Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

Täällä käyty ultrassa.Oikealla ei ollut kasvua enään tapahtunut, mutta vasemmalla tuo 11millinen oli kasvanu jopa 14mm:n...mahikset ovikseen 50/50 kuulema...maanantaille oletti oviksen tulevan..
No nyt sitten tikutellaan huomisesta lähtien...
Ja jos ei tärppää tästä kierrosta, niin sain jo reseptin Menopuriin...
suunnitelma se että jos ensi kierto tulee niin kp 3-7 Letrot,7-10Pistetään menopur ja kp 11 ultraan...jos ei tarpeeks oo tapahtunu, niin pistetään vähän lisää..Sitten päälle vielä Pregnyl....ja inssi...

Hyötyä on kyllä kun käy yksityisellä, ei voi muuta sanoa...mitään ei tarvii turhaan syödä tms..Penniäkään ei oo vielä hoidoista maksanu, kun kerätään potti ja maksetaan se sit pois :)

Mulle sais päivittää
Läiti........02/05........kp14/33.......ya 09/11.......PCO..M+Lz+t+mp+pr

Mä kyllä tänään jo vannotin että en ikinä enään syö mitään lääkkeitä kunhan nää loppuu...

Ihanaa Nenna,selkeää vahvistumista havaittavissa :)
Markke:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 19.1.2014



nimimerkki, esikon synt.aik, kp:t, yk/yritys alkoi, syy/hidasteet, hoitomenetelmä

Penni79.........................07/12.....kp 2/22-24....yk 16.....endonmetrioosi ja lk.......... C ja T
Venla84.........................04/12.......kp 6/28.......... ya02/13...??
Pympy.................04/08...........kp 9/28-35.........ya12/13.......kilpparin vajaat./hashimoto......c ja t.
Markke..........................05/11.........kp11/30............yk18.......PCO........c ja t
juliesisko........................08/06.......kp13/26-28..........yk12..
Neiti Näpsän äiti.............10/08.........kp13/28-32.........yk37.......??
Safiia.............................6/11.........kp 15/25-30?.....ya 10/12....vain yksi munanjohdin ja ???
Karmini........................02/12...........kp16/30?..............yk7, selit.laps.....c
Läiti........................02/05...............kp24/?............ya 09/11.......PCO..M+Lz+t
Huvi............................01/12...........kp25/27.....ya 8/12.....???







Piinailijat





Lyhenteiden selitykset

lz=letrozole
c=clomit
a=anazol
f=femar
g=glonal-F
m=metut
pr=pregnyl
t=terot
mp=menopur
IUI=inseminaatio
OI=ovulaatioinduktio
irr=irrotuspiikki
l=luget
selitm.=selittämätön lapsettomuus
pco= pco
en=endometrioosi


Plussanneet

Nenna81 (yk10)
 
Viimeksi muokattu:
Kokeillaan osaanko tehä listan oikein...

Pympy.................04/08...........kp 26/28-35.........ya12/13.......kilpparin vajaat./hashimoto......c ja t.

Selvennän vielä siis että hidasteena on kilpirauhasen vajaatoiminta ja hashimoton tyereodiitti ja ya:n pistin nyt tästä yrityksestä lähtien, kun oltiin yrittämis tauolla tätä ennen.
 
Aivan valtavasti onnea Nennalle!! :heart: plussatuulia myös kaikille meille muille :)

Täällä alkaa taas jotenkin toipua tosta menkkojen alkamisesta ja pieni uusi toivo uudesta kierrosta alkaa nostaa päätään. Turhauttavaa vaan on se, kun en koskaan tiedä minä kuukausina ovuloin (eli siis munasolu tulee oikealta) ja milloin se jää tulematta. Ja että tuleeko sieltä oikealta yleensäkään mitään läpi?! Olen myös kuullut että munanjohdin voi olla "laiska"? Päteekö tämä myös jos ei ole kuin se yksi ainoa, niin voiko olla ettei se silti ole kovin aktiivinen? Vai tajuaisiko se jotenkin herätä kun toinen poistetaan? :D
 
Kiitoksia :) Tänään testasin viel cb:n digillä ja tulos raskaana 1-2.

ENsiviikolla ois ollu tutkimuksiin meno, mutta onneksi sen saa nyt perua :)

Toivon teille kaikille punaista väriä testiin ja tarrasukkia mukaan!
 
Nenna sydämmeni pohjasta toivotan onnea.Toivottvasti tultas perästä ja pian :)
Pympylle pahoittelut :/

Täällä ei oo vielä hymynaama ilmestyny ovistestiin...mutta jos päivässä milli kasvua, niin eihän folli ole vasta kuin sen 16mm..jos on jatkanu kasvuaan :)

Alan asennoitumaan nyt kuitenkin tuohon seuraavaan kiertoon ja pistelyyn...tosin meillä mies hoitaa ton mun pistelyn, ite en vaan pysty..piikkikammoa ollu viimeset 20vuotta...mut tatskan ottamisessa ei oo mitään ongelmaa :D
Tänään jokatapauksessa talletellaan vähän lisää ja huomenna ja tiistaina ja keskiviikkona...jne...
 
Käyttääks teistä kukaan ovistestejä? clear bluen digiä?
Hymynaamaa ei tullu, mutta kun ottaa sen tikun siitä laitteesta pois, niin viiva oli selkeesti tummempi kuin eilen...mietin vaan että voiskohan siitä päätellä että se ovis tosiaan tulee vielä :D?
 
Läiti; tod näk huippu meni jo tai on kohta tulossa, luutavimmin jälkimmäinen. klo 10-20 lh pitoisuuus on suurin pissassa joten illalla uutta testiä? tai sit huomisaamuna. Mä saan CB:llä hymynaaman aamupisustakin kerran päivässä testaten.Mutta halpisliuskoilla testaan kahesti päivässä ja usein iltapissasta tulee selkein viiva. sit varmistan digillä vielä jos sellainen on kaapissa. on niin kalliita että käytän vaan sitten kun pitäs hymy tulla..
 
Joo mä testaan sekä aamulla että illalla.Nyt oon tehny aamusin herrättyäni CB:n(mun aamu on puol kuus). Ja sitten iltasin Davidin.Ovis ei vielä oo tullu, siitä oon kyllä varma, mutta kun on epävarmaa että tuleeko se lainkaan...saas nähdä siis miten käy.
 
Mä testin kuitenkin sit CB:llä tän illankin, ei hymyilly vielä, mutta viivat oli jo viittä vailla yhtä tummat...pelaan varman päälle ja tikuttelen noilla digeillä nää seuraavat pari päivää.Jos ei mitään näy, niin sit lakkaan testailemasta ja oottelen kiertoa.
Oon noita erilaisia testejä pyöritelly jokusen vuoden, liuskoissa mä en koskaan oo saanu mitään muuta kun niitä hailakoita viivoja.Aina kaikissa saman vahvusia.
Silti niitä välillä tullu ostettua.Ja pino niitä löytyy veskistä, samoin kun CB:tä...
Mites muitten kierrot?
 
Wuhuuuuu!

Täällä saatu tänä aamuna CB:n digiin hymynaama :)
Tätä ei sitten oo tapahtunu koskaan, johtuen PCO:sta minkä takia en ovuloi...!
Joulu ja juhannus siis yhtä aikaa:LOL:

Nyt on talleteltu joka päivä,miehelle tossa aamulla totsein että vielä kaks päivää tarttis jaksaa, sit voi ottaa huilin:D

Nyt sitten täällä alko ne piinapäivät...ne tulee oleen pitkät ja tuskallliset...

Oikein loistavaa keskiviikkoa siis kaikille*tanssii*
 
Onnea Läitille ja paljon plussa tuulia ja kärsivällisyyttä! :whistle::flower:

Mulla kp5 ja clomeja syödään ja sit ruvetaankin kohta taas tikuttaan. On tää vaan niin hassua, kun tuntuu ettei sitä osaa oikeen ajatella mitään muuta, kuin päivien laskemista, että koska pääsee taas jännään tuleeko sitä plussaa vai ei. :LOL:
 
Sullahan Pympy on sitten tovin päästä ovis ja pääset jännäilemään :)

Toi on ihan totta että välillä ajatukset pyörii ainoastaan tän asian ympärillä.LAsket päiviä,oottelet ovista ja sitten menkkoja.Välillä lääkäriäkin.

Mutta uskotaanhan me että meille vielä se plussa pärähtää testiin, ennemmin tai myöhemmin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pympy
Läiti ja Pympy: joo nyt kun oli taukokuukausi niin muisti mitä elämä oli ennen tätä yritystä.. joka kuu tulee kun apteekin hyllytä että mikä kp menossa. no kohta se lasku alkaa taas; clomit kp 3-7, ultra kp 10-11, ovistestit ja yritystä kp 8-12?, terot kp 14-23?.. ja hölmö joka testailee sit dpo 10 alkaen..
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa tulla tänne pitkästä aikaa ja lukea hyviä uutisia :) Onnea Nenna ja tsemppiä odotteluun Läiti!!

Mulla kp 3/26-28. Kaikenlaiset raskausoireiden tapaiset loppuivat jo yli viikko sitten ja arvasin jo silloin, ettei mitään vieläkään tapahdu. Onneksi nyt on ollut niin paljon uutta opeteltavaa uudessa maassa elämisessä, ja esikoisen kanssa on myös aina välillä vähän haastavaa uhmaiän vuoksi, ettei paljon ole ehtinyt/jaksanut murehtia. Painoa olen vähän saanut ylös, mutta uusi maa asettaa vain lisää haasteita tuohon. Olen jo valmiiksi laiska laittamaan ruokaa ja varsinkin tiskaamaan - täällä ruoka on ihan järjettömän kallista, valmisruokia on vain huonoja ja epäterveellisiä ja tiskikoneita en ole nähnyt vielä missään! Onneksi sentään joka puolella on jos jonkinlaista ruokapaikkaa, ja osa niistä tosi edullisia! Sori että meni ihan aiheen ulkopuolelle! Täällä vaan tulee niin ikävä suomalaista terveellistä helppoa ruokaa :)
 
Täälä ois ko 1/22-24 ja yk 16 starttaa nyt kera C ja T (eli Clomifen alkukiertoon ja Terolut loppukiertoon). Aion clomien folliultrassa kysyä jos lääkäri voisi vaihtaa Terolutin Lugestroniin jospa se toimisi tiputteluun ja/tai kierron pidentämiseen paremmin).
 
Mulle on hypänny yks päivä liikaa, tänään on siis kp 15 ja must tuntuu et myöskin Dpo 0,aivan kauheet poltot alavatsalla ja turvottaa ku pientä sikaa :O

Mikäs Läitin tilanne,joko kohta pääset testaileen?? :)

Tsemppiä Penni tähän kiertoon,toivottavasti clomit ja terot auttaa. Meillä sillon ekassa autto heti ekalla kerralla clomit mut nyt ei tunnu olevan ihmeemmin apuja :/
 

Yhteistyössä