milloin tutti pois...?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuttipeikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuttipeikko

Vieras
poitsu on 1v 10kk ja ajattelin ottaa tutin nyt pois.. milloin te ootte ottanu tutin pois? jännitää et minkälaine huuto siitä tulee. kuinka äkkiä teijän muksuilta on loppunu tutin kyselyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuttipeikko:
poitsu on 1v 10kk ja ajattelin ottaa tutin nyt pois.. milloin te ootte ottanu tutin pois? jännitää et minkälaine huuto siitä tulee. kuinka äkkiä teijän muksuilta on loppunu tutin kyselyt?


meillä on poika nyt 1v ja 8kk:tta,ja kolmatta päivää ollaan ilman tuttia...nyt alkaa unohtamaan tutin...tosin nyt kun on kaksi iltaa mennyt niin,että nukkumaan ollaan menty ilman tuttia,niin ei kyllä kovasti ole huutoa ollut...vähän kieriskellyt ja itkeskellyt sängyssä,mutta hyvin ja melko nopeasti on aina nukahtanut:)...päätin vain,että nyt jää tutti,ja että se on sitten kerrasta poikki...onneksi on kuitenki oma rakas pehmolelu pojalla "turvana" öisin;)...
 
Meillä poika oli 11kk kun tutti jäi pois enterokon takia kun ei pystynyt tuttia syömään.Eli helpolla jäi se.

Tyttö oli 1v7kk kun tutti jäi pois ja sekin jäi helpolla, vietiin kaikki tutit takapihalle puun alle että orava äiti vie ne poikasilleen. Eikä huudeltu tutin perään.
 
ku mä mietin et pitäiskö mun eka vähentää tutin käyttöä (vain öisin ja päiväuniaikoihin)? ku pojalle tutti on tosi tärkee ja tuntuu jotenki julmalta viedä se yhtäkkiä kokonaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuttipeikko:
ku mä mietin et pitäiskö mun eka vähentää tutin käyttöä (vain öisin ja päiväuniaikoihin)? ku pojalle tutti on tosi tärkee ja tuntuu jotenki julmalta viedä se yhtäkkiä kokonaan..

Julmaa tutissa on ainoastaan se, että jos sitä saa käyttää kun osaa juosta, voi kaatua niin, että koko nenä irtoaa kun reuna on terävä.

:xmas:


 
1v7kk oli poika ja yhtenä päivänä tutit vain kylmästi hävisivät.
Tutti oli tosi tärkeä ja pelotti sikana että mikä on pojan mielipide, mutta niin vain ukkeli yllätti eikä tuttia kaipaillut. Joskus haaveilevasti siitä mainitsi, mutta ei huutanut perään.
 

Yhteistyössä