Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeleLiis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä mittailin aamulämpöjä pitkää. Nyt aina sillon tällön mittailen.se voi olla paha jos uni on pätkissä ni sitte mittailla. Toivotaan et teillä yöt rauhottuu. :)

Huh onneks meillä saa nukkua jo yöt kunnolla. Mutta onhan se jos tyttö herää pahaan uneen ni samantien töissä aamulla silmät ristissä :D

Meillä onkin nukuttu yöt hyvin 2kk ikäsisestä lähtien (11-13 h putkeen :)), niin pelkäänkin että apua jos tää jatkuu pitkään.. Täytyy varmaan käyttää lääkärissä kattoo korvat varmuuden vuoks, tosin ei tuo hereillä ollessa todellakaan kipeältä vaikuta :D

Silloin kun esikoinen oli 3vko olin ihan varma että toista lasta ei tähän taloon hankita, vaikka useammasta lapsesta oltiin haaveiltu. No kappas heti kun oli yhden yön nukkunut vähän paremmin niin mieli kummasti muuttu :D

Mun tyttö oli pienenä samanlaine et heti rupes nukkuu kunnon unia :D et eihän tässä edes tiedä miten raskasta on herätä useesti yössä hyssyttelemään :D siks mulla varmaa on vaaleanpunaiset lasit silmillä. Toisen kanssa voiki käydä niin että se on sit niiiii vaikea tapaus :D

Laita ne testit nyt jemmaan ja testaan sunnuntaina. :)

Ehkä se meneekin niin mimmi! :D

Jaahas kp35 dpo18... heräsin kuukautiskipuihin joten pelko on suuri et ne nyt alkaakin. Vuotoa ei näy. Kohdunsuun myös tarkistin tänään :D voi luoja mun kanssa :D se oli ylhäällä ja kiinne. Mutta se voi laskeutuu ihan sekunnissa ettei siihenkää ole luottamista.

Jaahas jos sitä laittais ittensä kuntoon ja lähtis kaupoille nauttimaan vapaasta muksukin on mummilassa :) samalla saa ajatukset muualle :)

Ei vielä vuotoa, mutta huomenna odotettavissa :D maltoin olla testaamatta tänään:D mäkin oon tota kohdunsuuta räpeltäny muutaman päivän, mut en oikein tiedä miltä sen pitäis tuntua. Oli mun mielestä ihan pehmeä eilen aamulla ja illalla olikin sitten kovan tuntunen. Auki on mun mielestä ollu koko ajan, mut se taitaa olla synnyttäneillä normaalia..

Toivotaan ettei vuoto ala. Noin paljon jo mennyt sulla normaalista yli :)

Täällä menkkakivut koventuneet ja hetken jo töissä ollessa luulin alkaneen, mut onneks ei vielä (valkoset housut:))

Siis apua, miten ihmeessä te osaatte jotain kohdunsuuta tutkiskella? :laugh:

Mulla ois kp12 ens tiistaina ja sen testin ajattelin silloin tehdä, jospa saataisiin ovis kohdalleen. Punaviiniä on ryypiskellyt nyt iltaisin sen lasillisen, ei hee hyvää, se nimittäin närästää!

Meikä täällä punkkupäissään vissiin virheitä kirjoittelee, tekee hyvää joo :D

Meillä vietellää miehen kanssa hääpäivää, on poika ja koira hoidossa! Jipii! :)

Oisko kellään intressiä Facebook-ryhmään, salaiseen sellaiseen?

Testasin yöllä negan... :/ menkat pysyy edelleen poissa. :) odotan tiistaihin ja testaan uudestaan. Jos näyttää negaa soitan polille ja pyydän lähetteen verikokeisiin.

Mulla on facebookki mutta en osaa siellä ryhmää tehdä. :/

Voi itku, luulin kanssa etä plussia tulisi :(

Itsekin oon facessa oikeastaan vaan yhden toisen äitiryhmän vuoksi, ollaan oltu toiveilijoita esikoisista lähtien -09 asti. :) Unelmissa lapset. Meitä on tosin vain ihan muutama myös, mutta ihana ryhmä silti. :)

Tuota kohdunsuuta taas räpelsin, niin tuntuis vieläkin olevan kova, mutta hieman avonaisempi ehkä :D apua tää on niin kamalaa vaan odotella. Raskaustestitkin loppu tänään niin tein pahimpaan himoon ovistestin, mutta yhtä haalealta näytti mitä joskus kp 12 kun tikuttamisen aloitan.

Mies jo vinoilikin et miks en voi tehä testiä sit vasta jos menkat viikon myöhässä. En mä vaan pystyis niin pitkään odottaa! :) no kaipa se täytyy vaan kiltisti odotella alkaako vai ei..

Miehet ei tajuu :D

Ei kuulu menkkoja vieläkään. Navan vasemmalta puolelta tuntuu vihlasuja ja et olis "turvoksissa" onkohan mulla nyt kasvanu joku jätti endopesäke johonki... :( mä kyl pystyn hillitsee itseni. Kun ajattelen et en tee kun en halua pettyä :D hyvin positiivistä :D

Mulla toi raskaustestin tekeminen on varmat menkat. Eli jos on kp30 ja ei oo alkanu, teen testin ja se on nega, pari tuntia menee ja menkat satavarmasti tulee kuin ajallaan. Eli jos kaipailen kuukautisia, teen raskaustestin. :headwall:

Omakierronvaihe..tylsäääää. odottelen ovista.

Täällä normaalia kovemmat menkkakivut joten vois jo alkaa jos on alkaakseen.. Herää epäilys et jos tässä kierrossa ei ookkaan ollu ovista, kun en sitä tikkuun saanut, tosin uskon myös että mulla ei välttämättä näkyiskään plussa vielä testissä, kun esikoisesta tosiaan tuli vasta Dpo 18 mun silmään haamu (mies ei nähny mitään..)

Pitää varmaan huomenna tilailla jostain herkempiä testejä ihan varmuuden vuoks :D

Osaako kukaan suositella mistä kannattaa tilata?

Neleliis mites siellä? :)

Väsyttää. Esikoinen olis antanu nukkuu koko yön, mutta mä ravasin tarkistamassa melkein koko yön alkoko menkat. Sit aamuyöstä kun nukahdin niin mies herätti vonkaamisella :D edellisestä pupuilusta kun taitaa olla n. 10 pv..

Pakko kai se on tänään lähtee ostaa joku testi..

Mä en osaa sanoa mistä kannattaa tilata. Ite tilasin oliko nyt joku raskauskeiju... onko semmosta?! :D en muista. Mutta daivid teateihin en luota. Ne ei ikinä näyttäny mulle ovista :(

Täällä ei kuulu menkkoja...
mies on kiinnittäny huomioo kun juoksen vessassa yöllä. Yleensä en juokse. Eilen ja tänä aamuna kamalat menkka säryt. Menee kyl sit päiväl ohi. Ahdistaa tää :(

Kp37 ja dpo20... :/nyt ollaan paukuttu niin yli.. eka kerta et kierto venyis näin pitkälle.

Neleliis tuo kuulostaa lupaavalle :)

Joo raskauskeijuhan se (tilasin esikoista odottaessa sieltä koti dopplerin :)) puhelimella en saanut sieltä tilattua ja konetta ei tällä hetkellä edes ole :D täytyy kai pyytää miestä käyttämään illalla kaupassa :)

Täällä myös kovat menkkasäryt. Ei koko ajan, mutta iskee aina välillä pariks tunniks. Nyt jo melkein viikon ollu varma että kohta alkaa, mutta eipä vaan näy..

Yhteistyössä