Heippa naiset! =) Kirjoittelen nyt nopsaa omaa napaa. Täällä kp 10/27-30. Anastrozolia söin kp2-6, eikä onneksi tullut mitään sivuvaikutuksia. Nyt on pari päivää ollut pientä pistelyä molemmin puolin munasarjojen tienoilla. Kp 12 ois kontrolliultra. Tein tänään Clearbluen ovistestin, joka nega, mutta siinä jo suht vahva testiviiva. Mietin, että jos huomenna olisikin jo ovistesti plussaa, niin uskaltaako sen hyödyntää, jos kontrolliultra on vasta ylihuomenna? Kennelläkään kokemusta clomeista tai näistä vastaavista lääkkeistä? Monikkoraskauden riski kuulemma pieni, mutta mahdollinen. Täytyy kai varuiksi tutkiskella, jos saisin ultran huomiselle, siis jos aamulla ovistesti näyttäisi jo plussaa. Pikkasen menee säätämiseksi : /
Menin vielä kääntämään veistä haavassa ja kävin yhdellä vauvakuume-palstalla, jota oon seuraillut noin vuoden ajan. Edellisen kerran olin käynyt lueskelemassa pari kk sitten ja nyt siellä oli käytännössä kaikki "tutut" plussanneet. Itse sitä jumittaa tässä samassa tilanteessa kuukaudesta toiseen. Ja niin, eihän se toisten onnistuminen ole multa pois, mut kuitenkin tuntuu tuolla jossain pieni kaiherrus :ashamed: Noh, eteenpäin mennään. Toivottavasti ylihuomenna ultrassa löytyy hyviä uutisia ja hyvä munasolu kypsymässä!