H
Hohhoijaa
Vieras
Miten sinä sitten haluaisit keskustella aiheesta? Mitä haluaisit muiden sanovan? Että oikeassa olet? Minusta sinä vain haastat riitaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tympääntynyt:Vai niin. Onko se niin tavattoman vaikeaa keskustella pettämisestä, ja sen seurauksista? Tämä alkaa jo olemaan aidosti huvittavaa. Jatkuva hyökkäily persoonaani kohtaan, koska ei itse asiasta osata puhua.
Jo sekin on paha, että kirjoitan rakastavani naistani, ja olen uskollinen...että pidän häntä hyvin kauniina, ja olen onnellinen hänen kanssaan.
Miksi se kirpoo täällä että kutsun naista, joka rikkoi lapsuuden perheeni, hutsuksi? Ehkä sen takia että täällä on paljon noita kakkosnaisia, jotka hakevat arvostusta ja kunnioitusta asemalleen, ja minä muiden muassa en sitä anna.
No jos ei pystytä keskustelemaan itse aiheesta, sitten ei kun rahkeet ei riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:Miten sinä sitten haluaisit keskustella aiheesta? Mitä haluaisit muiden sanovan? Että oikeassa olet? Minusta sinä vain haastat riitaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:Miten sinä sitten haluaisit keskustella aiheesta? Mitä haluaisit muiden sanovan? Että oikeassa olet? Minusta sinä vain haastat riitaa.
Vastaisitko vielä tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:olet varmaan hyvin yksinäinen ja sisältä vielä rikki. Toivon, että pääset tasapainoon tavalla tai toisella eikä sinun tarvitse täällä tuomita muiden elämiä.
Se, mitä sanot iltapäivälehdestä pitää paikkaansa ja se kuvastaa nykypäivää. Se on vain kuitenkin osa todellisuutta eikä siis kaikkien elämää. He, joista kirjoitetaan, ovat valinneet tuon elämän.
Toivon sinulle todella hyviä, onnellisia, auringonpaisteisia päiviä tulevassa elämässäsi ... sitten kun olet käynyt tuon tuskasi/katkeruutesi ym läpi.
Tuosta kaikesta voi parantua ilman, että katselee elämää vaaleanpunaisten silmälasien läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:minusta kysymys oli siitä, että ap kertoi kakkosnaisen suhtautuneen halveksuvasti äitiin ja lapsiin. Eikä kakkosnaiselle ollut tuottanut mitään tuskaa heidän tilanteensa. Silloin voi aivan syystä kysyä, että miten nainen on valmis menemään tilanteeseen, joss tietää aiheuttavansa tuskaa ja traumoja. Miksi nainen voi sulkea silmänsä tuollaisilta asioilta, itsekkyyttäänkö?
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen mies:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:olet varmaan hyvin yksinäinen ja sisältä vielä rikki. Toivon, että pääset tasapainoon tavalla tai toisella eikä sinun tarvitse täällä tuomita muiden elämiä.
Se, mitä sanot iltapäivälehdestä pitää paikkaansa ja se kuvastaa nykypäivää. Se on vain kuitenkin osa todellisuutta eikä siis kaikkien elämää. He, joista kirjoitetaan, ovat valinneet tuon elämän.
Toivon sinulle todella hyviä, onnellisia, auringonpaisteisia päiviä tulevassa elämässäsi ... sitten kun olet käynyt tuon tuskasi/katkeruutesi ym läpi.
Tuosta kaikesta voi parantua ilman, että katselee elämää vaaleanpunaisten silmälasien läpi.
Oi miten ihanan halimussuliinin vaaleanpunaiseen jeesusteluun verhottua suolahappoa! Tämmöistä kertyy ihmiseen, jonka koko "rakkauselämä" perustuu petokselle ja viattomien satuttamiselle. Kuollut omatunto nimittäin muuttuu mädäntyessään hapoksi.
Valmiutesi lähteä repostelemaan jonkun toisen tuskaa valitsemallasi tyylillä kertoo sinusta paljon. Virnaileva pyhimys kivineen olet sinä ja se mitä kivität on peili johon et kestä katsoa.
Onnea valitsemallasi tiellä ja pitkää vanhuutta.