Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeleLiis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tein just testin ja oli kyllä todella selvä nega, että toivo kyllä katosi tuon testin jälkeen täysin..Huoh, on tämä vain surkeaa. Kaksi kertaa tärppäsi jo viime syksynä ja peräkkäin..miksi nyt ei ole vuoteen tapahtunut mitään?

No sanopa muuta mimmi :( Ei oikeasti voi olla vain huonosta tuurista enää kyse kun on kuitenkin ongelmia ollut jo ekaa yrittäessä, pitäis varmaan varailla peruutetun ajan tilalle uus aika sinne julkiselle puolelle tutkimuksiin..

Joo ei oo löytyny mitään selkeetä syytä miksi ei tärppää, silloin -09 löytyi se ovuloimattomuus mutta siitäkään nyt ei oikein pitäisi olla kyse..liekö mulla on sitten vaan surkeita munasoluja?

Julkisellahan ne vissiin tutkis uudestaan miehen simpat yms..

Neleliis siihenhän ei enää ole kauan. Varmaan jännittää :)

Terveysasemalta tuli puhelu että lähete palautu takas. Ens kesänä uudestaan jos en siihen mennessä tuu raskaana. Se vuos lähetään laskee vasta x ajan kuluttua edellisestä synnytyksestä.. Jos mitään ei tapahdu tän vuoden puolella niin tammikuussa lähen kyllä yksityiselle.. Siihen saakka vois odotella ihmettä:D

Ikävää että joudut joukkoomme tulemaan mimosabel, pahoittelut myöhäisestä keskenmenosta ja jaksamisia vaikeaan tilanteeseen.

Ja pah, täällä alkaa menkat vissiin olla tuloillaan, voisivat nyt prkl alkaa edes ajallaan eikä hangoitella vastaan..Liekkö ne clomit tekee tepposia :(

Mutta nyt niitä poppaskonsteja kehiin? Mitä kannattaa kokeilla ja missä vaiheessä kiertoa!

Voi ei mimosabel, pahoittelut! Toivotaan teille pian iloisia uutisia!

Surusilmät siitä en tiiä mitä kannattaa kun tulosta ei vielä ainakaan ole :D
Itellä nyt käytössä: Monivitamiini, foolihappo ja kalaöljykapselit. Lisäks tässä kierrossa kp 3 aloitin tuoreiden greippien syömisen ja vehnänalkio öljyn. Tuli ainakin mahtavat limat ekaa kertaa elämässäni! Tänään kp 20 dpo 4 syöty viimeinen greippi. Punkkua piti ottaa lasillinen illassa (mennyt 2-3) oviksen jälkeen tonne dpo 7 saakka. Ainakin mulla lämmittää sormet ja varpaat. Mies sanokin että tästä lähtien mulla ei oo mitään asiaa makkariin ennen ku oon lasillisen ottanu :D normaalisti umpijäässä kesät talvet..

Muok. Ja seuraavassa kierrossa aion lopettaa kahvin juonnin. Menee nykyään yhteensä n. 5 isoa kupillista päivässä. Jostain luin että kofeiini saattaa heikentää hedelmällisyyttä (kuten 1000 muuta asiaa), mutta voishan sitäkin kokeilla.. Voi sitä ihanaa päänsärkyä odotellessa..

Viimeksi muokattu:
Jaahas huomasin että tänään onkin jo kp 21.. Eihän sitä enää pysy laskuissa. No kierto tulee taas olemaan sen 30 pv. Jännä juttu kun aina ollu 28 kierto että tolleen 10 vuoden jälkeen yhtäkkiä muuttuu. Ei toki iso muutos mutta kuitenkin.

Tervetuloa mimosabel!! Sulla on aika rankka tarina. Toivon sulle voimia!

mulla alkaa olemaan aikas varma olo menkoista koska vuoto on taas muuttunut keltaiseksi... voi hitsi!!! Nooh.... saa nähdä mennäänkö kp 31 vai 29... viime kierto kun yks kaks olikin lyhyempi...
nähtävästi voivat muuttua miten lystää...

mimmi mäkin otan ton lasi punkkua päivässä ens kiertoon ja myös toi greippimehun myös.
tosin saatan juoda punkkua kyllä enemmänkin... :D rentouttaa mukavasti... :D

voi surusilmät niiden menkkojen kanssa... toivottavasti alkaa pian jos on alkaakseen...

olis kiva tietää mistä päin mahdatte olla? Ei tarvitse paikkakuntaa sanoa. Mä olen Uudeltamaalta. :)

Hitsit, eikö valkoviini ajaisi saman asian, punaviini nimittäin tuppaa närästämään. Noh, haetaan sitte laatikollinen punaviiniä tähän kiertoon, sen pitäis riittää koko kuukaudeksi jos lasillisen illassa juo :D

Sitten niitä kapseleita, eli gelee royalia naamaan ja vitamiinit myös. Greippiä inhoan, mutta kokeillaan.

Menkkatilanne joo nyt sentäs tuhruttaa toista päivää mutta ei ala ***! Pääsis nyt uuteen kiertoon edes mutta ei niin ei.

Täällä kirjoitellaan Pohjois-Pohjanmaalta!

Surusilmät faktaa en tiedä mutta mun muistaakseni punkussa on jotain aineitta mikä on hyväksi sydämelle, eli kait ohentaa verta ja se 1 lasillinen ehkäisis veritulppia..
Mies toikin kauppareisulla mulle nyt 6 litraa punkkua. Sano että siin on koko vuodeks niin ei tarvii koko ajan ravata alkossa. Edellinen laatikko alkaa olee tyhjä kun miehellekkin maistuu :)
Nuo hanapakkaukset on kyllä petollisia kun on liian helppo ottaa lisää :)
Kävin myös ostamassa 50mg disperiiniä ja aion syödä sitä nyt pari päivää oletetun kiinnittymisen avuks. Mulla melko korkea hb, joten ajattelin pari kiertoa kokeilla..

Uudeltamaalta täälläkin.
Pitäis nyt saada viikko jotenkin kulumaan. Kauheesti tekis mieli jo alkaa testaamaan vaikka eihän siinä edes mitään voisi näkyä.. Varmaankin uittelen noita ovistestejä huomisesta lähtien ihan omaks huviks jos se vaikka lähtiski vahvistumaan :D

Munki tekismieli testailla... mutta... ehkä pidän järjenäänen päässäni ja testaan vasta ensi viikonloppuna jos menkat ei ala. :)

Surusilmät. Mulla oli yhdet menkat pelkkää tuhrua luulin olevani raskaana mut äh.. ne oli ne menkat sitten.. :/ pärjäsin kokoajan pikkuhousunsuojilla.

Mä taas elättelen joka kierto toiveita että olis vaan valemenkat. Testit ei vaan oo kovin armollisia :) esikosta tuli VÄHÄN tuhrua. Oikeastaan värillistä limaa silloin tällöin pari ekaa viikkoa.. Olin jo haamujen esiäidin testannut kun piti juhlimaan lähteä ja heti sen jälkeen alkoi tuhru ja totesin että enpä ainakaan enää ole raskaana.. Harmittaa vieläkin että tuli otettua sinä iltana ihan kunnolla.

Mikä dpo neleliis?

Surusilmät vieläkö tuhruttaa? Mulla niin tylsässä vaiheessa kierto että olen liiankin utelias muiden asioista :D

Toki harmittaa mutta pääsimpä uuteen kiertoon. En ehtinyt vain vielä sinne gelee royale ostoksille, töitä koko vkl, milloin nuo kannattaa aloittaa?

Mites muilla? Kuka on seuraavana jännäilyvuorossa? :)

Mikäköhän on miukulan tilanne?

Täällä vasta dpo 6 jos sitä ovista edes oli tässä kierrossa..

Noista gelee royaleista en tiiä mut jotenki muistaisin et oisko ollu koko kierron ajan tai sit vaan alkukuerto...

Teinpä sitte huvikseni pregcheckin liuskan ja negahan se oli kuten näillä päivillä voi olettaa. Juhlitaan miehen valmistumista kosteissa merkeissä niin piti testata :D viivan paikka tuli 15 min kohdalla kuten viimekierrossakin..

Täällä alkoi uusi kierto, niin kuin arvelinkin. Eli nyt menossa kp 4 ja lääkkeet aloitettu. Ultra-aika saatu kp 15:sta. Mulla kun tosiaan hitaasti lähtee noi solut kasvamaan, niin ei tartte niin montaa kertaa käydä siel ultrassa sitten. Eli nyt syön vielä 4 päivää tamofenia ja sitten puregonia ehdin pistämään 7 päivää, ennen ultraa. Annostus pysyi samana. Jospa vastetta tulisi hyvin, niin ehkä yksi ultraus kerta riittäis. Viimeksi kun kävin kolme kertaa ultrassa puolentoista viikon aikana. Oli hieman hankala sumplia töiden kannalta, kun tulee noita miinuksia, kun käy omilla asioilla työikana.

Eli listaan voipi päivittää: kp 4/28-29, yk 3

Yhteistyössä