Aika kuluu, mitään realisointia ei tapahdu. Pesässä leski, aikuiset lapset. Osakkaista yksi jopa vaatinut useita luopumaan osuudestaan, isän jäämistön käyttö/jäämistöön kuuluvan irtaimen (ajoneuvo, tilan tarpeisto), kohtalosta ei tietoa, yksi osakas yrittänyt päästä myymään puuta, jne...
Viimeisin tilanne syksyllä, väitti perukirjan pinta-aloja vääriksi. Oikaisin sen verta että toki näkyy merkintä lainhuudosta, ihan sille koko pinta-alalle.
Muut osakkaat eivät minun tiedusteluihini mistään pesän asioista vastaa, käyttökuluihin(joita niitäkään minulla ei ole edes oikeutta tehdä ilman lesken suostumusta!)yksi osakas vaatinut osallistumaan...
Ettäpä tätäkin se voi olla, pesä kelluu niinsanotusti, ja mahdollistuu 2 asiaa.
-Velallisen mielivaltainen kohtelu, VAIKKA HÄNEN VELKANSA ON OSUUTTA PIENEMPI.
-Määrättömän ajan kuluminen, ennenkuin velallinen, ja muutkaan osakkaat saavat omaisuuttaan omaan tosiasialliseen käyttöönsä, tehdäkseen sillä mitä täytyy, tai tahtovat.
Alan olla kuitti, en tiedä miten toimia tilanteessa jossa olen, ja koko muukin pesä kärsii, oirehtii.
Velkahan sinänsä on omani, kerään verottajan kautta jatkuvasti tilitettävää voudille.