Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

:hug:Venla :hug: Tää maailma tuntuu joskus epäreilulta, varsinkin ton kp1 kohalla.

Täällä soiteltiin jo kaheksan jälkeen klinikalle...Elikkä ulta on torstaina 13.3(kp 12)..Eli kerkiän syömään taas Letrot kp 3-7 ja pistellä Menopuria kp8-11 ...viimeks jouduin pistään 5 päivää myös tuota menopuria...mutta jos inssin meinaa tähän kiertoon saada, niin se olis pakko tehdä tuolloin perjantaina, eikä toisaan takeita ole että follien koko olis hyvä...jos ei onnistu, niin todennäkösesti sit joutuu luomusti vetämään viikonloppuna...eli toisaan ei hajuakaan että mitä tapahtuu mun kohalla.

Perjantai 7.3.2014

nimim, esikon synt.aik, kp:t, yk/yritys alkoi, syy/hidasteet, hoitomenetelmä

Karmini...........02/12...........kp3/30?..............yk9, selit.laps.....c...IUI
Venla84.........................04/12.......kp 5/24.......... ya02/13...??
Läiti..........02/05...........kp6/-.....ya 09/11.......PCO..M+Lz+mp+pr....IUI
Safiia..........6/11........kp 9/25-30?.....ya 10/12..vain yksi munanjohdin ja ???
Mannamaaria...............5/12............kp 15/26-54.....yk 9 ........???? ... c
Huvi............................01/12...........kp20/27.....ya 8/12.....???....c
Gray .......10/10 .......kp24/26-28..........yk 16-17......................., selittäm.
Pympy....04/08.......kp 26/28-35.........ya12/13..kilp. vajaat./hashimoto...c jat.
Markke...................05/11.........kp27/30............yk19.......PCO........c ja t
juliesisko........................08/06.......kp32/26-28..........yk13..
muumidaa................................kp 33/25-30...............yk6....................??

Piinailijat

Lyhenteiden selitykset

lz=letrozole
c=clomit
a=anazol
f=femar
g=glonal-F
m=metut
pr=pregnyl
t=terot
mp=menopur
IUI=inseminaatio
OI=ovulaatioinduktio
irr=irrotuspiikki
l=luget
selitm.=selittämätön lapsettomuus
pco= pco
en=endometrioosi

:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Viimeksi muokattu:
Läiti harmi homma :( tsemppiä uuteen kiertoon. Mites oliko sulla verikoe? Koska selviää tulos oliko ylipäätänsä tapahtunut mitään? Meille lekuri nimittäin puhu et vaikka vuoto alkasi niin verikoe otetaan jotta näkee onko edes yrittänyt tapahtua mitään. Jos todetaan kemiallinen niin sit pidetään kuulema taukokierto..phyh.

No ompas teille Lääkäri ihmeellisiä puhunu.Kysyvät tänään vaan että teitkö testi, jos testi selkeästi Nega niin ei muuta kun uutta sisään...
Jäin pohtimaan sitä että jos tässä kierrosta jää Inssi väliin...Niin jäljelle jää vielä huhti ja toukokuu...siinä tapauksessa jos niistäkään ei raskautta näy, niin kesä täytyy kyllä vetää henkeä ja pohtia että lähdetäänkö IVF:ään mukaan laisinkaan...
Nyt ensimmäinen Inssi takana ja nyt jo pää pyörällä siitä jos ei raskautta Inssien avulla tulekaan...

:wave: Pikku kysymys...tota otsikkoa ei pääse muuttamaan, nyt kun talvi on ohitettu(niin mikä talvi?),niin pitäiskö perustaa Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Kevät/Kesä 2014
Mitäs ootte mieltä?

Juliesisko, Muumidaa ja Karmini
Missäs mennään?:wave: Onko jo testailtu?

Täällä alkaa pikkihiljaa taas elämä maistumaan ja hymy palaamaan kasvoille. Menkat on lusittu ja uutta yritystä vaan putkeen. Nyt näyttäis että ovis osuis viikolle ja ajateltiin ekaa kertaa testata ovistikkuja. Mies on iltavuorossa enkä tavallisesti jaksa odottaa sitä kotiin, enkä ajatellut valvoa koko viikkoa niin myöhää että voitais vielä peittoa heilutella, niin valvois vaan ne ovispäivät :D Ja muutenkin, tulis nyt sit testattua miten hyvin ne omat oireet vastaa todellisuutta. Niissäkin on vissiin kuitenkin tulkinnan varaa??

Venla olen pahoillani uuteen kiertoon joutumisesta! Tiedän tunteen, itsekin olin jotenkin toiveikas viime kierron suhteen. Mutta pää pystyyn vaan ja käykää ihmeessä kyselemässä hoitojen/tutkimusten hintoja siellä. Tiedä vaikka olisikin halvat! :)

Täällä oon tänää kärsiny ihan ihme alavatsan repäsyistä :eek: kun oli töissä ruokkiksel ja nousin syömisen jälkeen ylös niin kauhee repäsy tuntu kohdun kohdalla ja myös myöhemmin kun aivastin. Toki noihan ei voi olla mitään raskauteen viittaavia kun ovis oli la-su..

Huvi toivotaan et enteilis sitä plussaa nuo repäisyt :)

Läiti Jaa,no on kyllä eri käytännöt :O

Mulle vois päivittää kp 1/30,yk9 ja c+iui
Eli se apteekin testi näytti roskishaamua..typerää,oon aina luullu et ne on sellasia ettei niitten kanssa vois erehtyä..kai ne on muuttanu sit jotain niissä et nekään ei oo enää ihan niin luotettavia.
Folliultra ois 14.3...nyt jännittää mitä tää kierto tuo tullessaan. Tosin aika skeptinen olen,parempi ehkä niin :)

Yhteistyössä