokoiselta, että kyllä sillä tulisi kyetä nainen tyydyttämään ;) Omalla miehelläni on 18cm/5cm ja täytyy sanoa että tiettyyn aikaan kierrosta ja tietyissä asennoissa se jo sattuu kokonsa takia. Maailman paras kikkeli tietenkin kuitenkin, kun oman kullan on. Minulle kyllä jäi kommenttisi luettuani kuitenkin sellainen olo, että ongelmasi TÄYTYY olla jossain muualla kuin siinä kikkelin koossa, kun nuin pahalta tuntuu...

Eikö se nyt ole yksi ja sama, kuka naiselle seksin aikana nautinnon tuottaa, pääasia on että molemmat nauttii. Ei seksi ole mikään peli, jossa lasketaan kumpi saa enemmän pisteitä.

Sekin on täyttä puppua, että emätin olisi tunnoton elin. Sieltä löytyy muitakin erogeenisia paikkoja kuin g-piste. Hyviä ja stimuloivia paikkoja ovat pillun pohja edessä g-pisteen takana, pillun takareuna anusta vasten, kohdunnipukka ja pillun etureuna virtsaputken suunkohdalta hangaten häpyluuta vasten. Näitä kaikkien paikkojen hyväilyä voi vielä varioida käyttämällä, yhtä ta kahta, ja kolmeakin sormea, jos vain mahtuu. Kokeilemalla pillun eri puolilta huomaa kyllä, mistä löytyy parhaat vaikutukset. Tähän kun yhdistää klitan nuolentaa ja pillun ympäristön hierontaa, niin takuu varmasti naisen saa riittävästi kiimaan. Orkun voi sitten tuottaa sormetusta ja nuolemista jatkamalla tai naimalla. Seksistä ei silti kannata tehdä pakkopullaa ja suorittamista. Jos orkkuun tarvittavaa latausta ei satu olemaan tai löytymään, niin ehkä toisella kertaa sitten. Joskus menee parikin seksikertaa niin, ettei kaivattua orkkua ole tullut, mutta sen jälkeen se on ollut yleensä sitäkin voimallisempi.

Särähti toi ""vieraan ihmisen"" kanssa seksin harrastaminen. Kyllä se on niin,että rakkaus ja intohimo siihen yhteen tiettyyn ihmiseen saa seksinkin sujumaan.

Tarkoitushan ei ole tyydyttää maailman kaikkia naisia jollain superniksillä, vaan ainoastaan se oma naisesi. Toivon mukaan välillänne on silloin luottamusta ja läheisyyttä, ja seksistäkin voi puhua avoimesti ilman että pelkää tulevansa jätetyksi. Itsetuntosi on varmaan alamaissa, siihen ei peniksen koko vaikuta, vaikka muuta kuvittelet.

Kun äijät tajuis ton. Olen aivan onnesta soikeena, jos saan orgasmin edes noin ja niin älyttömän rakastunut ja kiitollinen sen jälkeen. Esim takaapäin seksi on aivan ihanaa, jos mies tajuu hyväillä samaan aikaa klitorista. Tosin sen jälkeen, kun saa orgasmin niin siihen ei saa enää koskea ;-D Heh, ei ole miehilläkään helppoa. Itse aina kyllä osoitan mitä haluan. Ei siihen seksiin mitään isoo munaa tartte.

Yks juttu mietityttää. Yksikään mies ei ole osannut nuolla niin, että saisi orgasmin. Ne ei vaan löydä oikeata pistettä. Itse otan kyllä mielelläni suihin ;-)

Uskoisin, että parempia miehiä rakastelijoina tulee vain siten, että naiset eivät teeskentele orgasmia, vaan opastavat miestä vaikka vähän kerrallaan siihen, mikä tuntuu naisesta hyvältä. Olen huomannut, että läheskään kaikki miehet eivät vieläkään välttämättä osaa hieroa klitoriksen päältä, vaan hierovat usein vaginan suulta tai jostain väärästä kohdasta, joka tuntuu ihan ookoolta, mutta ei missään tapauksessa niin hyvältä, että siitä tulisi orkkua.

Okei, toki jotkut naiset eivät halua, että klitoriksen ""huppua"" hierotaan, mutta mun mielestä se usein liittyy siihen, että naista pitää ensiksi lämmitellä (suukotella huulia, niskaa, kaulaa jne ja antaa käsien vaellella lantion kaarta pitkin, kylkiä ja selkää myöten jne) ja kun jalkojen väliin kosketaan, parasta usein on koskea pikkuhousujen päältä eikä niin, että suoraan syöksytään kovakouraisesti hieromaan klittaa. Klitta kestää paremmin käsittelyä, kun nainen kiihottuu. Se on varmaan vähän sama kuin jos miehen vehjettä alkaisi täysillä runkkaamaan ennenkuin se kunnolla on edes pystyssä. Eihän siihen tarvita suinkaan voimaa ja maksiminopeutta. Jotkut naiset tykkäävät enemmän, että hierotaan klitan sivuja kuin suoraan päältä, mutta siinäkin tapauksessa miehen tulisi tietää, missä se klitta oikein on.

Varmaankin osa naisista nolostelee, että mies voisi ihan valoisassa katsoa naisensa jalkoväliä, mutta mun mielestä se olisi ihan hyvä keino miehelle tutustua naisensa fysiikkaan ja yleensä miesten mielestä myös kiihottavaa.

Jollakin tavalla on hassua, että kehdataan kyllä vaikkapa paneskella ilman kumia tuntemattoman kanssa, muttei kehdata sanoa, että mitä toisen pitäisi tehdä, että nauttii mahdollisimman paljon.

Jos siis mies ei tiedä, mikä klitoris on, hänen on lähes mahdoton tyydyttää naistaan ellei sitten nainen satu olemaan sellainen yksilö, joka saa orkun lähes millä tavalla vain. Jos sen sijaan haluaa kehittyä hyväksi rakastajaksi, joka saa naisen kuin naisen nauttimaan, niin se vaatiikin sitten osaamista.

Oman kokemukseni mukaan ainoastaan yksi mies on saanut mulle sormettamalla orkun. Suuseksin taitajiakin on aika harvassa, mutta ne, jotka ovat siihen pystyneet, ovat nauttineet siitä oikeasti ja selvästi ""opiskelleet"" sitä. Harjoitus tekee mestarin siinäkin asiassa. Omalla kohdallani puhtaaseen emätinorkkuun en ole koskaan vielä päässyt, vaan se on vaatinut aina klitorisen hierontaa.