P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maipsu:Pentuaitaus ollut meillä ainoastaan koiranpentuja varten, ei lapsia.
Lapset saaneet aina olla vapaasti asunnossa, emmekä käsittele heitä kuten eläimiä.
Leikkikehät on ihan käytännöllisiä, mutta turhaa alueen rajaamista.
Portaiden yläpäässä on portti, että koirat saa rajattua alakertaan ja lapset voivat leikkiä huoletta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos..
No kun meillä on tollanen kompostiaidoista tehty aitaus, mutta alkaa käymää pieneks ja muutenki halutaa antaa enemmän tilaa...
No, meillä muutenki aika pieni asunto ni ei enempää tarvii rajata ku vaa keittiö, eteinen ja olkkari...
olllaan nyt pikkuaikoja jätetty tänne vapaaks ja hyvin menny..ollu max.2,5 tuntia yksin..
Nyt pohdin, että uskallankoha kokeilla jättää yöks vapaaks...vai pitäiskö odottaa vielä, että kasvaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, aitaus on olkkarissa ja sohva pennun lempipaikka...
Alkuperäinen kirjoittaja a:No kai mä sit uskallan kokeilla...
8H joutuu pidättämää, saas nähä mite käy..
aitauksessa on pidättäny melkee alusta asti 9h jopa työpäivän ja yön aikana...
Hui, jännittää ;D
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Olen yleensä käyttänyt pari ensimmäistä viikkoa pentuaitausta ja sitten alkanut häivyttämään sitä. Häivytin niin, että yöt pentu oli aitauksessa ja päivät vapaana huoneessa, jossa aitaus oli.
Nykyisellä pennulla en laittanut sitä ollenkaan, vaan nassikka sai samantien koko talon käyttöönsä.
Terve taas pitkästä aikaa, Borkku! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Olen yleensä käyttänyt pari ensimmäistä viikkoa pentuaitausta ja sitten alkanut häivyttämään sitä. Häivytin niin, että yöt pentu oli aitauksessa ja päivät vapaana huoneessa, jossa aitaus oli.
Nykyisellä pennulla en laittanut sitä ollenkaan, vaan nassikka sai samantien koko talon käyttöönsä.
Terve taas pitkästä aikaa, Borkku! :wave:
Saccu Cleo on ultrattu, kantavaks todettupentuja odotetaan syntyväks tossa maaliskuun loppupuolella
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Olen yleensä käyttänyt pari ensimmäistä viikkoa pentuaitausta ja sitten alkanut häivyttämään sitä. Häivytin niin, että yöt pentu oli aitauksessa ja päivät vapaana huoneessa, jossa aitaus oli.
Nykyisellä pennulla en laittanut sitä ollenkaan, vaan nassikka sai samantien koko talon käyttöönsä.
Terve taas pitkästä aikaa, Borkku! :wave:
Saccu Cleo on ultrattu, kantavaks todettupentuja odotetaan syntyväks tossa maaliskuun loppupuolella
![]()
Oi että, hienoa!Onnea tulevista pupeloista!
Mites muuten niille rotkulanpötkylöille kävi?
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Olen yleensä käyttänyt pari ensimmäistä viikkoa pentuaitausta ja sitten alkanut häivyttämään sitä. Häivytin niin, että yöt pentu oli aitauksessa ja päivät vapaana huoneessa, jossa aitaus oli.
Nykyisellä pennulla en laittanut sitä ollenkaan, vaan nassikka sai samantien koko talon käyttöönsä.
Terve taas pitkästä aikaa, Borkku! :wave:
Saccu Cleo on ultrattu, kantavaks todettupentuja odotetaan syntyväks tossa maaliskuun loppupuolella
![]()
Oi että, hienoa!Onnea tulevista pupeloista!
Mites muuten niille rotkulanpötkylöille kävi?
Se pienempi sillon kuoli vajaa 3vk ikäsenä, mut Rambo voi oikeen hyvin. Elelee isänsä hellässä huomassa ja kasvanu on hienosti