Moikka!
En aikonut tulla tänne, mutta ehkä mä kuitenkin tulen. Sain eilen ajatuksen, mistä tuli vähän lisää innostusta yritykseen. Luulen, että rasvakudokseni vähyys saattaa pitää hormonitasot liian alhaisina (joissain tutkimuksissa yhdistetty ovulaation heikkouteen tai kiinnittymisen vaikeuteen). Painoindeksini nyt noin 19,5, kuukautiset aina olleet säännölliset painosta riippumatta. Mitään syömishäiriötä ei ole, mutta tarkka ruuan terveellisyydestä ja annoskoosta olen ollut. Esikoista aloin odottaa, kun melkein puolen vuoden yrityksen jälkeen häämatkalla lihoin pari kiloa (eli suunnilleen samasta tilanteesta +2kg). Olemme muuttamassa ulkomaille kahdeksi vuodeksi, emmekä vielä ajatelleet sen takia mennä mihinkään tutkimuksiin, vasta Suomessa mennään jos mennään. Esikoinen syntyi 04/12, yritys alkanut 02/13, kp 4/28. Voi olla, että olen kirjoittelussani passiivinen, kun on niin paljon tapahtumassa, mutta tarvitsen tämän kanavan vertaistukea ja mahdollisuuden purkautua, koska muuten puhun näistä asioista liikaa kotona.
Paljon plussatuulta(myrskyä) tänne!! Ja hyvää joulua kaikille!