Täällä käyty ultrassa.Oikealla ei ollut kasvua enään tapahtunut, mutta vasemmalla tuo 11millinen oli kasvanu jopa 14mm:n...mahikset ovikseen 50/50 kuulema...maanantaille oletti oviksen tulevan..
No nyt sitten tikutellaan huomisesta lähtien...
Ja jos ei tärppää tästä kierrosta, niin sain jo reseptin Menopuriin...
suunnitelma se että jos ensi kierto tulee niin kp 3-7 Letrot,7-10Pistetään menopur ja kp 11 ultraan...jos ei tarpeeks oo tapahtunu, niin pistetään vähän lisää..Sitten päälle vielä Pregnyl....ja inssi...
Hyötyä on kyllä kun käy yksityisellä, ei voi muuta sanoa...mitään ei tarvii turhaan syödä tms..Penniäkään ei oo vielä hoidoista maksanu, kun kerätään potti ja maksetaan se sit pois
Mulle sais päivittää
Läiti........02/05........kp14/33.......ya 09/11.......PCO..M+Lz+t+mp+pr
Mä kyllä tänään jo vannotin että en ikinä enään syö mitään lääkkeitä kunhan nää loppuu...
Ihanaa Nenna,selkeää vahvistumista havaittavissa
Markke:hug:
No nyt sitten tikutellaan huomisesta lähtien...
Ja jos ei tärppää tästä kierrosta, niin sain jo reseptin Menopuriin...
suunnitelma se että jos ensi kierto tulee niin kp 3-7 Letrot,7-10Pistetään menopur ja kp 11 ultraan...jos ei tarpeeks oo tapahtunu, niin pistetään vähän lisää..Sitten päälle vielä Pregnyl....ja inssi...
Hyötyä on kyllä kun käy yksityisellä, ei voi muuta sanoa...mitään ei tarvii turhaan syödä tms..Penniäkään ei oo vielä hoidoista maksanu, kun kerätään potti ja maksetaan se sit pois
Mulle sais päivittää
Läiti........02/05........kp14/33.......ya 09/11.......PCO..M+Lz+t+mp+pr
Mä kyllä tänään jo vannotin että en ikinä enään syö mitään lääkkeitä kunhan nää loppuu...
Ihanaa Nenna,selkeää vahvistumista havaittavissa
Markke:hug:
Viimeksi muokattu: