Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

Perjantai 21.2.2014

nimim, esikon synt.aik, kp:t, yk/yritys alkoi, syy/hidasteet, hoitomenetelmä

Huvi............................01/12...........kp6/27.....ya 8/12.....???
Gray .......10/10 .......kp7/26-28..........yk 16-17......................., selittäm.
Pympy....04/08.......kp 12/28-35.........ya12/13..kilp. vajaat./hashimoto...c jat.
Markke...................05/11.........kp13/30............yk19.......PCO........c ja t
Venla84.........................04/12.......kp 15/28.......... ya02/13...??
juliesisko........................08/06.......kp18/26-28..........yk13..
muumidaa................................kp 19/25-30...............yk6....................??
Karmini........................02/12...........kp20/30?..............yk8, selit.laps.....c
Safiia..........6/11........kp 20/25-30?.....ya 10/12..vain yksi munanjohdin ja ???
Läiti..........02/05...........kp22/33.....ya 09/11.......PCO..M+Lz+mp+pr....IUI
Mannamaaria...............5/12............kp 29/26-54.....yk 8 ........???? ... c

Piinailijat

Karmini Dpo 4
Mannamaaria Dpo 11
Läiti testipvä 26.2

Lyhenteiden selitykset

lz=letrozole
c=clomit
a=anazol
f=femar
g=glonal-F
m=metut
pr=pregnyl
t=terot
mp=menopur
IUI=inseminaatio
OI=ovulaatioinduktio
irr=irrotuspiikki
l=luget
selitm.=selittämätön lapsettomuus
pco= pco
en=endometrioosi

:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Viimeksi muokattu:
Mä siirryn nyt päivittäjäks kun se kerran näkyy onnistuvan :D
Laittakaa päivitykset punasella, jotta varmasti ne huomioin :)

Ja katsoisitteko että ovat merkinnät ajantasalla?

Mäkimeirami ONNEA!!!!!:heart:

Pakko tulla purnaamaan, mun työnteosta ei tuu mitään...argh..pitäs isoja tarjouksia laskea ja mä se vaan seikkailen ties millä nettisivuilla...lähinnä liittyy raskautumiseen tai vauvoihin :LOL:

Mielikuvitus tekee varmaan tepposia muutenkin :D
Meinaan sunnuntaina mies tuli popparikulhon kanssa mun naaman eteen, niin mun oli pakko pyytää sitä meneen muualle.Ne hais pahalle...ite kyllä tykkään niistä :D
Ja toinen ihmetys, niin mulla ei eläissään oo ollu elohiirtä silmässä...eilen töissä ilmesty ekan kerran ja siitä lähtien se ilmestyy aina tasasin väliajoin!

Läiti :): Mun yksi ekoista oireista oli juurikin elohiiri toisessa silmässä, monena päivänä peräkkäin, nyt alkanu helpottaa. Sitten oli janoa ja muutama outo hajuhavainto, sekä vatsa sekaisin (on edelleen ja pahenee vaan). Mitäs muuta ennen plussaa.. ainakin niitä menkkakipuja ja paheneva alaselkäkipu (edelleen vaivaa).
Toivotaan..!!!

Ihanaa Penni, vihdoinkin! Paljon onnea! Ja onnea myös Mäkimeirami!

NNÄ: ajatuksesi kuulostavat todella viisailta, kaikkein tärkeintä kaikille olisi osata nauttia siitä, mitä on jo saanut elämäänsä!

Läiti: täällä jännitän sun tuloksia! Jatkuva elohiiri oli mulla yksi esikoisen raskauden ensioireista :)

Piinapäivät vaivaavat myös itsellä. Kp taitaa olla 12 ja luulisin mahdollisen ovulaation olleen loppuviikosta. Mitään varsinaisia oireita ei ole, joten yritän pitää haaveet kurissa. Kovasti tekisi mieli mennä jo täällä tutkimuksiin, mutta hinnat taitavat täällä olla todella kovia. Jos nyt odottelisi kesään asti ja "lomalla" Suomessa käydessä sitten menisi yksityiselle, vaikka eihän se edullista sielläkään ole...

Penni ja Venla mä en oo moisesta oireesta ennen kuullutkaan.Jännää...
Tänäänhän sitten kahden aikaan tapahtui vähän lisää kummallisuuksia...

Vihdoin sain keskityttyä töihin niin ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta olis iskeny.
Tuntu kun joku ois iskeny suoraan puukolla tonne kohdun tietämille.totesin kovaan ääneen AI,V**** ja purin hammasta...se kesti n.10 sekunttia ja hävis yhtä nopeesti kun tulikin, mutta se ei ollu mikään pieni kipu... Ikinä ennen moista tuntenu...sit tosiaan laskeskelin että joo, voishan se hyvällä onnella olla kiinnittyminen..:D
Vatsa mullakin sekasin, varsinkin aamusin/aamupäivisin ja illalla sit vatta ihan kovalla...nää on uusia juttuja mutta veikkaisin kuitenkin johtuvan lääkkeistä :)

Onks sulla Venla ovistestejä sielä vai itekseenkö bongailet?Kannattaahan niitä hintoja kysellä, ei siinä mitään menetä:) Pian ovat halvempia kun täällä:whistle:

Läiti: dpo 3 (Jo!!) mulla oli outoa kipua alavatsalla, ihan uudenlaista kipuilua. Dpo 7 oli sitten koko aamupäivän kovaa menkkakipua ja olin tosi väsynyt ja itkuinen koko päivän (kiinnittyminen?). ja sit tosta meni muutamia päiviä kun alkoi aaltoilevat miedot "menkkakivut" jotka jatkuu edelleen..

Täällä ensimmäinen clomi tabletti otettu.. Sivuoireita odotellessa, ens viikon perjantaina on seuranta ultra. Päätin et otan noi clomit aina illalla, niin ei töissä toivottavasti tarvii hirveesti kärsii :D

Huvi; älä sit säikähdä jos tulee kuumia aaltoja :snotty:. Eli mulla ainakin oli ihan älyttömiä hikipuuskia öisin, jatkui pari viikkoa. Mä otin clomit aamuisin. hedari alkoi tokana päivänä kp4 mutta onneksi kesti vaan n 1,5 pvää.

Läiti mulla myös eka oire viimeks oli just tuo elohiiri silmässä. Pisti silmät kiinni ja aukas niin jäi aika kovastikki nykimään..olis sillon vähän ihmeissäni et mitäs kummaa :D

Ovis tais olla maanantaina..toivotaan et rahkeet riittää meillä tähän kiertoon

Huville tsemppia lääkkeitten kanssa :) toivotaan että toimii heti sopivasti.
Karmini Aika hullua, jos tosiaan testi olis nyt sit positiivinen, ei meinaan ihan ensimmäisenä tuu mieleen että elohiiri vois olla raskausoire :D
Lisätäänkö sut piinaajiin?tänään olis sit dpo2?Pidetään peukkuja että tärppi olis käyny:heart:
Penni79 Tosi kiva kun käyt täällä vielä tsemppaamassa muita, vaikka ootkin jo plussannut :)

ON: Täällä menkkamaista kipuilua ja turvotusta havaittavissa...
Tän aamun hauskin juttu:Työkaveri tuli höyryten mun luokse(meitä istuu 4 samalla käytävällä ja me kerrotaan kaikki toisillemme) ja kysy tohkeissan että millon sulla oli se testipäivä!Mä siihen että ensviikolla vasta...johon se totes että kuule mä näin viime yönä unta.Hän siinä unessa oli halannu mua ja toivottanut onnea, koska olin tullut raskaaksi :D
Ja oli kuulema todella oikean tuntunen uni ollu :D

Toistaseks clomit ei oo mulle aiheuttanu muuta kun "painajaisia" siitä että meille tulis kaksoset ja vähän kuuman aallon tyyppisiä yöllä. Toivon ettei tuliskaan muita "oireita" .

Piinailijoille tsemppiä :)

Älkää ihmetelkö, mä päivitän jo nyt ton meiän listan huomiselle valmiiks, seuraava päivitys tulee sitten vasta maanantaina :)
Me lähetään meinaan koko perheen voimin iltapäivällä mökille ja palataan vasta sunnuntai iltana.Ja läppäriä en ota mukaan ja tablella toimiminen liian vaivalloista :)
MEillä siis tiedossa rentouttava viikonloppu, täytyy yrittää olla ajattelematta mitään raskausjuttuja(joo, niin varmaan).Mä rakastan olutta, mutta tällä kertaa ne jää multa juomatta...mutta varasin itelleni kampaajan huomiseks aamupäiväks, pääsee rentoutuun...

Mukavaa viikonloppua kaikille, täällä jatketaan menkkajuilien kanssa :)

Läiti: voit kyllä huoleti ottaa saunaoluen.. ei se vaikuta yhtikäs mihkään vaikka pieniin päin olisitkin :)
Mä tässä plussa kierrossa todistin ainakin että nimenomaan rentoutuminen teki terää; yli kahteen vuoteen en ole kahtena peräkkäisenä viikonloppuna "ottanut", nyt siis otin ennen plussausta. Toisaalta tolla tokalla kerralla se jäi muutamaan viinilasiin koska aavistin että on tärpännyt ja jotain oireitakin oli jo. Sitten aattelin että juon silti nyt pari lasia; jos ei sitten 9 kk enää juodakaan :)

Meilläkin olis miehen kanssa tarkotus lähtee viihteelle viikonloppuna,ellei sit olla kipeinä ku mies tänää vähän valitellu mahaansa :/ töihin se kyl lähti ja täytyy toivoa ettei tuu ennen vuoron loppua takasi!
Mä nyt aattelin et vaikka yritys on päällä ni silti haluun lähtee viihteelle,edellisen kerran kavereiden kanssa onkin oltu joskus syksyllä? Ei voi muistaa enää. Ja miehen kanssa yhessä juhlimassa niin et kavereita mukana..siitä onkin aikaa varmaan kolme vuotta :O en ainakaan muista et oltais oltu juhlimassa yhes kavereiden kanssa tytön syntymän jälkeen :eek:..jännä lauantai siis tiedossa :popcorn:

Iltaa,
Täällä ei clomit oo aiheuttanu mitään sivuoireita onneks vielä, *koputtaa puuta* ja toivotaan ettei mitään tuukaan :) ainoo mitä oon huomannu nyt eroo on se et kun menkat loppu niin on jo valkovuotookin näkyny kun ennen valkovuotoo on ollu just ovulaation aikaan vaan vähäsen.. Toivotaan et noist clomeist nyt ois apua..

Täällä ollut kolmatta päivää (tänään kp 16) selkeitä kipuja alavatsassa, kyljissä, selässä. Kivut ovat välillä särkyä, välillä nippailuja ja tänään jo vähän viiltelyäkin. Kummasti toiveet heräsivät torstaina kipujen kestäessä pitkiä aikoja. Tällä kertaa petyn todella, jos täti kaiken tämän jälkeen vielä ilmaantuu. Ovista en ole tikuttanut, ihan vaan oireista tiedän, milloin luteaalivaihe on päällä, mm. kurkkukipua ja tukkoisuutta on ollut koko syksyn mahdollisen oviksen jälkeen. En siis tosiaankaan tiedä, olenko koko syksynä edes ovuloinut. Testejä yritän olla tekemättä vielä ennen kp30:ä. Esikoisesta sain plussan ehkä kp 32, vaikka silloinkin kierto noin 24 päivää. Pitkät kaksi viikkoa edessä...

Tiistai 25.2.2014

nimim, esikon synt.aik, kp:t, yk/yritys alkoi, syy/hidasteet, hoitomenetelmä

Mannamaaria...............5/12............kp 5/26-54.....yk 9 ........???? ... c
Huvi............................01/12...........kp10/27.....ya 8/12.....???....c
Gray .......10/10 .......kp14/26-28..........yk 16-17......................., selittäm.
Pympy....04/08.......kp 16/28-35.........ya12/13..kilp. vajaat./hashimoto...c jat.
Markke...................05/11.........kp17/30............yk19.......PCO........c ja t
Venla84.........................04/12.......kp 19/28.......... ya02/13...??
juliesisko........................08/06.......kp22/26-28..........yk13..
muumidaa................................kp 23/25-30...............yk6....................??
Karmini........................02/12...........kp24/30?..............yk8, selit.laps.....c
Safiia..........6/11........kp 24/25-30?.....ya 10/12..vain yksi munanjohdin ja ???
Läiti..........02/05...........kp26/-.....ya 09/11.......PCO..M+Lz+mp+pr....IUI

Piinailijat

Karmini Dpo 8
Läiti testipvä 26.2

Lyhenteiden selitykset

lz=letrozole
c=clomit
a=anazol
f=femar
g=glonal-F
m=metut
pr=pregnyl
t=terot
mp=menopur
IUI=inseminaatio
OI=ovulaatioinduktio
irr=irrotuspiikki
l=luget
selitm.=selittämätön lapsettomuus
pco= pco
en=endometrioosi

:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)[/QUOTE]

Viimeksi muokattu:
Hellurei kaikille!

Viikonloppu ohitse ja paluu arkeen saapuu taas:/

Mannamaaria Pahoittelut:hug:

Mä join jokusen olusen :whistle::p Oli hyvää!
Perjantaina nukkumaan mennessä mun maha oli ihan järkyttävän kipeä...aaltoilevia menkkaoloja on ollu myös tasasesti..valkkaria sitten riittää aivan älyttömästi ja housut on oikeesti ihan läpimärät..ja voi taivas sitä hajua, se on ihan erinlainen kuin normaalisti.
Elohiiri seikkailee edelleen, mutta selkeesti harvemmin :)
Tilasin eilen raskaustestejä kotitestistä, joten testailen sitten kun ne saapuu :) JÄNNÄÄÄÄÄÄ!

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille:heart:

Läitillä se testipäivä lähestyy! :) täällä myös vähän jännäillään vaikka yritetäänkin pitää pää kylmänä. Kierto alkaa lähenemään loppuaan, toisaalta voi olla että menkat alkaa vasta ens viikonloppuna. Eikä se kuitenkaa ole tärppiä tullut... jotenkin alitajunnassa se järki jyskää vaikka toivo välillä nostekeekin päätään.

Mannamarialle tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Safiia Toisaalta ei uskalla testata ja toisaalta ei haluais olla testaamattakaan :D
Jännäilyä siis myös sielä.
Mä kuulkaas eilen illalla nukkumaan mennessä tuumasin että mullahan on se yks ovistesti siitä 7 paketista tekemättä....
Käytin niitä testejä 6kpl siis tammikuun kierrossa.
Joskus oon lukenu että ne näyttää raskaudenkin...niinpä mä sitten yksissä tuumin tein sen...Ja pyh...se rupes vilkkuun ihan normaalisti ja seuraavaks kun sitä vilkasin niin siinä oli se testipuikon kuva, sekä kirjan kuva...
Mistä se johtu, jäi arvotukseks..olis vaan pitäny olla sekin tekemättä...

Toi oli taas sarjassamme kuningasideat :LOL:

Kieltämättä "vähän" tekis mieli kyllä käydä jo tänään ostamassa testi ja kokeilla huomen aamulla mitä se näyttää..olisko edes pientä häivähdystä haamuilusta :D
Mutta taas toisaalta, mä voin ihan hyvin odottaa että saan ne mun tilaamat testit...

Mulle voi tohon listaan laittaa lääkitykseks tosiaan clomit tää tabletti on huono ku ei saa väriä tekstiin laitettuu :( vaan boldia..

Selvisin ilmeisesti ilman mitään clomien sivuvaikutuksia?!? Vai minä päivinä teil on sivuvaikutukset ollu?

Yhteistyössä