Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

Huvi: kaikennäköisiä sivuoireita olen kuullut clomittarissa. itsellä oli ensin alkuun repivää kipua liikkuessa oikean munasarjan kohdalla (to.näk. follit kasvoi rajusti). Ne alkoi heti ekasta tabletista. Silloin otinkin lääkkeet päivällä. Aloin ottamaan lääkkeet iltaisin, niin nukuin kaikkien oireiden yli. Jos sulle tulee pahoja sivuoireita, joista et pääse eroon, on myös muitakin vastaavia lääkkeitä kuin clomit. Kysy sitten gyneltäsi. Tsemppiä clomikiertoon.

Joo jännää on täälläkin. Eiköhän nuo jännät lopu taas pian kuin seinään ja menkat alkaa... nyt alkaa jotenkin olee kauheen pessimistiset ajatukset koko yrityksestä vaikka eihän me ku:n jälkeen olla yritetty kun "vasta" 7kk. Mutta kun siihen päälle laskee sen ajan millon aloitettiin toista yrittämään niin alkaa tässä olemaan jo aikaa kulunut ja paniiki iskee kun esikoinen kasvaa eikä saa leikkikaveria. :(

Läitille kovasti kärsivällisyyttä (samoin kun tänne!!) Ja toivotaan että jos se täti sieltä meille tai teille tulee kylään niin tulis sitten hyvissä ajoin eikä turhaan tartteis jännittää kovin pitkään. Mieluiten ajais kokonaan ohi. ;)

Täällä kp 13 ja posti toi tänään ovistestejä. Ja hymynaamahan se siellä :) Tähän mennessä oon tehnyt vaan liuskatestejä ja niissä on oma tulkintaongelmansa.

Eilen ja toissapäivänä touhuiltiin. Riittäisköhän seuraavaksi kerraksi huominen. Tänään mies on keikalla, joten en välttämättä viitsisi valvoa ja odottaa toista kotiin. Ja kumpaan päivää yleensä kannattaa panostaa, ovistesti + vai vasta seuraavaan päivään?

Gray Ovishan tapahtuu vasta seuraavana päivänä hymynaamasta.Mutta mä kyllä puputtelisin menemään niin paljon kun mahollista :)
Laitetaankos sut piinailijoihin?Tänäänhän olis sit dpo0.

Mä täällä tänään tajusin että lääkäri katto varmaan väärin tuon testipäivän.Meinaan huomennahan on vasta dpo 13...jos tätiä ei näy, niin taian testailla vasta viikonloppuna :)

Oon miettiny et voisko meijän raskautumista haitata se että mulla alkaa menkat aina noin 10pv oviksesta.. Tai viimeks ainakin alko kun ovistesti näytti hymynaamaa vasta kp 15 ja kp 16 ja kierto oli 27 pv..

No ois kyllä pitänyt käskeä mies herättämään mut kun tuli yöllä kotiin :) Aamulla tein vielä testin ja näytti edelleen hymynaamaa. Työmatkalla alkoi sitten kovat oviskivut, eli meniköhän se siinä?

Tietääkö joku noista Clearbluen ovistestesitä? Ohjeissa lukee, että näyttää 2 hedelmällisintä päivää. Onko tämä toinen päivä ovulaatiopäivä vai onko se vasta tulossa. Voiko tunti ennen ovista olla LH-arvot niin korkealla että näkyy testissä? No tänään täytyy touhuilla, mutta voi olla myöhäistä.

Tsemppiä jännäilijöille :)

Huvi tuo on varmaan vielä normaalin rajoissa. Olen ymmärtänyt, että jos on alle 9 niin sitten on liian lyhyt. En tosin tiedä, että kuinka kauan hymynaamasta kestää, että ovulaatio oikeasti tapahtuu.

Sunnuntai 2.3.2014

nimim, esikon synt.aik, kp:t, yk/yritys alkoi, syy/hidasteet, hoitomenetelmä

Läiti..........02/05...........kp1/-.....ya 09/11.......PCO..M+Lz+mp+pr....IUI
Safiia..........6/11........kp 4/25-30?.....ya 10/12..vain yksi munanjohdin ja ???
Mannamaaria...............5/12............kp 10/26-54.....yk 9 ........???? ... c
Huvi............................01/12...........kp15/27.....ya 8/12.....???....c
Gray .......10/10 .......kp19/26-28..........yk 16-17......................., selittäm.
Pympy....04/08.......kp 21/28-35.........ya12/13..kilp. vajaat./hashimoto...c jat.
Markke...................05/11.........kp22/30............yk19.......PCO........c ja t
Venla84.........................04/12.......kp 24/28.......... ya02/13...??
juliesisko........................08/06.......kp27/26-28..........yk13..
muumidaa................................kp 28/25-30...............yk6....................??
Karmini........................02/12...........kp29/30?..............yk8, selit.laps.....c

Piinailijat

Karmini Dpo 13

Lyhenteiden selitykset

lz=letrozole
c=clomit
a=anazol
f=femar
g=glonal-F
m=metut
pr=pregnyl
t=terot
mp=menopur
IUI=inseminaatio
OI=ovulaatioinduktio
irr=irrotuspiikki
l=luget
selitm.=selittämätön lapsettomuus
pco= pco
en=endometrioosi

:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)[/QUOTE][/QUOTE]

Viimeksi muokattu:
Mä näin kuulkaas viimeyönä unta että saatiin pieni tyttövauva....:heart:
Synnytin sen veljeni luona,kotitalossa:LOL:

Tällä hetkellä ei ole oloja suuntaan eikä toiseen, tosin ei ole kyllä tissitkään kipeytyneet(kipeytyvät yleensä 7-4pv ennen menkkoja)...Jospa sitä huomen aamulla sitten kokeilis...testit ovat saapuneet...pahoinpa vaan pelkään että negaa näyttää...

Testaamaan vaan sitten huomenna! :) ja infoahan heti sitten Läiti tänne testituloksista ;) pidetään peukkuja!

Täällä kans kovasti ootetaan jo menkkoja alkavaksi. Alavatsassa sellaset tuntemukset että voisivat alkaa jo piankin ja tämä kierto jäisi taas aika lyhyeksi. Malttamattomana tänään sormella kokeiltessa sain vähän punertavaa limantapaista "kaivettua", eli siis hanat ovat varmaan auki viim huomenna. :/ on tää surkeeta... Parempaa onnea Läitille!

Läiti - malttamattomana odotetaan sun tuloksia, mutta ei mitään paineita, tee niin kuin parhaalta tuntuu!

Mullakin oireet kadonneet, kuusi päivää oli alaselkä kipeä, välillä oli kipua myös kyljissä ja alavatsassa. Nyt, kun mahdollisen kiinnittymisen aika olisi ollut, kaikki aiemmat oireet ovat poissa, muutamia nippailuja lukuunottamatta. Nippailut voi hyvin tulkita myös lähestyvien menkkojen oireiksi. Menkkoja odottelen ehkä maanantaiksi tai siitä pari-kolme päivää eteenpäin. Nyt ainakin sanon, etten testaa kovin pian. Ei huvita testata negaa - mieluummin vuoto kuin nega.

Voi ei Läiti! :/ toivotaan että testailit vaan liian aikaisin. Ehkä se siitä vielä plussaksi muuttuu. :)

Täällä kovasti taas vertaistukea kaivataan. Facebookissa pompsahtelee raskaus- ja vauvauutisia tuon tuosta ja itse saa tehdä toden teolla töitä että jaksaa iloita toisten puolesta...

oma vuoto ei vieläkään ole ottanut kunnolla alkaakseen, mutta pientä tuhrua tulee välillä, että eiköhän se sieltä ala. Kyllä taas koville ottaa. Miten te muut, jos vuoto alkaa hirrrrveeeen niukkana, oletteko laskeneet jo kp1:ksi vai vasta kun tulee jo housuihin asti??! Itse olen hieman epämääräisesti ihmetellyt tuota kp1:tä kun välillä niin pienen pientä vaaleanpunaista, joka ei välttämättä tule edes paperille asti niin lasketaanko se jo kp1:ksi?

safiia mulle on ainakin sanottu et sit ku se kunnon vuoto alkaa niin se on se kp1,eli ei mitään pieniä vuotoja lasketa.

Läiti,jospa se vielä plussaks muuttuis!

Jos tähän kiertoon ei ihmettä tapahdu niin ens kiertoon clomien seuraksi sitten inssi,hui :O

Safiia :hug:

Täällä menkat edelleen poissa, huomen aamulla taas uusi testaus.

Päivitän jo nyt huomisen listan ,kun on noita työreissuja huomis iltaan asti :)

Karmini Millos sulla on testailua tiedossa? :p

Viimeksi muokattu:
Täällä oon tänään käyny polilla kontrolliultrassa, 1folli oli oikeelle puolelle kasvanu ja limakalvo hyvä, lääkäri kehu et on clomit toiminu juuri niinkun pitääkin ja sano että pitää tänään pistää pregnyl ja huomenna ahkeraa yritystä. Kaveri kävi just äsken pistään pregnylin mulle, onneks on lähihoitaja parhaana ystävänä :D saapi nyt si nähä miten käy, kauheen kovat toiveet ei oo, tää aika o tehy tehtävänsä.

Täällä tänään aamulla saatu hymynaama ovistestiin eli clomit ja pregnyl ainakin sai nyt oviksen kp 14 tietämille. Eli viimestään luuultavasti huomiselle. Aamulla jo heiluteltii peittoo ennen mun töitä ja tarvinnee nyt illal viel yrittää jaksaa.

Läiti, jokos testasit?

karmini toivotaan et ny alkais vuoto pian ni pääsisit taas uuteen yritykseen. Vaikka rankkaahan se on :(

Täällä tänään kp1....että ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä...kaiken lisäks veljeni ilmoitti juuri että heille on tulossa perheenlisäystä Lokakuussa...Veljen vaimo ollut mulle tuki tässä hommassa, kun itekkin hoitoja ovat käyneet läpi..Mutta tämä toukka tuli kuitenkin luomusti.

Aina ei mee nallet tasan, mutta jospa me tultas perästä tässä kuussa :)

Karmini:hug:

Huvi,sulla alkaa sitten piina päivät :heart:

Läiti harmi homma :( tsemppiä uuteen kiertoon. Mites oliko sulla verikoe? Koska selviää tulos oliko ylipäätänsä tapahtunut mitään? Meille lekuri nimittäin puhu et vaikka vuoto alkasi niin verikoe otetaan jotta näkee onko edes yrittänyt tapahtua mitään. Jos todetaan kemiallinen niin sit pidetään kuulema taukokierto..phyh.

Huvi tsemppiä piinailuun :)

Ei näy tätiä,eikä "normaalia" menkkoja edeltävää tuhruakaan..jos ei tiistaina oo täti tullu niin on pakko varmaan tehä uus testi vaikkakin digillä testasin negan..apteekin omaan testiin oli testiajan jälkeen tullut joku hailura viiva nääs..saa nähä millaseks tää kierto sit venyy..

Läiti ja Safiia tsemppiä uuteen kiertoon.

Karminilla jännät hetket. Toivotaan parasta :)

Mä näin yöllä unen että testasin plussan. Olin varma ennen testiä että nega tulee, mut sit olikin plussa. Oispa enneuni, mutta tuskinpa kun ajoitus ei ihan osunut nappiin.

Läiti: voihan harmi homma :(. oon käyny täällä kurkkimassa sun testitulosta. Ei kun uutta matoa koukkuun.

Karmini: Mulla heräsi toiveet raskaudesta todella kun oli menossa dpo 9 ilta, eikä tuhrut olleet alkaneet (alkoi aina dpo 6-9). toivotaan parasta!! Jostain muistan lukeneeni että jos digillä testaa liian aikaisin niin ei näytä koska on vähemmän herkkä kun esin toi apteekin oma. Hätähousutestaajat sivulla olen tosin ymmärtänyt että apteekin oma saattaa antaa nykyään "roskishaamuja" mitä se ei ennen tehnyt.

Kiitos kaikille tsempeistä :) vielä tänäänkin oli hymynaama ovistestis mut mies sano suoraan et ei tod jaksa enää heilutella peittoo, joten toivotaan nyt et käy hyvä tuuri. Liikaa en kyl toivo..

Tsemppiä uuteen kiertoon Läiti ja safiia

karmini toivotaan että plussa tulis, turhauttavaa tollanen odottelu :(

Voi ei Läiti ja Safiia!! Ei tosiaan mene nallekarkit tasan.

No, täälläkin nyt kp1/24 ja kyllä jo ihan tosissani mietin, että haluaisin tutkimuksiin. Nyt olisi nimittäin elämäntilanteen kannalta sopiva aika saada se vauva. Tällä kertaa olin ihan varma, että nyt tärppäsi. Mullakin tuli sellainen todella kova viiltävä kipu muutaman minuutin ajaksi niihin aikoihin, kuin kiinnittyminen tapahtuisi. Esikoisesta tuli myös ja siksi olin niin varma tärpistä. Aina välillä itkettää ja tuntuu niin tylsältä kaikki. Ehkäpä viikon päästä on jo taas eri fiilikset.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä